"Ne demek sana senden izinsiz dokundu jeongin!?Kim bu orosbu çocuğu!"
"Hyunjin anlattım ya!Biraz daha sakin olur musun lütfen!"
"Beni öldürecekmiş bide!Vay orosbu çocuğu!"
Hyunjinin sinirden kızarmış yüzüne bakamıyordum bile,telefonumda bulduğu mesajlarla sinirlenip duruyordu.
Ondan bu mesajları saklamamalıydım..En son vazoları kırıp devirdiği zaman gözlerimden akan yaşları durduramadım.
Bu kadar fazla sinirlenmesi normaldi fakat beni çok korkutuyordu."Böyle işin ağzına sıçayım!
Her gün her zaman başımıza bir olay gelmek zorunda mı?!Neden biz!?
Kaza geçirip hafıza kaybı geçiriyorsun ve ülkeden siktir olup gidiyorsun!Chan bana senin öldüğünü ve senin yasını tutmamı söylüyor!Senin le alakalı her şeyi her zamanı unutmamı söylüyor!
Babam sana zarar veriyor ağzına sıçayım!Elin zorbası seni bıçaklıyor!
Elin sarhoşu önünü kesiyor!
Sokakta tek başına bile yürüyemiyorsun bir şey olacak diye içim içimi yiyor!
Şimdi de bir orosbu evladı çıkmış beni öldüreceğini söylüyor!Vay amına koyayım!
Götü yiyorsa yapsın!"Etraftaki şeyleri yıkıp kırarken artık gözlerimi ve kulaklarımı sıkıca kapattım.
Aynı beş yaşındaki yang jeongin gibi.•••••••••••
"Jeongin yere bakma ve hemen bana bak!Sen yaptın değil mi!"
"Baba gerçekten ben yapmadım,yemin ederim.."
"Kes sesini!Kime çektin sen?Ne bu yalancılık!"
"Jeongin o gözlerini aç ve kulaklarını ellerinden çek hemen!Kaç yaşına geldin artık ne bu hareketler?!"
Daha beş yaşındayım baba,anne.
Korkuyorum bu seslerden,korkuyorum sizden.
Dayak yedikten sonra bana hiç bir şey olmamış gibi davranmanız.
Daha beş yaşındaydım,nasıl ayırt edeyim bunları?
•••••••••••"Sikeyim böyle işi!"
Gürültü,gürültü..
Korkuyorum."Hyunjin dur artık yalvarıyorum!"
Hyunjinin sessizliğini anladığım zaman,kulaklarımı sıkmayı bıraktım.
Gözümden akan yaşları durduramıyordum
İçimdeki titreme her saniye daha fazla oluyordu.Belimde hyunjinin kollarını hissettiğim zaman ellerimi kulaklarımdan çektim.
Hyunjin bana sıkıca sarılıyordu"Özür dilerim,özür dilerim..Özür dilerim sevgilim,seni korkuttuğum için özür dilerim.."
Ikımızınde hıçkırık sesi ile hyunjin derin bir nefes aldı
"Sana zarar gelmesinden nefret ediyorum,evet eskiden yaşanmış fakat bu orosbu sana zarar vereceğini söylüyor.Fazla sinirlendim çok özür dilerim,sinirlendiğim zaman gözüm hiç bir şeyi görmüyor.."
"Sorun değil..Sorun değil özür dileme"
"Gerçekten çok özür dilerim.."
Hyunjin bir kere daha özür diledi,ve bir kere daha.
Ve gün içinde elli kere diledi."Jeongin,bir şey söyleyeceğim."
"Efendim hyunjin?"
"Özür dileri-"
"Hyunjin!"
Ve milyar kere daha.
'Jeongin özür dilerim'
'Jeongin üzgünüm'
'Affet beni'
Salak adam!Affettim ya!
İllaha ağzımı mı bozayım ya mükemmel kusursuz tatlı sevgilim?
İllaha ananı falan mı sikeyim senin ya?!
Elli kere özür diledin yeter be!
Ananı sikicem artık.
Neyse,ben bu ficin bas karakteriyim.
Yani,sakin ve sabırlı olmalıyım,küfür etmeyip tatlı bir şekilde sessiz kalmalıyım..Hyunjin banyoya gireceğini söylediği zaman bende balkona geçip kendime bir sigara yakmıştım.
Genelde böyle şeyleri yapmayı sevmezdim fakat şu an içmek istiyordum.
Açıkça söyleyeyim.
Tadı boktan da beter."Jeongin"
Duyduğum ses hyunjinin sesiydi ve çok yakından geliyordu.
Arkamı dönmedim,elimde bitmiş olan o sigarayı küllüğün içine tıkıp söndürdüm ve küllüğün içindeki çöplerin yanına bıraktım"Bir şey söyleyeceğim."
Özür dilerim jeongin diyeceksin değil mi hyunjin?
Yeter ama!"Hyunjin yeter artık,özür dilerim özür dilerim diyip duruyorsun affettim seni bir sorun yok unuttum gitti!"
Söylenmeye başladığım sırada arkamı döndüm,döndüğüm gibi dona kaldım ve öylece sustum.
Hyunjin diz çökmüş ve elinde bir kutu tutuyordu,ve kutunun içinde bir yüzük vardı
Hyunjin bana bakarak gülümsüyordu
"Benimle evlenir misin minik tilkim?"••••••••
526
@leiwq__
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unforgettable black blood/Hyunin
ActionHyunjin etrafa karşı çok sinirli ve agresifti fakat jeongine karşı asla öyle olmamıştı.Sadece jeongin "saçlarımı boyasam iyi olur" dediğinde ona kızıyordu.Çünkü onun siyah saçlarını seviyordu,gün geçtikçe hyunjin jeonginden hoşlandığını düşünüyordu...