Mayuka
Off,yine sabah oldu ve yine okul var.Hiç kalkmak istemiyorum.Haftasonun gelmesini dört gözle bekliyorum çünkü okul yüzünden uykumu alamıyorum.Herneyse kalkmam gerek yoksa geç kalırız.
Okul formalarımızı giyip kahvaltı yapmak için aşağı indik.Kaahvaltı yapıp okula doğru yürümeye başladık.
Mako:Rio sizde mi dün sınav oldunuz?Son teneffüste yanınıza geliyodum ama bi de baktım sen bi kağıda şaşkın şaşkın bakıyon galiba sınav oluyonuz dedim gelmedim yanınıza.
Rio:Evet yaa,şansımıza bizde matematik sınavı olduk.Sorular gerçekten zordu.Bulduğum cevaplar aşırı saçma oldu.Yaa nasıl olduysa bulduğum sonuç verilen değerden fazla bir şey çıkması gerekiirken verilen değerden daha az çıktı.Nasıl becerdim bilmiyorumm...
MAYA:O sınavdan hiçbir ümidim yok hiç birini anlamadım ve salladım.
-Ben hocaya kağıdın yarısını boş verdim.Çünkü süre yetmedi.Tüm süreyi kağıdın diğer yarısında harcadım.Tek sıkıntı hiç birini çözemediğimden salladım o soruları hep...
Riku:Bugün sonuçları açıklayacakmış öğretmen.Sonuçtan çok korkuyorum...Ama 55 bekiyorumm...
RİMA:Bizimkide bugün açıklancak kesin 20 aldım.20 nin üstünde bir not beklemiyorum.
-Off bide bizimkiler ilk ders açıklanacak,daha kendime bile gelemedim.Notu duyunca ne olur bilmiyorummm...
MAYA:Hadi,sınıfa girmemiz gerekiyo zil çalmış biz gelene kadar.
Maya öyle diyince hepimiz sınıflarımıza dağıldık.Korkuyorum yaa,sınavdan çok kötü not aldım kesin...
Kaç aldığımı düşündüğüm sırada hoca sınav kağıtlarımızla içeri girdi.Hepimiz çok stres olmuştuk.
Hoca gelir gelmez hemen notlarımızı söylemeye başlamıştı.Çok korkuyordum ki sıra bana gelmişti...
-Mayuka 60
60 aldım yaa.Off,çok kötüü en fazla 70 bekliyordum...
-Rio 45
Rio:45 mi aldım ben 5 bekliyordum...
-Maya 75
Maya:Hepsini sallıyarak 75 mi aldım ben şimdii!
-Riku 55
Riku:Beklediğim sonucu aldım,55 yine iyi yaa hiç çalışmadım ve yarısını salladım.Sallama yeteneğim olmadığından 55 almam normal bencee yaa...
-Ayaka 65
AYAKA:65 mi yine iyi daha kötü bekliyordummm...
Öğretmen herkesin sınav sonucunu açıkladıktan sonra zil çaldı ve kızların yanına gittik.
Maya:Sallıyarak 75 aldım.Çok yetenekliyim bu konuda yaa...
Rio:Notum çok düşük yaa,niye kimse söylemez ki sınav olduğunu.45 aldım.
Ayaka:65 aldım yani düşük ama beklediğimden iyi yaa...
Mayuka:60 aldım bende.Çok mutsuzummm!
Riku:Ben beklediğim notu aldım.Keşke beklediğimden yüksek alsaydım.Hoca da hiç acıması yok öyle bir sormuş ki soruları...
Rima:Bizimde sıradakai derste açıklancak notlarımız kesin 20 aldım.20 nin üstünde aldıysam şok geçiririm.
Rio:Umarım siz yüksek alırsınızzz...
Miihi:Umarımmm...
Zil çalarr
Miihi
Çok heyecanlıyım çünkü notlarımız açıklanacak, umarıımm kötü bir not almamışımdırr.Hoca geldi ve sınav sonuçlarını dersin son 10 dakikasında açıklayacağını söyledi.Offf korkudan ve heyecam,ndan dersi dinleyemiyorum.Umarım hoca dersi dinlemediğimi anlamaz...
Hoca:Evettt,notları açıklıyorumm...
Hoca notları açıklamaya başladıkça çok stres oldumm...
Hoca:Nina 80
Nina:Ciddi misinizzz?Ohh beklediğimden yüksek aldımm.Korktuğum olmadı,en kötü notum bu olmadıı,ohh rahatladımmm!
Hoca:Rima bu notu nasıl aldın kızımm 21
Rima:Şimdi şuracıkta bayılcam hocam 1 puanı nerden verdiniz?
Hoca:Sorunun birinde ufak bir yeri doğru yapmışsın bende ordan bir puan verdim.
Rima:Şuan şok geçiriyorum kesin 20 alcam dedim 21 aldım.
Hoca:Neysee...Miihi 55
Miihi:Offf ciddi misinizzz?
Zil çalar.
MAKO:Eee kızlar notlar nasıll?
Miihi:Çok kötü.55 aldım...
Nina:Benimki iyi valla ben 80 aldım.
Rima:Ben şok içindeyimmm!
Mako.Niye 20 nin üstünde mi aldın?
Rima:Evet.21 aldım
Mako:Ciddi misin?1 puanı nerden vermiş?
Rima:Ciddiyim!Bi soruda sadece udak bi kızmı doğru yaptığımdan vermiş 1 puanı...
Ayaka:Off,matematik gitti desenize Nina hariç hepimizin matematik sınavı düşükk...
Mako:Biz galiba haftaya gircekmişiz matrmatik sınavına.Bugün fen öğretmeni fen sözlüsü gibi bir şey yaptı.Fenim kötü olmasına rağmen 85 aldım sözlüden...
RİO:İyi barii...