Ayaka
Sınıfın nüfus gitgide artıyordu.Bu ne zaman durur emin değilim.Okula biri gelse en az birini bizim sınıfa veriyolar.Sanırım mevcudumuz az diye ama o kadar da az değildir.Karşı sınıfın daha az olduğuna iddiaya bile girerim.Bugün ayrı bir hareketlilik vardı çünkü herkes yeni gelen çocukları konuşuyordu.Sanırım onları en az hatta hiç umursayan tek benim...
Nina
Tüm dersler bitmişti ama teneffüste Jin'in söylediği hiç aklımdan çıkmadı.İçimde küçük bir sevinç vardı.Eve gidince yemeğimi yiyip ders çalışmaya çalıştım ama başaramadım.Dışarı çıkmaya karar verdim.Acaba Jin'İ çağırmalımıyım, okul yüzünden konuşacak zamanımız olmuyor.Onla konuşmayı çok istiyorum.En iyisi onu arayıp çağırmak...
Miihi
Bugün büyük sınıflardan bir oğlan merdivenlerde Beni düşürüyordu.Ama yeni gelen çocuklardan biri tuttu.Dikkat et bunlar çok kaba dedi ve gitti.Küçük hafif bişey olduğumdan insanlar sürekli beni eziyordu ama ilk defa ezilmekten ve düşmekten kurtulmuştum.Ona teşekkür edip Rima'nın yanına gittim.Rima kantine gideceğini söylemişti.Onun yanına geldiğimde yine o çocukla sırada karşılaştım.Bu sefer sırasını bana ermişti.Ben beklerim sen geç dedi.Yanında Riku'nun bize anlattığı çocuk vardı.Bu çocuklar da garip olan bir şey hissediyorum.Aslında bunu Shin abiye sorabilirz ama sormuyoz çünkü Shin abi kardeşi ile uğraşmaktan çok konuşmuyor bizle...
Eve gidince ödev yaparken çoğu yeri anlamadığımdan Mako'dan yardım aldım.Ödevler bittikten sonra yemek yedik bir süre sonra Nina geldi.Mako Nina'nın ödevinede yardımcı oldu.Erkenden yatmaya karar verdim.
Sabah olunca
Mayuka
İlk defa Mako'nun alarmının sesi ile uyandım.Cidden söyledikleri kadar varmış.Kahvaltımızı yapıp okula gittik.Çoğu yerde birkaç kğıt asılıydı.Her kağıdın etrafında en az 10 kişi vardı.En sonunda boş bir yer görüp bizde baktık.Bir yarışma hakkındaydı.Yarılma şarkı ve dans yarışmasıydı.İster bireysel ister grupla ister 2kişi katılabiliyormuş.İlk pek istemesem de bizimkilerin çoğu olumlu konuşunca bende katılmaya karar verdim.
Mako:Bu yarışmaya katılabiliriz.Ama bireysel mi grup mu bilemem.
Nina:Bence ilk denememizi bireysel yapalım.Bir hata yaparsak hepimiz yanmayız.
Rio:Aynen.Şarkı söylemeyi,özellikle dansı çok seviyorum.
Nina:Eskiden hep şarkı söylerdim ve çevremdekiler sesimin güzel olduğunu söylerdi.Doğru söylemek gerekirse bende öyle düşünüyorum.Yarışmaya katılmak istiyorum.
Miihi:Bende katılmak istiyorumm.
Rima:Babam rapçiydi.Sanırım bu özelliğimi ondan almışım bende katılmak istiyorum.
Nina:Annende model miydi?
Rima:Evet, niye?,
Nina:Cidden mi?O zaman annenden de bu özelliği almışsın.
Rima:Ninayaa!
Nina:Ne var doğruyu söyleyemez miyim?
Mayuka:İyi bir rap yapmak istiyorum.O yüzden bnde katılcam.
Maya:Sanırım hepimiz katılmak istiyoruz.
Ayaka:Ben katılmak istemiyorum.
Maya:Niye!
Ayaka:Sesime güvenmiyorumm.
Maya:Neden bence sesin güzel,yani daha önce hiç duymadım amaa...
Ayaka:Hayır bence değil.
Maya:Ben buna inanmıyorum!
Ayaka:Peki o zaman, şarkı söylemeyi sevmiyorum.
Maya:Buna dahada inanmıyorumm!
Ayaka:Niye?Maya:Senin şarkı söylemeyş sevmeme ihtimalin yok.Benim için bir kere dene,lütfenn!
Ayaka:Peki!
Biz böyle konuşurken arkamızdan o yeni gelen çocuklar geldi.
Yongha:Merhabalar,rahatsız ettiysek özür dileriz ama şu yarışmanın detaylarına bakmamızda bir sıkıntı var mı?
-Hayır yok,bakabilirsiniz.
Yongha:Sizde mi katılmayı düşünüyorsunuz?
Rima:Katılamaz mıyız?!
Yongha:Hayır tabi katılabilrsiniz,sadece merak ettim.
-Sanırım sizde katılacaksınız, bu kadar incelediğinize göre!
Yongha:Kaçırmam.Normalde toplum içerisinde şarkı söylemeyi pek sevmem ama mutlu olcaksam yapmalıyım.
-İyi!
Takeru:Günaydın kızlar!Yarışmaya katılmayı düşünüyor musunuz.Şahsen ben uğraşamam!Sesimi bilmelerine gerek yok.
Rio:Evet katılmayı düşünüyoruz.Neden sesini bilmemelerini istiyorsun ki!Sesin güzel değil mi?
Takeru:Sesim iyi sayılır ama eskiden kaynaklanan bir şeyden dolayı katılmak istemiyorum.
Rio:Peki.