Rio
Takeru denen çocukla ayrıldıktan sonra Mako ile dışarı çıktık biraz hava aldık sonrada zil çaldı Zaten sınıfımıza gittik.Ders ne tam hatırlamıyorum acaba Mayuka biliyor mudur?Sormakda yarar var.
-Mayuka ders ne?
Mayuka:Bilmem.
-Nasıl bilmem sen bilmiyeceksin de kim bilecek!
Mayuka:Bilmem.
-Ahh!Neyse bende gider Maya'ya sorarım o kesin biliyordur.
Mayuka'ya sordum ama bana bilmem diyip durdu umarım Maya biliyodur Maya bilmiyorsa Ayaka ile Riku hiç bilmez.
-Maya!Ders ne?
Maya:Ne bağrıyon!Nerden biliyim ben dersin ne olduğunu!
-Yaa!Ciddi misin?
Maya'da bilmiyormuş,o bilmiyorsa diğerleride bimiyodur.
Riku:Ne bağrışıyorsunuz,derdiniz ne ?
-Maya ve Mayuka'ya dersi sordum ikiside bilmiyormuş.
Riku:Bunun için mi bağırışıyorsunuz!Gelip bana sorsaydınız yaa, ders fen...
-Cidden mi?Ben sen bilmezsin diye sana sormadım.
Riku:Cidden!Hem neden bilmeyecek mişim ben dersi?
-Ne bileyim hiç dersi biliyor gibi durmuyosunuz!
Riku:İyi tamam,öğretmen gelmeden yerine geç ve defterini kitabını çıkar,hadiii!
-Tamam!
Bilmez dediğim kişi biliyor çıktı.Her neyse şu öğretmen gelmeden derse hazırlanayım...
Fen öğretmeni ile iyi anlaştık sayılır,özellikle ben çok iyi anlaştım.Öğretmen sayesinde feni seviyorum ve anlıyorum.En azından sevdiğim bir ders olduğundan sıkılmıyacağım...
Öğretmenimizde geldi.Tam derse geçmiştikki bir çocuk geldi.Öğretmene bir duyuru yapmak için izin istedi.Öğretmenimiz başı ile onayladı.Off,ne duyurusu şimdi ne güzel fen işleyecektik.
Çocuk:Merhabalar!Müdürümüz beni bir duyuruda bulunmam için gönderdi.Yakın bir zamanda okulca bir kampa gidecekmişiz.Gün ve saati daha açıklamadı.Kendisi açıklıyacakmış.Şimdiden hazırlanmaya başlarsanız iyi edersiniz,çünkü müdür her an gün ve saati söyleyebilir.Geç kalan istemiyor.
Çocuk duyurusunu yaptı ve öğretmenden izin isteyip çıktı.Nerden çıktı bu kamp şimdi?Kampı bi kenera bırakıp derse geçmiştikki zil çaldı.Doğru düzgün fen dersi işleyemedik.Bari gidip kızları bulayımda şu kamp hakkında konuşalım.
Riku:Bu ne kampı şimdi,nerden çıktı?
-Bilmiyorum.
Mako:Kampa gidip ne öğrenicez.Böcekleri,ağaçları ve yabani hayvanları mı öğrenicez.Off böcek demişken şimdi orada böcekte vardır.Bu kamo sürecinde gözüme bir gram uyku girmeyecek.
Riku:Yabani hayvan olarak ne vardır?
-Ayı!
Mako:Abartma bizi ayıların içine atmazlar!Ama kemirgen türde hayvan olma olasılığı var yani görebiliriz.
Riku:Hangi kemirgen hayvanlar vardır?
Mako:Mesela sincap veya kirpi olabilir!
Riku:Yılan var mıdır?