Bölüm 19

6 1 3
                                    


Nina

Sonunda yarışma günü gelmişti.Yarışmanın yapılacağı salon yine o salondu balonun olduğu salon...Çok değişmişti.O yangından sonra ilk defa giriyordum bu salona...Okulda 5 tane salon varken niye bu salonu kullandıklarını anlamadım.Ama çok kafaya takmadım.Yarışma için hepimiz çok heyecanlıydık.Nerdeyse hepimiz yarışmaya katışıyordu.O kızda...

-Bu kızın burda ne işi var yaa.

Riku:Hangi kız?

-Size takık olan.Şu okulun ilk günleri kavga ettiğiniz.Az kalsın senin başını yaran,Ayaka'nın saçını yolan kız.

Riku:Niye bilmiyom ama niye bu kadar detaylı anlattın yaa.

-Bilmem.Diğerleri nerde?

Riku:Bilmiyom.Benim gidip Rima'yı bulmam gerek.

-Tamam , bende çalışıyım biraz.

Rio

-Çok heyecanlıyım.Aşırı derecede hemde.Bir hata yapmaktan korkuyorumm.

Mako:Niye?

-Sence!Herkes beni izlerken hata yaparsam utanırım.

Mako:Bir şey olmaz,sen bu konuda yeteneklisin,başaracaksın.

-Umarım da diğerleri nerde?

Mako:Daha demin Nina ile Riku'yu gördüm.Riku Rima'nın yanına gidiyordu.Ama diğerleri nerde bilmiyorum.

Jinwoo:Mako!

Mako:Ne oldu?

Jinwoo:Bizimkileri gördün mü?
Mako:Hayır

Jinwoo:peki abimi gördün mü?

Mako:Hayır!
Jinwoo:Off,peki teşekkürler!

Mako:Rica ederim.Rio gel bizde bizimkileri arayalım.

Mako ile diğerlerini ararken Miihi ile karşılaştık.

Mako:Hazır mısın Miihi?
Miihi:Evet ama hayır.

Mako:evet mi hayır mı?

Miiihi:Hem hazırım hem değil.

Mako:Bende öyle sayılırım.Diğerlerini gördün mü?

Miihi:Mayuka'yı gördüm.Diğerkerinden haberim yok.

Mko:Peki!

Miihi ile konuştuktan sonra yanından ayrıldık.

Mako:Şimdi sen burdasın,Riku'yu gördük.Mayuka'yıda görmüşler.Rima'da buralarda.Miihi ile daha demin konuştuk.Nina şurda çalışıyor.Eee diğer ikili nerde?

Rio:Ne bilim bir yerde çalışıyorlardır.Nereye gidecekler.

Mako:Gidip onları bulalım ve hazır olup olmadıklarını kontrol edelim.

-Hadi gidelim!

Maya ve Ayaka'yı aradık.İki saat aradıktan sonra bhaçede bulduk.

Mako:Ne yapıyonuz burda yaa!

Maya:Açık alan rahatlamamıza yardımcı oluyor ve burası daha sakin olduğundan burda çalışıyoruz.

Mako:Bir haber vereydiniz keşke!Okulun heryerini aradık.

Maya:Sizi görmedik ki hem biz bugün erken çıktık yurttan çalışmak için.Geldiğimizden beri bahçedeyiz okula hiç girmedik.

Mako:İyi peki.Nasıl gidiyor çalışma?

Maya:Baya iyi hazır sayılırız.Sabahtan beri çalıştığımızdan yemek yiyerek sohbet ediyorduk.

Mako:Aferin!Bizimkileri değilde diğerlerini gördünüz mü?Jinwoo abisini ve diğerlerini soruyordu.

Ayaka:Hiç birini görmedik.Şuana kadar tanıdığımız sadece siz geldiniz yanımıza.Burda olsalar bile farketmemişizdir.Baya odaklanmışız çünkü...

Mako:Evet biraz sizitam 23 kere aradım.50 tane mesaj attım.Maya'yı 12 kez aradım.28 mesaj attım.Seni 11 kez aradım.22 tane mesaj attım.

Ayaka:Cidden mi?

Mako:Tüm okulda sizi arıyoz diyom anlamıyonuz mu yaa?!

Ayaka:Niye?
Mako:Sizi merak ettik.

Ayaka:Niye?

Mako:Saahtan beri ortalıkta gözükmediğiniz için olabilir mi?Yürüyün yarışmanın başlamasına az kaldı?

Ayaka:Niye?

MaKo:Saat geldi çünküü!

Ayaka:Niye yürüyoruz?

Mako:Uçmayı mı bekliyorsun nasıl gideceksin başka?Niyesi mi var yürüyün hadi!

Ayaka:Niye yaa!

Mako:Saat geldi diyom yaa!

Ayaka:Niye geldi?

Mako:Sence?

Ayaka:Tamam ya yürüyorum.

BİRBİRİMİZ İÇİN VARIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin