Rima
Büyük bir olay atlatmıştık ve şimdş hastanedeydik.Nina yangından dolayı zehirlenmişti.Onun iyi olmasını bekliyorduk.Seongmin, Mire ve Riku'yu bulmuştu.Ama Ayaka'dan haber yoktu.Onu bulamayınca hastaneye gelmek zorunda kaldılar.Yaklaık bir yarım saat bekledikten sonra yurt müdürüne haber vermediğimizi fark ettik.Yurt müdürünü aradık ve çok geçmeden yanımıza geldi.Nina'yı sordu.Ona Nina'nın dinlendiğini ve Ayaka'yı bulamadığımızı söyledik.Biraz beklememizi eğer hala haber alamazsak birşeyler yapmak zorunda olduğumuzu söyledi.Yaklaşık bir 10 dakika sonra balodan önce bizle konuşuo gıcık gıcık gülen kızlardan biri ve bir tane oğlan yanımıza geldi.
Kız:Ne yapıyorsunuz burda?Nina'yı mı Ayaka'yı mı bekliyorsunuz?Gerçi Ayaka'Yı bekliyo olmanız biraz imkansız.Nina'yı nasıl kurtardınız yaa!Ben kurtaramzsınız diye tahmin ediyodum.
Maya:Sen kitledin onu tuvalete değil mi?
Kız:Tabiki ben kitledim.Başka kim olcak!Aşrı sinirim bozuldu ve şuan şu kızın üstüne atlayıp tekme tokat dövmek istiyorum.
Rio:Bir dakika sen o çocuksun.
Oğlan:Evet.Ben o çocuğum.Aslında planlarımız bambaşkaydı ama bazı olumsuzluklardan dolayı planlarımız biraz değişti.Aslında daha iyi oldu.
Rio:Ayaka'Nın yerini biliyorsun değil mi?
Oğlan:Hayır bilmiyorum.Onu babam biliyor.Ben sadece babama yardım ettim.Rio:Baban kim yaa senin!
Oğlan:Üzgünüm söyleyemem.
Kız:Gel kardeşim gidelim.
Bunlar şimdi nerden çıkmışlardı kimdiler bunlar?Off...Off...
Rio:Polise haber vermeliiz değil mi?
Müdür Akari:Evet çocuklar siz burda durun ben halledicem.
Müdürümüz halledeceğini söyleyeerek yanımızdan gitmişti.Bizde Nina'nın uyanmasını beklemeye devam ettik.1 saat sonra Nina uyandı.Onu görmeye yanına gittim.Biraz konuştuk.Doktor 1.5 saat sonra taburcu edebileceğini söyledi.1.5 saat sonra hastaneden çıkıp Jin'in evine gittik.Jin evinde tek kalıyordu çünkü ailesi işi yüzünden yurt dışına taşınmıştı ama o burda okumaya devam etmek istediğinden gitmemişti.Oturup müdürden haber beklemiştik.Bir süre sonra çok acıkmıştık.Birşeyler yemeye karar vermiştik ama Jin alışverişe gitmeye üşendiğinden evinde hiç yemek yoktu.Yeöek siperiş vermek zorunda kaldık.Aldıklarımız yedik fazla geç olmuştu.Çoğumuzun uykusu gelmişti.Bugün Jin'de kalmaya karar verdik.Müdürümüzü arayıp bunun için izin istedim.İzin aldıktan sonra yatacak yerlerimizi hazırlayıp yattık.Gecenin bir saatinde Mako'nun telefonu son ses çalmaya başlamıştı ve bütün evdekileri kaldırmıştı.Jin'İn köpeği bile ne olduğunu anlamayıp havlamaya aşlamıştı ve bu daha çok ses yapıyordu.Jin komşular rahatsız olmasın diye köpeğini susturdu.Mako'da telefonu açtı.Arayan müdürdü.Ayaka'Yı bulduklarını ve şuan karakol da olduklarını söyledi.Hazırlanıp karakola gittik.Sabaha doğru karakoldan çıktık.Müdürden tekrar izin isteyip Ayaka'yı da alarak Jin'in evine döndük.Hepimiz aşırı yorgun olduğumuzdan baya bir derin uykudaydık.Uyandığımızda saat öğlen bir di.Hazırlanıp kahvaltımızı yaptık.Vedalaşıp evlerimize dağıldık.Ayaka ne olduğu hakkında bir şey anlatmamıştı,anlatmak istememişti.Bizde zorlamadık.Dün aşırı kötü bir gün geçirdiğimizden kafa dağıtmak için dışarı çıktık.O sırada Miihi'nin aklına bir fikir geldi.
Miihi:Birşey diyeceğim.Bizim yurdun terasını sadece biz kullanıyoruz.Orayı kendimizce tasarlasak çok güzel olmaz mı?
Rio:Çok iyi fikir aslında orayı çok güzel bir yere çevirebiliriz ama bunun için önce müdürden izin almalıyız.
Riku:Bence izin verir ama yine izin almamız gerekiyor evet.Hadi dönelim ve izin alalım.Çalışmalara başlayalım kafa dağıtmışta oluruz.
Maya:Aynen.Bugün gece orda toplanıp sizlerle konuşmayı çok isterim.
Ayaka:Gece orda uyumak isterim.
Riku:Ama hasta olursun.
Ayaka:Bir şey olmaz sonuçta havalar sıcak birer tane battaniye götürürüz.
Mako:Peki o zaman.Hepsini yaparız ama önce izin alalım.
Böyle bir karar alıpğ yurda döndük ve bunun için izin istedik.Müdürümüz başımıza bir iş açmamak ve dikkatli olmak şartıyla izin verdi.Hemen işlere başladık.Bir kaç sonra Mako'Nun telefonu çaldı ve Mako biryere gitmek zorunda kaldı.Nereye gittiğini söylememişti.İşe onsuz deam etmeye başladık.Çok güzel oluyordu.Ama çok yorulmuştuk.Dinlenip bir soğuk bir şeyler içmeye karar verdik.
Mako
Tam teras ile uğraşıyorken telefonum çalmıştı.Arayan Jin'di.Birşey hakkında konuşmak istediğini ve atacağı konuma gelip gelemeyeceğini sordu.Bende geleceğimi söyleyip kızların yanından ayrılıp attığı konuma gittim.Parkta bir bankta oturmuş beni bekliyordu yanına gittim.
-Ne oldu?
Jin:Seninle bir şey konuşmak istiyorum.
-Tabiki ne konuda?
Jin:Nina hakkında.-Nina'ya ne olmuş ki?
Jin:Ben galiba...-Ne oldu?
Jin:Ben galiba Nina'Yı seviyorum.
-Ne?
Jin:EVET.
-Ne zamandan beri?
Jin:Bilmiyorum ama onu ilk gördüğümde içimde garip bir his oluşmuştu.Dün o hisin ne olduğunu anladım.Ama biraz geç anladım.Ben galiba onu seviyorum.-Anladım.Peki beni niye çağırdın?
Jin:Ona nasıl söyleyeceğim?Onun kalbini kırmak istemiyorum.-Biliyorsun yaşadıklarından sonra tkrar birini sevmesi ona güvenmesi çok zor...
Jin:Biliyorum.İşte bu yüzden senden yardım almak istedim.
-Ne yapabiliriz?
Jin:Bilmiyorum.
-Aslında benim eski okulumda tanıdığım biir çocuk var.Ondan yardım alabiliriz.Kendisi bir çöpçatandı ama yinede yardımcı olabilir.
Jin:Teşekkür ederim.
-Sen merak etme,elimden geldiği kadar yardımcı olcam.Şimdi gideyim bizimkileri çok bekletmeyim.
Jin:Tamam.Tekrardan teşekkür ederim.
-Rica ederim.Daha hiç bir şey yapmadım.Görüşürüz.
Jin:Görüşürüz.
Jin'in yanından ayrıldıktan sonra yurda doğru yola çıktım.Çok şaşırmıştım.Hiç böyle bir şey beklemiyordum.Kızlara bunu anlatmıyacaktım özellikle Nina'ya.En azından şimdilik.Yurda dönüp terastaki çalışmalarımıza devam ettik.Akşam yemeğine kadar bitirmiştik ve çok güzel olmuştu.Akşam yemeğinden sonra terasa çıktık.Okul bir süreliğine tatil olmuştu.O yüzden rahat bir şekilde oturabildik.