Nina: Her neyse sana iyi uykular. Ben bir yere gidiyorum. Sonra görüşürüz...
Rima
Çok sinirlenmiştim. Çünkü bu büyükler artık çok fazla olmaya başlamıştı. Nerdeyse bunu alışkanlık haline getirmiştiler. Odadan geri sinirle çıkıp müdür Akari ile konuşmaya gittim. Onlarla ilgileneceğini söyleyip beni göndermişti. Sinirim geçsin diye biraz hava almaya bahçeye çıktım.
Nina
Bugün Nisan'ın 2'si.2 gün sonra Mako 'nun doğum günü ve ona hediye almak için dışarı çıktım. Ne alsam diye düşünürken bizimkilerden birini arayıp yardım etmesi için yanıma çağırmaya karar verdim. Mako olmazdı çünkü zaten ona sürpriz yapmak için çıktım. Rio ile çıkarsam büyük zarara girerim. Maya seçim yapmakta pek iyi değil çok kararsız kalıyor. Riku da olmaz. Ayaka yı çağırabilirim. Çünkü Mayuka uyuyordu onu uyandırıp onu sinirlendirmek istemem. Rima zaten sinirliydi. Miihi 'nin ayağı acıyor. Tek Ayaka kalıyor. Gerçi en son o da uyuyacaktı ama içlerinde tek çağırabileceğim kişi o...Hemen Ayaka 'nın numarasını bulup aradım. Uykusundan uyandırmış olacağım ki uykulu bir şekilde konuşuyordu. Hemen ona hazırlanıp attığım konuma gelmesini söyledim. Tamam deyip telefonu kapattı.
Riku
Nina'nın dışarı çıkmasından yarım saat geçmemişti ki Ayaka 'nın telefonu çaldı. Ayaka "tamam" diyip telefonu kapattı. Nina aramış ve onu çağırmış. Hazırlanıp çıktı. Çok sıkıldığımdan konuşacak birini aramaya başladım. Mako Maya bir konuyu anlamadığından ona konuyu anlatıyordu. Mayuka uyuyordu. Rio o kadar alışveriş yaptığı yetmiyormuş gibi internetten bir şeyler alıyordu. Rima en son müdürün yanına gitmişti ama hala geri dönmemişti. Miihi ise boş boş oturuyordu. Gidip Miihi' nin yanına oturup onla sohbet etmeye başladık. Zamanın nasıl geçtiğini hatırlamıyorum ama bir gürültü ile irkildik. Ses baya bir yüksek olmalıydı ki derin uykuda olan Mayuka yı bile uyandırdı. Gürültü baya bi uzun sürdüğünden nerden geldiğine bakmak için aşağı inecektim ki kulağında kulaklıkla Rima içeri girdi. Daha biz sormadan " İki kız saç baş birbirine girdi önemli bir şey değil" dedi.
Gerçekten hiç önemli değilmiş. Zaten küçücük bir kavgaydı(!)
-Kıyamet kopardılar nasıl önemli değil.
Rima: Artık normal karşılıyorum bunları...Ne yapalım bunlarla dura dura ister istemez alışıyorsun.
-Daha sabah sen değil miydin odaya bağıra bağıra giren. Büyükler seni görmüyor diye eziliyorum diye şikayet ediyordun hem bunlar kimmiş, bu kadar kıyamet koparacak ne olmuş.
Rima: Kızlardan biri eski oda arkadaşım. Eşyalarına birinin tırnağı dahi deyse olay çıkarıyo.Bir kere saçım değdiğinden dolayı saçıma yapışmıştı. Diğeri de canım arkadaşım Maya...
-Maya mı? Cidden hiç önemli değilmiş yaa!
Rima: Değil mi?
-Yaa git Maya yı alda gel.
Rima: Valla ayırmaya çalıştım ama baya iyi girmişlerdi. Onların arasına girersem onlardan daha zararlı çıkardım. Kendi aralarında 3. Dünya Savaşı çıkartmışlar kendi aralarında.
-Maya ne ara aşağı indi yaa.
Mako: İki saattir aralıksız konuştuğunuz için haberiniz olmaya bilir mi? En son çalışıyorduk. Daha sonra susadığı için ve odada su kalmadığından su içmeye gitti.
Rima: Su içmeye diye gidip savaş çıkardı.
Mayuka: Acaba biri gidip şu kızı alıp getirebilir mi? Getirin de bende uykuma devam ediyim.
-Dur ben alır gelirim. Sizde Nina yı arayın nerde kaldılar yaa!
Rio: Tamam ben ararım sen şunlar 2. Round a geçmeden önce Maya yı al getir.
-Tamam gidiyorum!
Nina
Ne alacağımı bulmuştum ve hediyemi almıştım. Ayaka da bari gelmişken bende hediyemi alıyım diye o da hediyesini almıştı. Tam çıktık dönüyorduk ki Rio aradı. Rio yu bekletmemek için hemen telefonu açtım.
Rio: Koşun çabuk gelin savaş çıktı.
-Savaş mı?
Rio: Evet. Maya ile bir kız arasında hemde.2saattir birbirlerini yiyorlar.
-Ayırsanıza o zaman.
Rio: Riku şimdi ayırmaya gitti. Umarım arada kaynamaz.
-Tamam. Geliyoruz zaten yoldayız.
Rio: Tamam.
Mako
Riku gidip kavgayı ayırmayı başarmıştı ve 2.round dan kurtulmuştuk.2.round da etraftaki insanların yaralanma riski %79 du. Daha büyük bi kavgayı önledikten sonra Maya ya neden kavga ettiklerini sordum. Kız aniden Maya ile tartışmaya başlamış sonrada kavga büyümüş. Maya 'nın nedenini dinlerken Nina ve Ayaka geldi. Ayaka gelir gelmez kendini yatağa atmıştı. Bugünden beri kızı bir türlü uyutmamışlardı. Tam o sırada akşam yemeği saati geldi ve geri kalkmak zorunda kaldı yemekten sonra okul hazırlığımızı yaptıktan sonra Maya ya konuyu anlatmaya devam ettim. O sırada Rima yanıma geldi ve anlamadığı bir soru olduğunu yardım edebilir misin diye sordu. Maya ya anlattıktan sonra Rima 'nın anlamadığı soruyu anlattım. Rima ya anlattıktan sonra Ayaka ve Riku 'nun bir şeyler yaptığını gördüm ve yanlarına gittim. Kamp öncesi verilen ödevi yapıyorlardı. Yarın göstermeleri gerekiyormuş ve daha yapmamışlar. Yardım etmeye karar verdim. Çünkü soruları bu hızda çözerlerse yetiştiremeyeceklerdi. Onlarında ödevlerini yaptırdıktan sonra başka işim kalmadığından okul hazırlığımı yapıp yarın işleyeceğimizi düşündüğüm konuları biraz üzerinden geçtim. Daha çok geç olmamıştı ve diğerleri hal okul hazırlıkları yapmaya uğraştığından onlara yardım ettim. Rio ve Mayuka bir türlü ders programına göre kitaplarını yerleştirememişlerdi. Çünkü bazı kitaplarını bulamıyorlardı. Onlara yardım ettikten sonra bi yandan çanta hazırlayıp bi yandan da ezberlemeleri gereken şeyi tekrar tekrar söyleyen Riku ve Ayaka ya yardım ettim. Miihi çoktan hazırlığını yapıp yatmıştı. Rima ise hala oturuyordu hazırlığını yapmamıştı. Onu uyarıp son olarak Maya ve Nina'nın yanına gittim. Maya benim gibi hazırlığını bitirmiş Nina ya yardım ediyordu. Herkes hazırlandıktan sonra uykumuzu iyice almak için erkenden yattık.