Rio:Çok heyecanlıyımm!İlk sırada kim var.
Miihi:Son sınıflardan bir kız ,geçen senenin kazananıymış,bazı kişiler o varken kazanmak imkansız diyor.Bu beni korkuttu...
Mako:Bir şey olmaz biz ondan daha iyi olacağız.
Nina:Korkuyorum.
Jin:Korkma, yapacaksın.Sana güveniyorum.
Maya:Ciddi anlamda çok korkuyorum!Ne yapcaz.
Takeru:Sakin olun kızlar!Hiç bir şey olmucak.Size güveniyorum.Hepiniz ilk turu geçeceksiniz.
Miihi:Yinede çok korkutucu.
Ayaka:Niye?
Mako:Sence,niye diye soru sormayı bırak,sen korkmuyor musun?
Ayaka:Çok korkuyorum.
Mako:Hepiniz burdasınız değil mi?Dur bir dakika...Rio burda,Maya burda,Riku burda,Ayaka ve Mayuka da burda.Rima nerde?Neyse... Miihi burda,Nina da burda.Rima yok,nerde bu kız?
Riku:Tuvalette!Ayy burdaki tuvaletin kötü anıları var ben bir gidiyim bakıyım!
Mako:Tamam.Hazır mısınız?
Maya:Hayırrr!Korkuyorumm...
Shin:Kızlar Jinwoo yu gördünüz mü?
Rio:En son sizi arıyordu.
Shin:Peki teşekkürler.Peki diğerlerini gördünüz mü?
Maya:Daha demin büyük ihtimalle sizinkilerden birini gördüm.Şuraya doğru gidiyordu.
Shin:Peki,teşekkürler.Kyo beklesene bi!
Kyosuke:Ne var?!
Shin:Sen niye sinirlisin,sabahtan beri sizi arıyorum.Jinwoo'yu gördün mü?Onu gözümden ayırmayacaktım ama çocuk kaşla göz arasında kayboldu.
Kyosuke:Şurdaki oğlanlarla tartıştım.Jinwoo en son Junseong'un yanındaydı.Diğerlerinide sormadan söyleyim şurdaki masada oturuyorlar.
Riku:Getirdim Rima yı hadi biryere oturalım başlıyor!
Mako:Tamam.
Nina
Hepimiz aşırı derecede heyecanlıydık.Bir yere oturup yarışmanın başlamasını bekledik.İlk çıkan kızın sesi cidden çok iyiydi.Ama bizimki ondan daha iyi.Heyecanla beklerken yeni gelenlerden bir çocuğun sırası geldi.
Sunucu:Evet arkadaşımıza katıldığı içn teşekkür ederiz.Şimdi sırada 10/D den Yoo Yongha var.
Bu çocuk Maya ların sınıfındaki Riku'nun garipsediği çocuk...Yongha yarışmaya "That's okay" ile katılmıştı.Sesi beklediğimden güzeldi.Yongha'dan sonra Junseo diye yine onlardan bir çocuk çıktı.Onun sesi de çok güzeldi.O da "Snow" ile katılmıştı.
Maya
Teker teker katılanları dinliyorduk.Yongha ve Junseo dan sonra bir 20 dk önce Shin e gösterdiğim çocuk çıktı.Şaşırtıcı bir şekilde en çok onun sesini sevdim.Vokali çok iyiydi."First Love" u söylemişti.
Birkaç kişiden sonra Rima ve Riku'nun sırası geldi.Onların sesini ilk defa dinliyordum.Sadece çalışmalar yaparken biraz duymuştum onları.Şarkı söyleyecek zaman bulamadığımızdan birbirimizin sesini pek bilmiyoruz.Rima ve Riku'dan sonra sıra adını söylemeyen gizemli arkadaşa geldi.Onunda sesi şaşırtıcı birşekilde çok güzeldi.Ama benim favorim sanırım hala o çocuk.