Bölüm 13

32 1 67
                                    

𝘙𝘪𝘰

Mako'nun doğum gününü sorunsuz bir şekilde kutlamıştık. Çok mutlu olmuştu. Herkes gittikten sonra hep birlikte ortalığı topladık. İşimiz bittiğinde çok yorgunduk. Ama uyumak istemiyorduk. Bu yüzden terasa çıkmaya karar verdik.Hep birlikte baya bir uzun süre konuştuk. Terasta konuştuğumuz zamanları daha çok seviyorum. Özellikle gece vaktinde olduğunda... Her taraf sessiz, gürültü yok. Bizi rahatsız eden yok. Çok mutlu hissediyorum bu zamanda... Çok derin sohbetlere dalıyoruz ve saatin ne ara bu kadar geç olduğunu fark etmiyoruz bile. Yine baya bir derin sohbere daldık ve sohbetimiz bittiğinde saat gece yarısını bile geçmişti. Daha fazla dk geç yatıp uykusuz kalmamak için hemen yattık.sabah çok erken saatte kalktık ve geç kalmamak için erkenden yola koyulduk. Biraz fazla erken geldik sanırsam daha okulun kapısı bile açılmamıştı.2saat kapının önünde bekledik. Sonunda kapıyı açtılar ve içeri girdik. Sınıf bomboştu. Nedwn acaba. Uykum olduğundan sırama kafamı yaslayıp uyudum. O sırada Jonnie geldi.Dün öğretmenimiz yer değişikliği yaptığından o artık benim yanında oturuyor.Birbirimize günaydın dedikten sonra uyumama devam ettim. Ayaka ve Riku artık birlikte oturmuyordu. Ayaka onlara takıntılı olan gıcık kız ile Riku'da oğlanın biri ile oturuyordu. Maya'yı da kısa boylu diye en önde sınıftaki gıcığın birinin yanına oturtmuştu. Seongmini de en arkada bir oğlanın yanına oturtmuş. İkisi aşırı iyi anlaşıyolar(!)Zil çalması ile uyandım.Bir süre sonra öğretmen geldi.

Öğretmen:Çocuklar bu Cuma günü okulda balo var. O gün ders işlemeyeceğiz.

Cuma günü balo varmış ders işlemeyecekmişiz. Bu baloda nerden çıktı. Baloya gitmek yerine evde uyusak olmuyor muydu acaba.Dersten sonra hepimiz toplandık ve bu balo işini konuştuk.Gitmeye karar verdik.Bir değişiklik olsun,eğleniriz diye...O kadar ısrar ettim ama yinede son karar olarak gitmeye karar verdiğimizden biraz üzgünüm ama bu karar beni mutlu da etti.Çünkü hem gitmej istiyorum hem de evde kalıp uyumak istiyorum.Biz sohbet ederken üst sınıflardan bir kız grubu geldi.

Kız grubundan bir kız:Heyy!Balo varmış duydunuz mu?Gelcek misiniz?Gerçi gelseniz bile sizin gibiler orada ne yapabilirki!Hahahahaha!

Kız grubundan diğer kızlar:Hahahahhahahahahaha!

Maya:Ayy ne güldünüz bee.Her neyse şimdi sizin gülüşünüzle uğraşamam.Öncelikle evet gelicez ve orda ne yapacağımızdan sana ne vee bunda komik olan ne niye eşek gibi anırıyosunuz anlamadım.

-Harbi hem gelirsek geliriz ,gelmezsek gelmeyiz.

Kız grubundan bir kız:Hıh!Baloda görürsünüz siz!

Jin:Noluyo yaa!Nerden çıktınız siz başımıza yaa.Bi gidin lütfen.Şurda kafamda ne giysem diye düşünüyom kafamı karıştırmayın!

Nina:Evet.Karıştırmayın kafasını.Sonra ne olur.Balo ya geç kalır falan.Yazık olur.Bırakında düşünsün.

Jin:Aferin Nina haklısın.

Nina:Senle alay etmeye çalışmıştım ama neyse.

Bu okul gününüde balo olayı ile atlatıp yurda geri döndüğümüzde ne giyebiliriz diye düşündük.Giyecek bişey bulamayınca alışverişe çıkmaya karar verdik.Buna en çok sevinen ben olmalıyım.Çünkü hepsinden önce hazırlanıp önden önden alışveriş merkezine gittim.Birlikte ne alacağımıza karar vermeye çalışttık.Yaklaşık 3 saat sonra alışverişimiz bitmişti.Çok yorulmuş ve acıkmıştık.Öğlen yemeğini kaçırdığımızdan yurtta yemek bulamayabilirdik.Bu yüzden burda yemeye karar verdik.İstediğimiz yemekleri sipariş edip yemeklerimizi yedik.Daha sonra kampta tanıştığımız 6 arkadaşımızla karşılaştık.Bu 6 arkadaşa bir isim bulalıyız.Her anlatırken kampta tanıştığımız 6 arkadaşımız demek zor.Her neyse onlar daha eni gelmişti.Onlara katılıp yardım etmeye karar verdik.Aslında biz karar vermedik.Jinwoo ve Seongmin çok ısrar etti.Eğer kabul etmeseydik Jinwoo ağlıyacak diye korkup kabul ettik.Ağlıyacak gibi bir yüz ifadesi vardı.Bir 2 saatte onların alışverişi için alışveriş merkezini turladıktan sonra çok geç olmadan alışverişi tamamlayıp çıktık.Akşam yemeğini kaçırmadan yurda geldik.Yarın Cuma olduğu yeni aklımıza geldiğinden hemen teker teker duşa girdik ve yarınki balo için hazırlıklarımız yaptık neyseki balo öğlen başlıyacaktı yarın sabah erken kalkıp hazırlanırız diyerek yattık.Sabah erken kalkıp hazırlanmaya başladık kahvaltımızı da yapıp son hazırlığımızı yaptıktan sonra balo nun olacağı yere yola çıktık.

BİRBİRİMİZ İÇİN VARIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin