Miihi
Yine bir sabaha daha uyandık.Neyse ki son gün yarın öğlen burdan gidiyoruz.Yatağımı özledim.Ayağım hala acıyo ama düne göre daha iyi en azından ayağımı biraz basabiliyorum.Kalkıp üstümü giyindim ve kahvaltıya gittim.Kahvaltıda yumurta da vardı ama yumurta yemek istemediğimden kendiminkini Rio'ya verdim.Tabi ki Rio çok sevindi yemekten sonra öğretmen işi olduğu için bizi serbest bıraktı.Rima bizi bir yere götürmek istediğini söyledi ve onun peşinden gittik.
-Rima bizi nereye götürüyorsun.
Rima:Biliyor musunuz biz 11 yıl önce o gün burda tatildeydik.İlk defa ormanın içinde 1haftalığına bir ahşap ev kiralamıştık.Daha 1hafta bile olmadan abim ailemi öldürmüştü.
-Bunu niye daha önce söylemedin ki?
Rima:Aslında bende bilmiyodum.Sabah kahvaltı vakti gelene kadar bi etrafı turlayım derken o evleri gördüm ve 11 yıl önce tatile diye geldiğim evlerden olduğunu anladım.
-Anladım...
Rima:Oranın sahibini ziyarete gitmek istiyorum.O gün çok yardım etmişti.
-Hadi gidelim o zaman!
Rima:Merhabalar!
Oranın sahibi:Merhabalar!Ev mi kiralıyacaktınız.Mallesef hiç evimiz kalmadı.
Rima:Hayır ev kiralamaya gelmedik.Ben sizin 11 yıl önceki bir müşterinizim.
Oranın sahibi:Hatırlayamadım.
Rima:11 yıl önce abisinin ailesini öldürdüğü ve diğer abisinin ise gece intihar ettiği kızım ben.
Oranın sahibi:Gerçekten mi ?Baya büyümüşsün.
Rima:Evet.Okul ile kampa gelmiştik.Buranın ora olduğunu anlayınca hem sizi ziyaret etmek için hemde size teşekkür etmek istedim.Çok teşekkür ederim.
Oranın sahibi:Rica ederim.
Rima:Siz yardım etmeseydiniz o gün ne olurdu bilmiyorum.Belki hayatta bile olmaya bilirdim.Sizin sayenizde şuan çok mutluyumve çok iyi arkadaşlarım var.
Oranın sahibi:Rica ederim.
-Rima öğretmen çağırıyormuş.Çağırmadı çağırmadı şimdi çağırcağı tuttu.Azar işitmeden gidelim.
Rima:Tamam gidelim.Tekrardan çok teşekkür ederim.Sizi daha sonra yine ziyarete gelirim.Görüşürüz!
Oranın sahibi:Görüşürüz,hadi size iyi dersler çocuklar!
Öğretmen bizi çağırdı ve birkaç asla işimize yaramıyacak şeyler anlattıktan sonra bizi tekrar serbest bıraktı.Ormanda bir gezintiye çıkmıştık ki bizden küçük bir arkadaş grubuna(?) rastladık.
-Bunlar kim ki?Hiç bizim okulda görmemiştim.
Ayaka:Bende hiç görmedim.Belki başka okuldandırlar.
Rio:Olabilirr!Ağağağa!
-Ne oldu?
Rio:Bugün hiç o Takeru denen çocukla karşılaşmadım!
Mako:Karşılaşmak mı istiyodun?
Rio:Y-yoğğ!
Mako:Niye kekeledin?
Rio:Bilmem.Aaa o çocuklar bize doğru mu geliyor!
Riku:Eğer şizofren değilsek evet!