Bölüm 8

24 2 32
                                    

Rima

Güneş daha yeni doğarken öğretmenin hadi uyanın bağırışlarıyla çok da rahat olmayan ama yinede uyulabilecek yatağımdan zarzor kalktım.Daha hava yeni aydınlanıyor bu ne acele...Hepimizi kamp alanının ortasına çağırdı ve hazırlanıp kahvaltı için masalara geçmemizi söylediler.Bizimkilerle çadırımıza gidip üstümüze giycek bir şey seçip giydikten sonra masalardan birine bizimkilerin yanına geçtik.Kahvaltımı zarzor yapmıştım çünkü uykulu bir halde yemek yemek çok zordu ve tabağıma çok fazla doldurmuşlardı.Normalde olsa yerdim amasabahın bu saatinde hiç iştahım yoktu.Kahvaltıdan sonra öğretmen yürüyüşe çıkcağımızı söyleyerek hepimizi biryere toparladı ve yürüyüşe çıktık.Öğretmen önden önden yürüyor hemde etrafta gördüğümüz şeylerin adını söylüyordu.Hiç birini aklımda tutamamıştım çünkü çok çeşit vardı.Arkamı döndüğümde Miihi ve Mako'nun biryerde durduğunu gördüm ve yanlarına gittim.

-Ne oldu?

Mako:Miihi ayağını burktu.Miihi yürüyebilcek misin istersen sırtıma alıyım?

Miihi:Taşıyabilcek misin?

Mako:Taşırım merak etme zaten çok ağır değilsin.

Miihi:Yok zaten ağır değilimde,düşürürsün falan...

Mako:Merak etme düşürmem.Atla sırtıma!

Miihi ayağını burktuğundan Mako onu sırtına almıştı.Doğal olarak biraz arkada kalmıştık ve hızlı adımlarla kaybolmadan onlara ulaştık.Gezimiz bitmişti ve geri dönüyorduk.Geri döndüğümüzde biraz dinlenip yakartop oynayacakmışız.Zorunlu değilmiş oynamak isteyen oynuyacakmış.Geri döndüğümüzde biraz dinlenip yakartop oynamaya başladık.Ortadaydım ve benle birlikte Ayaka,Maya ve Nina'da ortadaydı.Atanlar arasında da bizimkilerden Riku,Mayuka ve Rio vardı.Miihi ayağını burktuğu için oyuna girmemişti.Mako ise Miihi'nin yanında kalmayı tercih etmişti.Tam Topu atmışlardı ki top ağaçta kaldı.Topu almaya çalıştılar ama beceremediler.Ağaca tırmanmayı çoğu istemediğinden öne atıldım ve ağaca ben tırmandım.Düşmeden sapasağlam topu alıp ağaçtan inmiştim ki bir taraftan sesler gelmeye başladı.

Mako:Günlüğümü geri ver!

Kız:Bakalım ilk sayfasında ne yazıyormuş...

12.sınıflardan bir kız Mako ile uğraşıyor.Kızın günlüğünü almış.

Kız: " 6 Nisan ...

Evet...Bugün 6 Nisan doğum günümden 2 gün sonra.Bugün hayatımda geçirdiğim en kötü gün.Babam yine çok sinirlendirdi.Eğer annem önüme atlamasa ölüyordum.Babam bana sinirlendi ve beni öldürmeye çalıştı.Ama annem izin vermedi.Böylece ölen annem oldu.Babam annemide öldürme siniriyle tekrardan beni öldürmeye kalkıştı ama ben ondan önce davranıp çoktan polisi aramıştım.Polis tam zamanında geldi ve babamı götürdüler.Polis benle konuştu.Sonra beni buraya getirdiler ve bundan sonra burda yaşayacağımı söylediler.Burda birsürü çocuk var ama çoğu kötü. Hepsi beni dışlıyor ve bana kötü davranıyor.Ama burdaki ablalar gerçekten çok iyiler.Bana yardım ediyolar...Yemek yemek istemediğimi söyleyince kızmadılar ve daha sonra yiyebilceğimi söylediler.Hava kararınca uyumam için yatağımı gösterdiler ama ben uyuyamıyorum o an gözümün önünden çıkmıyor uyusam bile kabus görüp tekrar uyanıyorum.Canım sıkıldığından ve belki birine bugün olanları anlatırsam rahatlarım diye günlük yazmaya karar verdim aslında böyle bir fikir aklımda yoktu.Burdaki ablalardan biri günlük yazmayı önerdi.Bundan sonra her günümü buraya yazacağım.Sana güveniyorum çünkü sen sana anlattıklarımı başkasına anlatamazsın...Sadece o kötü çocuklar seni alırsa içindekileri okuyabilirler umarım böyle birgün hiç gelmez...Şimdi uyumaya gideceğim.Umarım kabus görmeden rahat bir şekilde uyuyabilirim.Görüşürüz..." hımmm bakalım başka sayfalarda ne yazıyor.Dur şu saydayı sevdim bunu okuyacam.

Mako:Bırak onu!

Öğretmen:Ne oluyor orda çocuklar! Kunie Ohashi!Sana kaç kere kendinden küçüklerle uğraşma diyecem!Hemen bırak onu.

Kız:Pekii...

Olaysız bir günümüz olmaz mı bizim.Hergün bir olay yaşıyoruz.Rio ve Takeru birbirine girse tam olacak.Bir dakika yoksa yine mi...

Takeru:Dikkat etsene yaa!

Rio:Pardon!Yanlışlıkla oldu!

Takeru:Önüne bakarak yürümeyi ne zaman öğreneceksin!

Rio:Her olayda gıcıklık yapmamayı ne zaman öğreniceksin!

-Yine ne oluyor yaa Rio niye gittin de ona takıldın ki?

Rio:Sadece çarptım ve özür diledim!Top çalıların oraya gitmemesi için koşuyordum ve şuna çarptım.Zaten ona çarptığım için top çalılıklara gitti.Uöarım diken batmamıştır!

Takeru:Off!İyi peki bir dahakine daha dikkat et yoksa bu sefer kavgamız diğerlerine benzemez!

Rio:Sana çarpma gibi bir niyetim yok zaten!

Öğretmen:Kelly,Rio,Rima ve Riku ateş yakmak için dal toplamaya gidebilir misiniz?

-Tabikide öğretmenim.Hadi gidelim!

Öğretmen:Dikkat edin,kaybolmayın!

-Umarım kaybolmayız!

Rio:Kelly kimdi?

Riku:Galiba şu Ayaka ile bana takık olan kız.

-Galiba.

Kelly:Öğretmenin saydığı kızlar siz miydiniz?

-Evet biziz.

Kelly:Hımm

-Olay çıkarmazsın umarım!

Kelly:Ne olayı çıkarcam be!

-Bilmem senden beklenir!

Dediğim gibi bu kızdan beklenir.Neler yapmadı ki,şimdi mi yapamıyacak.Zaten bir ton olay yaşadık şu dalları toplayalımda rahat rahat dönelim bir olay olmadan...

Rio:Sen niye toplamıyorsun!

Kelly:Sanane!

Riku:Öğretmen hepimize dedi ya ondan dedik.

Kelly:Sen karışma!

Riku:Sana karışıp günümü iyice mahvedemem!

Kelly:Bana karışırsan ne olacağını biliyorsun demek ki!

-Lütfen şu dalları toplayında gidelim.Öğretmende tam adamlarını seçti.Her tarafta böcek var yaa

Riku:Ormandayız, ne bekliyorsun?

-Sen böceklerden korkmuyor musun da bu kadar rahat cevap veriyorsun?

Riku:Korkuyorum.Farkındaysan bir dal almadan önce üzerinde böcek var mı diye 50 kere kontrol ediyorum ve böcek gördüğüm yerden kaçıyorum.

Rio:Ayy!

-Ne oldu!

Rio:Elimde böcek var!

-At o zaman!

Rio:Söylemek kolay tabi!Neyse uçabiliyormuş gitti.

Riku:Uçabiliyor muymuş?Nereye gitti?

Rio:Senin üstüne doğru.

Riku:Nee!

Rio:Şaka şaka ağaca doğru gitti!

Riku:Ne korkutuyorsun yaa!

Kelly:Ne abarttınız be!

-Eğer sende bir işin ucundan tutsaydın senide görcektik!

Rio:Neyse yeter bu kadar,bir olay çıkmadan ya da böcekler bize saldırmadan gidelim!Zaten birsürü topladık.

-Peki!

Öğretmen getirdiimiz dallardan ateş yaktı.Gece ateşin etrafında öğretmenin eski anılarını dinledikten sonra bazı isteyenler anılarını anlattı ve yattık.Bugün olaylı geçmişti.Mako geri günlüğünü almıştı ve bu sefer onu daha iyi bir yere saklamadan önce günlüğüne bugün yaşadıklarını yazdı.Sonra kimsenin alamayacağı bir yere koydu.Yarın daha az olaylı geçerse iyi olacak.

BİRBİRİMİZ İÇİN VARIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin