Kışkırtmalara Dikkat Et!

17 5 0
                                    

Maria kahvaltı sırasında beni kızı Deisy ile tanıştırdığında Deisy aynı babası gibi kibirliydi. "Bu çocuk bana ne öğretebilir? Sizin benim hayallerime verdiğiniz değer bu mu?" Dediğinde Maria onunla uzun uzadıya konuşurken bende ders için ekipmanlarımı kontrol ediyordum. Pek ikna olmamış bir şekilde yanıma geri döndüklerinde Deisy'e bir kağıt uzattım ve "Önce temelinin durumunu öğrenmem lazım ki sana doğru bir program hazırlayabileyim." Dediğimde Deisy sıkılmış bir şekilde elimdeki kağıdı alıp masaya oturdu. Maria beni sessizce yanına çağırdığında yanına yaklaştım. "Deisy istedikleri olmadığında kendini haklı göstermek için biraz zorlayıcı olabiliyor... Sana alışana kadar bir kaç gün geçecektir. Bu sürede onun seni kışkırtmalarına karşı dikkatli ol." Dediğinde gülümseyip "Merak etmeyin elimden geleni yaparım. Bu arada musadeniz olursa bu gün akademiye gitmek istiyordum. Oradaki bir kaç kişi ile görüşmem lazım. Önceki sınavlarda sordukları soruları bilirsem daha hızlı ilerleyebiliriz." Dediğimde Maria biraz düşünüp "Evin kahyası Gilbert'e ,sana bir hizmetçi tahsis etmesini söylemiştim. Öğleden sonrası için sana bir araba ayarlar. Onunla gider gelirsiniz." Dedi ve Deisy'e veda edip evden ayrıldı. Deisy benden 6 yaş büyüktü ve bir kaç ay önceki akademi sınavını geçmemişti. Ölçme sınav kağıdını elime aldığımda ise gerçekler yüzüme bir tokat gibi vurmuştu. Bu kendini beğenmiş züppe kız, tam bir matematik özürlüsüydü. "Teşekkür ederim. Günün geri kalanında serbestsiniz benim akademiye gitmem gerek." Dediğimde umursamaz bir şekilde burnunu dikip odadan çıktı.

Elimde sınav kağıdı ile akademiye giderken cidden canım sıkılmıştı. Vera beni kapıda karşıladığında gülerek "Baya büyümüşsün!" Dediğinde teşekkür edip onunla birlikte akademiye girdim. Derslikler ve saha çalışma alanları gerçekten çok güzeldi. Vera'nın odasına girdiğimizde ondan önceki dönemlere ait giriş sınav sorularını alıp alamayacağımı sorduğumda bir dolabı açıp içinden bir kaç dosya çıkardı. "Öğretmenlik nasıl gidiyor!" Diye sorduğunda ise önüne Deisy'nin sınav kağıdını koydum ve eski soruları incelemeye başladım. "Temel seviyeninde tanımını değiştirir bu cevaplar." Dediğinde gülerek "Belkide..." Dedim ve kağıtları ona geri uzattım. Biraz sohbet ettikten sonra ayrılmak için kalktığımda Vera düşüncelerimin değişip değişmediğini sordu. Büyü derslerine ara verdiğimi biliyordu. Bunun için kime kızmak gerektiğini biliyordum ama babamın şuan işi başından aşkındı. Uygulamalı eğitim sahasının yanında durup "Bu sıkılmakla alakalı bir şey değildi. Aileme ne kadar öyle söylesem de kardeşimin doğumu biraz masraflı oldu ve bende daha fazla özel ders yükünü aileme yüklemek istemedim. Öğretmenlik işide tamamen kendi öğretmenimi tutabilmek için." Dedim. Vera birşey söylemek üzereyken büyü ile oluşturulmuş bir nehrin üzerine kurdukları köprü büyük bir gürültüyle yıkılmaya başladı. Koşarak o noktaya gittiğimizde gözetmen öğrencileri uzaklaştırmaya çalışırken köprü üstünden bir öğrenci suya düşmüştü. "Ateş topu , su eli , hortum!" Diye bağırdım. Ateş topu öğrencinin üzerine düşen köprü molozunu paramparça ederken su eli öğrenciyi kıyıya getirdi. Hortum ise köprünün kopmakta olan tüm parçalarını merkezine toplayıp nehrin kenarına bıraktı. Öğrenciler telaş içinde yanımıza gelirken Vera "Şifacıyı çağırın diye bağırdı. Suya iki öğrenci düşmüştü. Ben ilk düşen öğrenciyi fark edememiştim. Vera onu şu büyüsü ile çıkardığında öğrencinin boğulduğunu fark ettim. Vera telaşla ne yapması gerektiğini düşünürken yanına diz çöküp kızın göğsüne elimi koyarak "Şifa." Diye fısıldadım. Kız ciğerlerindeki tüm suyu kusup tekrar nefes almaya başladığında ayağa kalkıp biraz geri çekildim.

Şifa büyüsü diğer büyülerden çok daha fazla büyü enerjisi çekiyordu vücudumdan. iyileştirdiğiniz kişi ölüme ne kadar yakınsa verdiğiniz enerjide o kadar fazla oluyor.

Ben kızın sadece boğulduğunu düşünürken kızın bacağındaki atar damarda bir moloz yüzünden koptuğunu fark etmedim. Kızın hayatını kurtarırken çok fazla mana harcadığım için yavaşça gözlerim kararırken yere yığıldım. Son gördüğüm şey Vera'nın bana doğru gelişiydi.

İkinci HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin