Deisy'nin eğitimi bittiğinde Maria ve Thom bana teşekkür ederek ücretimi fazlası ile ödedikler. Maria kızındaki olumlu değişiklikler için bana bulunması zor bir büyü kitabınıda hediye etmişti. Evdeki hizmetçiler ve Gilbert ile vedalaştıktan sonra şehir merkezine geldiğimde Rimas bir kaç hafta önce ondan rica ettiğim şekilde babamın hediye ettiği kılıca cehennem yakutunu işletmişti. Ona teşekkür edip okumayı bitirdiğim bir büyü kitabını hediye ettim. Babası ile de vedalaşıp çarşıda biraz dolaştıktan sonra aileme de hediyeler alıp yola çıkmak için artık hazırdım. Handa tüccar kafilesini beklerken Maria bana doğru yaklaşıp "Burada seninle konuşmak isteyen biri var!" Dediğinde kenara çekildi ve Luna ile karşı karşıya kaldık. "Şey... Ben bunu daha önce konuşmalıydım ama..." Dediğinde Maria derin bir nefes verip "Luna , sabah sen evden ayrıldıktan sonra , seninle gitmek istediğini ama bizimle de kalmak istediğini , neyi , nasıl yapacağını bilmediğini mutfakta tek başına söylenirken neredeyse ağlayacaktı." Dediğinde Luna kıpkırmızı olup Maria'ya "Hanımım!" Dediğinde Maria elini alnına koyup "Çok sakar ve bazen de çok dikkatsiz biri olabiliyor ama temizlik ve yemek yapma işlerinde çok iyi olduğunu söyleyebilirim. Eğer ilgileniyorsan onu sana satabilirim." Dediğinde Luna'ya baktım. Luna'nın kulakları düşmüş vereceğim cevabı beklerken kalp atışlarını duyabiliyordum. "Ücreti... İsterseniz... Ben..." Dediğinde gülümseyerek çantamın içinden büyük bir kese altın çıkarıp masaya bıraktım. "Paha biçilmez biri olduğunu biliyorum ve ona gözüm gibi bakacağıma emin olabilirsiniz! Kesede yaklaşık 40 altın var. " Dediğimde Luna ve Maria şaşkınlıkla bana baktılar. Luna yaşlarında bir hizmetçinin fiyatı ortama 20 ila 25 altın arasında değişiyordu. Verdiğim miktar gerçektende fazlaydı ama Luna için buna değerdi. Luna heyecanla "Ama bu çok fazla." Dediğinde ayağa kalkıp "Kafile neredeyse yola çıkmak için hazır durumda. Eşyalarını almak için fazla vaktin yok!" Dediğimde Luna "Hemen dönücem efendim!" Dedi ve bir ok gibi handan fırladı.
Maria yanıma oturup gülerek keseyi aldı ve ticarete atılmamam konusunda beni uyardı.
Luna geri geldiğinde tuvalete gitmiştim. Maria Luna'ya bakıp başını salladı. "Sen gittikten sonra , o aptal bu kadar para etmez , dedi ve altınlarını alıp handan ayrıldı." Dediğinde Luna yıkılmış gibiydi. "Onu anlıyorum..." Dediğinde elimi omzuna koyup "Gerçekten aptalsın ama seni bırakıp gideceğime inandığın için aptalsın." Dedim ve Maria'ya kaşlarımı çatarken ona sarıldım. Maria gülerek "Özür dilerim onun Luna olduğunu unutmuşum!" Dediğinde son kez vedalaşıp kafile ile yola koyulduk.Evde aldığım büyü kitaplarını okumayı bitirdim ve Kızıl ile bazı akşamlar sohbet edip diğer büyülü ruhlar hakkında bilgi dolu hikayelerini dinledim. Maxim zindan olayının duyulması neticesinde büyük bir ün sahibi oldu ve halkını koruyan bir lider dedikodusu sayesinde geçen iki yılda köyün nüfusunun artması ile kasabaya dönüşmesi sonucunda eski şövalyelikten imparator emri ile Lord ünvanına sahip oldu. Artık 11. yaşımın son günlerini yaşarken maceracı eğitimim ve yakın dövüş eğitiminde bitmişti. Annemin karşı çıkmasına rağmen babamın da desteği ile Luna ile birlikte imparatorluk başkenti yerine imparatorluğun en büyük ikinci şehri olan Sevbin şehrindeki büyü akademisine kayıt olmuştuk. Bu konuda Wilfred'e içtenlikle minnettarım. Kitsune olayından sonra bizim için yazdığı tavsiye mektubu çok ise yaramıştı. Sevbin şehri , başkentten çok daha çeşitliliğe sahipti. Deniz kenarında olması ise beni bu şehre neredeyse aşık edecekti.
Luna ile kalabileceğimiz bir oda bulup ilk haftayı handa geçirdikten sonra sakin bir eve geçtik. Dersler başladığında ise akademideki öğrencilerle neredeyse hiç anlaşamadığımı anladım. Kimisi sosyal sınıf farkının verdiği kibirle , kimisi kendindeki büyü gücünün büyüklüğü ile kimisi ise kıskançlıkla benden uzak duruyordu. Luna ise sınıflarımız ayrı olduğu için okulda olduğumuzda benden uzak kalıyordu. Okulun elit sınıfındaydım , Luna ise orta düzeyde olan sınıftaydı. Son iki yılda ona verdiğim dersler ancak bu kadarına yetmişti. Matematik derslerinden ilk yıl alınacak derslerin hepsini ders verebilecek kadar bildiğim için muaf tutulmuştum. Keza yakın dövüş eğitiminde de sadece biraz güç eksiğim olduğu için muaftım ve büyü derslerinden de sadece bazılarını alıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci Hayat
FantasyBilim kurgu... Bu benim ilk hikayem olacak. Bu sebeple değerli fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.