-Ти тільки-що мені кривлявся?- притискаючи Хана до стіни запитав Мінхо.
-Нуу- Хан не знав навіть що говорити і він просто притягнув Лі до себе і почав цілувати.
Мінхо ні секунди не чекав, він зразу відповів на поцілунок притягуючи Хана ща талію ще ближче. Здавалося куда ж ближче, повітря між їхніми тілами не просочилось б.
Поцілунок був повільний. Ні один ні другий не наполягали більшого, це радувало Хана. Мінхо ніколи не наполягав чи заставляв його робити те, що йому не подобається.
Повітря ставало все менше і менше, їм прийшлось розірвати поцілунок. Відновлюючи дихання вони дивились один одному в очі, але після Мінхо підхватив Хана на руки і поніс в спальню, де посадив його собі на коліна, вони знову злились в поцілунку. Цей поцілунок був пристрасний, вони викладали всі свої почуття один до одного. Розірвавши поцілунок Мінхо почав заціловувати шию Джисона, лишаючи багрові зазоси, які потім звісно прийдеться замазати тоналкою, але це вже буде завтра зранку коли Хан буде кричати на Лі за ці зазоси, а той в свою чергу буде просто стояти і дивитись як злиться його булочка.
Ця їхня ідилія, яка була тільки вперше за весь час стосунків пробула не довго, все-таки завтра зранку вставати на роботу, тому через декілька хвилин (а точніше цілих 20!) вони пішли спати, сказавши один одному як сильно вони кохають один одного.
~Через рік~
Мінхо нарешті запропонував Хану переїхати до нього (все-таки від нього на роботу ближче і не тільки через це), Джисон довго не погоджувався, але все-таки здався і вирішив погодитись. Нажаль на той час Джун дуже сильно захворів і до кінця року помер, але перед тим він назначив Мінхо новим начальником, а Джисон як і був продавцем так і лишився, от тільки до них на роботу влаштувався друг Мінхо - Фелікс. Феліксу не було де працювати, та і жити теж, тому він запитав пораду у свого вірного друга, а той в свою чергу влаштував його на роботу до себе і жити Фелікс почав в тій квартирі де жив Хан. Протягом двох тижнів Мінхо задумувався робити Хану пропозицію, так він знав що пройшло мало часу від тоді як вони почали зустрічатись, але він його дуже любив, тому поки що тільки планував день і дату.
_______________________________________________
Мені було лінь писати велику частину, тому от вам зразу і те, що сталось через рік. Якщо хочете щоб, я написала як він освідчився йому то скажіть.
ВИ ЧИТАЄТЕ
My barista
Romance-Ти мені дуже подобаєшся, не те що подобаєшся, я тебе кохаю. Будеш моїм хлопцем?- в голосі Мінхо чутно велику нервовість. Хан мовчав і обдумував пропозицію Мінхо.