1. Bölüm - Hazırlıksız Bedenler

647 61 17
                                    


🌊

" Neşter! " Dedi doktor. Önünde yatan kocaman bir beden vardı. Doktor şaşkın ve heyecanlıydı. İlk defa böyle bir rahatsızlıkla karşılaşıyor, ilk defa böyle bir hastayı ameliyat edeceği için içi kıpır kıpır oluyordu.

Aslında ameliyatın sebebi acı çekmemesi değildi. Karnındaki camdı. Ama doktor olacaklardan habersizdi. Bunu ne o büyük beden ne de yüzü ter içinde kalmış doktor tahmin edebilirdi.

" Hazır mısınız? "

" Hazırız hocam "

Doktor eline neşteri aldı. Yavaşça o koca bedene yaklaştırdı ve ilk darbeyi gerçekleştirdi.

Buna hazırlıksız yakalanan beden şoka uğramıştı. Kaşı kasılıp gevşedi. Ama bunu gören kimse olmadı.

Doktor gergindi. Elini titretmemek için büyük bir mücadele veriyordu. Aksi taktirde her şey kötüye dönebilirdi.

" Hocam "

Doktor gözlerini kapatıp açtı. Yanındaki elindeki peçeteyle doktorun terini sildi. Doktor derin nefes aldı, işine döndü.

" Görüyor musunuz ? Şurda " Dedi doktor. Bu cam normal sıradan bir cam kesiği gibi değildi. Oldukça büyük ve zarar vericiydi. Doktor bu koca bedenli adamın yaşamasını bile bir mucize olarak görüyordu.

Doktor, camı almak için derinin etrafını genişletti.

Yine o koca beden hazırlıksız yakalanmıştı. Bu sefer ayağı hareket etti.

Doktor bir ses duyduğunu düşündü. Önce etrafına sonra o koca bedene göz gezdirdi. Yanlış duyduğunu düşündü ve işine döndü.

Camı almak için cımbıza benzer aletle (adını bilmiyorum kusura bakmayın) derinin içine girdi.

Koca bedenden bu sefer bir göz yaşı düştü. Doktor kafasını çevirdi ve yatan adama baktı. Ağladığını gördüğü an şoka girdi.

" Durdurun ameliyatı! Canı acıyor! "

🌊

Her şey o gün başladı. Kaza günü.

Taehyun okul gezisine gidiyordu. Hava ise oldukça yağmurluydu. Şoför bir çığlık kopardı.

" Frenler tutmuyor! "

Taehyun korkmuştu. Eli ayağı buz kesmişti. Kaza yapabileceklerini düşündü. Haklıydı aslında. Bir şey olmayacak diye içinden haykırırken son duyduğu şey bağırışmalar ve korna sesi oldu.

🌊

Gözlerini açtığında kırık camdan sarktığını gördü. Kanayan elleriyle beraber vücudunu kaldırdı, dikleşti. Otobüsün içindeydi.

Elini kafasına götürdü. Bir ıslaklık hissetti ama canı acımıyordu. Tekrar eline baktığında kan olduğunu gördü. Canı acımadığı için kolayca hareket edebiliyordu. Canının acımamasını garip bulsada fazla kafa yormadan yerde yatan öğretmeninin yanına gitti.

Öğretmen bayılmıştı. Taehyun öğretmenin hemen sağında bulunan telefonunu aldı ve ambulansı aramak için telefonu açtı.

Telefon otomatik kapandığı için açma tuşuna bastığında wpde olduğunu gördü. Ve gördüğü mesajlarla şoka girdi.

(İlk defa karakter ağzından yazmadım. Eğer karakter ağzından yazmamı isterseniz lütfen belirtin. Hangisi daha çok hoşunuza gidiyor? Çoğunluğa göre yazacağım🫶)

With Doctor | Taegyu | Angst ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin