Beomgyu hastanenin müdürüne tokat atmıştı. Adam ise dengesini kaybedip yere kapaklanmıştı. Beomgyu adamı daha fazla umursamadan yanıma koştu.
" İyi misin Taehyun "
" Naptın adama Beomgyu ya sana bir şey yaparsa? "
" Hiçbir şey yapamaz "
Beomgyu vücuduma göz gezdirdi ve karnıma odaklandı.
Bende onunla birlikte karnıma yöneldim. Karnıma girmiş kocaman bir cam parçası vardı.
" Tamam sorun yok. Acımıyor nasıl olsa değil mi? "
" Hayır "
" Birazdan içeri girip o camı alacağız tamam mı? "
" Ya tekrar deprem olursa? "
"Oda var. Dur bekle burda "
Beomgyu yanımdan hızlıca uzaklaştı ve müdüre bakmadan başhekimin yanına gitti.
" Hekimim Taehyun'un karnına cam girmiş. Ameliyata almamız gerek ama içeri giremiyoruz. Napacağım? "
" Şu hiçbir acıyı hissetmeyen adam mı bu? "
" Evet "
" Kardeş hastaneye gitsek? Orda ameliyat etsek. Orası buradan çok daha güvenli "
" Emin misiniz? Ya izin vermezlerse "
" Beomgyu adama tokat attın. Git özür dile ve sor "
" Şuan dileyemem. Siz konuşsanız? "
" Beomg- "
" Taehyun ile ilgilenmem lazım lütfen "
" Sen bu adama niye bu kadar ilgi gösteriyorsun? Alt tarafı bi has- "
" O sıradan biri değil "
Beomgyu adamla konuşmayı bıraktı ve yanıma geldi.
" Korkuyorum "
" Korkma. Kardeş hastaneye gideceğiz ve orda seni ameliyata alacağım. Orası daha güvenli "
Gülümsedim ve Beomgyuya sarıldım. O ise bir eliyle belimi diğer eliyle kafamı sardı.
🌊
Gözlerimi açtığımda sedyedeydim. Beomgyu ise yanımdaydı bana bakıyordu.
" Hah uyandın? İyi misin? "
" Nerdeyim? "
" Şimdi seni ameliyata alacağım. Hatta bak geldik bile. "
Bir ameliyathaneye girmiştik. Hemen beni bir odaya aldılar ve ışıkları açtılar.
" Bir şey olmayacak değil mi? "
" Hiçbir şey olamayacak söz veriyorum "
Beomgyu bana gülümsedi. Ardından narkozun etkisiyle gözlerim kapandı.
🌊
Doktor eline neşteri aldı. Yavaşça o koca bedene yaklaştırdı ve ilk darbeyi gerçekleştirdi.
Buna hazırlıksız yakalanan beden şoka uğramıştı. Kaşı kasılıp gevşedi. Ama bunu gören kimse olmadı.
Doktor gergindi. Elini titretmemek için büyük bir mücadele veriyordu. Aksi taktirde her şey kötüye dönebilirdi.
" Hocam "
Doktor gözlerini kapatıp açtı. Yanındaki elindeki peçeteyle doktorun terini sildi. Doktor derin nefes aldı, işine döndü.
" Görüyor musunuz ? Şurda " Dedi doktor. Bu cam normal sıradan bir cam kesiği gibi değildi. Oldukça büyük ve zarar vericiydi. Doktor bu koca bedenli adamın yaşamasını bile bir mucize olarak görüyordu.
Doktor, camı almak için derinin etrafını genişletti.
Yine o koca beden hazırlıksız yakalanmıştı. Bu sefer ayağı hareket etti.
Doktor bir ses duyduğunu düşündü. Önce etrafına sonra o koca bedene göz gezdirdi. Yanlış duyduğunu düşündü ve işine döndü.
Camı almak için cımbıza benzer aletle (adını bilmiyorum kusura bakmayın) derinin içine girdi.
Koca bedenden bu sefer bir göz yaşı düştü. Doktor kafasını çevirdi ve yatan adama baktı. Ağladığını gördüğü an şoka girdi.
" Durdurun ameliyatı! Canı acıyor! "
" Hocam saçmalamayın ameliyatın ortasınd- "
" Durdurun dedim! "
" Canının acıdığını nerden çıkardınız? "
" Ağlıyor görmüyor musunuz?! Hemen çıkarın onu burdan "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
With Doctor | Taegyu | Angst ✓
Fanfiction" Geri gelecek misin? " " Söz. Beomgyu sözü " Choi Beomgyu × Kang Taehyun