8. Bölüm - Dudaklarını İstiyorum

165 37 41
                                    

" Şimdi beni tuvalete götürür müsün? "

" Tabii ki götürürüm "

Tekerlekli sandalyeme oturduğumda içeri su almaya giden doktor girdi.

" Ah merhaba. Sen Taehyun olmalısın "

" Evet benim. "

" Sen şimdi odana git Beomgyu birazdan gelecek tamam mı? "

Beomgyuya baktım. Biraz sinirlenmişe benziyordu.

" Tuvalete götürmem gerek. Sonra konuşsak? "

" Siz konuşun Beomgyu ben seni beklerim "

Beomgyu'nun cevap vermesini beklemeden odadan çıktım ve elimle kapıyı kapattım.

" Neymiş konuşacağımız şey bakalım bu kadar önemli? "

" Beomgyu bak. Sen belki farkında değilsin ama Taehyun'a fazla yakınsın. O sadece bir hasta. İyileşip gidecek "

" Sanane be! İstediğimle samimi olurum. Ayrıca aramızda bir şey yok. Sadece onunla ilgilenmek hoşuma gidiyor ve görevimi yapıyorum. Bunu sorgulamak sana kalmadı "

Hızlıca oturduğum yerden kalktım ve kapıyı kapatıp Taehyun'un yanına gittim.

Kapı aralıktı yavaşça içeri girdim. Taehyun beni bekliyordu.

" Geldim "

" Ne konuştunuz? "

" Öyle işten güçten "

" Yüzün öyle demiyor "

" İnan önemli bir şey değil "

Beomgyunun elini tuttum ve kendime doğru çektim.

" Bana her şeyi anlatabilirsin. Ben senin arkadaşın sayılırım "

Beomgyu eğildi ve yanağıma bir öpücük kondurdu.

Daha sonra dudaklarını yüzümden çekip gözlerini gözlerimle buluşturdu.
Yüzlerimiz çok yakındı.

" Senin dudağın yara mı olmuş Beomgyu? "

" Aa sen benim dudaklarıma mı bakıyorsun sapık şey "

" Gözüme çarptı Allah Allah "

" Şaka şaka. Stresten oldu sanırım krem sürerim "

" Ben sürerim kremi. Ama önce tuvalete gidelim yoksa altıma yapıcam "

" Tamam tamam gidiyoruz "

🌊

Beomgyu beni yatağıma oturttu ve kremi eline alıp yanıma geldi.

" Al bakalım bay çok bilmiş. Sür "

" Sürmem bak haa "

" Ay şaka yaptık sür hadi. Canımı acıtma ama yeterince acıyor zaten "

" Merak etme acımıycak "

Beomgyu anlatım

Kremin kapağını açtı ve elini daldırdı. Yavaşça bir tutam krem aldı ve parmaklarını dudağımın üstündeki yaraya götürdü. Dikkatlice krem sürüyordu.

O an sadece onun o güzel yüzünü inceledim. Beni benden alan kapkara gözleri harika gözüküyordu. Çenesi çok sivri değil, alnı iste dardı. O kadar çekiciydi ki ona karşı içimde bir kıvılcım doğdu sanki. Yaptığı her hareket bu kıvılcımı daha da harlıyordu.

Minik elleri ile krem sürmeye devam  etti. Elleri o kadar yumuşak, o kadar narindiki bu güzellikte birinin benim yanımda bana krem sürüyor olması beni heyecanlandırıyordu. Ona artık sadece 'hasta' gözüyle bakamıyordum. O benim için çok daha fazlasıydı.

O bana yaklaştıkça nefesi dudağıma değiyordu. Tapılası dudakları kendine inanılmaz çekiyordu. O an sadece o dudaklara sahip olmak istedim. Kan kırmızısı orta büyüklükteki dudakları inanılmaz can yakıyordu. Nefesi tenime her değdiğinde vücudum daha da yanıyordu. Sadece dudaklarına kitlenmiştim. Kremle işini bitirdi ve benim gözlerime döndü.

" İyi misin Beomgyu? Dalgın gözüküyorsun "

" Ben... Ben sadece seni izledim. Çok büyüleyici bir güzelliğin var "

Kremli elini peçeteyle sildi ve tekrar bana döndü. Narin elleriyle yüzümü kavradı, yüzünü yüzüme iyice yaklaştırdı.

" Beomgyu... Dudaklarını istiyorum "

" Bende senin o tapılası dudaklarını sabaha kadar tatmak istiyorum "

Yavaşça dudaklarını dudaklarıma yakınlaştırdı. Tam o harika diyara gidecekken kapının açılmasıyla birbirimizden uzaklaştık.

(Dün çok fazla baş ağrım vardı o yüzden bölüm atamadım özür dilerim)

With Doctor | Taegyu | Angst ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin