" Lan senin burda ne işin var?! "
" Beni hastaneden attın diye buraya giremeyecek miyim? "
" Giremeyeceksin tabi! "
" Sen kim oluyorsunda Beomgyu ve beni ayırmaya kalkıyorsun?! Sana mı sorucaz ne yapacağımızı! "
" Taehyun sen sus "
" Bırak Beomgyu ya! Hala yaptığı ayıpların farkına varmamış seni suçluyor! "
" Sen önce Beomgyu'nun yaptığı yaptığı terbiyesizliğe bak öyle konuş çok bilmiş bey "
" Siz de onu tutmasaymışsınız Allah Allah! Beomgyu orda sürekli size bırakın dedi ama siz bırakmadınız! Şimdi gelmiş burda Beomgyu'ya laf söylüyorsunuz! "
" Taehyun sus artık "
" Ne var ya! Gerçekler ağır geldi galiba arkadaşa! "
" Bu iş burda bitmedi! "
Adam hızlıca çıktı ve kapıyı çarpıp gitti.
" Naptın Taehyun! Şimdi seninlede uğraşacak "
" Bi bok yapamaz şerefsiz "
" Her neyse olan oldu artık "
" Sende kafana takma hiçbir şey yapamaz o bize "
" Keşke senin kadar emin olabilsem "
" Ol bence "
Güldüm ona göz kırptım.
" Benim gitmem gerekiyor Taehyun. Bir işim var bir daha gelir miyim bilmiyorum "
" Bugün demek istedin herhalde? "
" Yani evet bugün bir daha gelemeyebilirim "
" Ne işin var? "
" Boşver sen çok önemli değil "
" Öyle olsun tamam "
" Görüşürüz "
" Görüşürüz "
Asker selamını verdi ve odadan çıktı. Bende hastanenin kantinine inmek istedim. Canım bir şeyler içmek istiyordu. Benimle ilgilenen hemşireyi çağırdım.
🌊
Kantine geldiğimde beni bir masaya oturttu ve kantine yöneldi. Etrafa bakınırken yanıma hemen hemen benle aynı yaş gözüken bir çocuk geldi.
" Selam "
" Merhaba "
" Tanışabilir miyiz? "
" Tabii "
" Ben Yeonjun "
" Bende Taehyun "
" Tanıştığıma memnun oldum "
" Bende "
Elini uzattı ve karşılık vererek elini sıktım.
" Hastalığın ne Yeonjun? "
Arkasını döndü kafasını gösterdi. Kafası yeni ameliyat edilmiş gibi duruyordu.
" Babam sağolsun ölüyordum "
" Bunu sana baban mı yaptı? "
" Maalesef, senin hastalığın ne? "
" Ben buraya ilk geldiğimde acı hissetmiyordum. Sonra bir kaç olay oldu ve hissetmeye başladım ama şimdide bacaklarım tutmuyor "
" Aa şu bütün doktorların 'değişik vaka' dediği hastasın sen sanırım " Dedi ellerini tırnak şeklinde yaparak.
" Sanırım oyum "
" Çok geçmiş olsun Taehyun "
" Sanada "
" Odan kaçıncı katta? "
" 4. Katta, senin? "
" Aynı kattayız "
" Aaa çok sevindim "
" Bende "
" Sana bir şey soracağım Yeonjun "
" Tabi "
" Ben yıllardır buradayım ve doktorların benim hakkımda öyle konuştuğunu biliyorsan buraya yeni gelmedin demektir. Yanlış mıyım? "
" Doğru. Buraya yeni gelmedim "
" Hikaye çok farklı sanırım "
" Babam ablam ve beni sıksık döver ve birimize hep bir şey olur. O yüzden babamız evde olmadığı zaman ablamla buraya geliyoruz. Doktorlar sağ olsun bizden para almadılar. Sıksık geldiğimizide görünce bu olaya el attılar ve babam tutuklandı. Ablamla birlikte başka evde kalıyoruz şimdi ama annemde en az babam kadar hasta. Bu kafamdaki yara yeni değil ama bir türlü geçmek bilmedi. Senin kadar olmasada bende biraz değişik sayılırım "
" Annen? "
" O... O şey... O şiddete eğilimli bir alkolik "
" Oo çok kötüymüş. Bunu sana hatırlatmak istemezdim özür dilerim "
" Sorun yok "
" Senin annen baban? "
" Onlar... Öldüler "
" Başın sağ olsun "
" Sağol "
Biz konuşmaya devam ederken kolumu dürten bir kolla irkildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
With Doctor | Taegyu | Angst ✓
Fanfiction" Geri gelecek misin? " " Söz. Beomgyu sözü " Choi Beomgyu × Kang Taehyun