kankilerim selümm🤟🤟🤟 yarışlarım olduğu için sizi biraz aksatmış olabilirim ama yeni bir hikayeyle geri geldim wuhuuu🥳🥳🥳
selam! ben fourth, fourth nattawat. bugün 18 yaşına gireceğim, açıkçası size kendimden bahsetmem gerekirse pek sosyal bir insan değilimdir. sadece birkaç arkadaşım var ve bundan gayette memnunum, konuşabilecek birkaç kişi benim için yeterli...
saçı bağlı olan benim ve kolumu omzuna attığım gemini. ah gemini... kırmızı giyen kişi p'dunk ve yanındakide sevgilisi p'joong, beyaz giyen kişi p'phuwin ve kendisi en yakın arkadaşım olur. sona kalanda p'pond, gemini'ın okulumuzdan bir sevgilisi var ve adı mook. mook çok güzel, güzel olduğu kadarda zeki bazen onun yerinde olabilmek isterim. bu sözlerimdende anlayabileceğiniz gibi gemini'dan hoşlanıyorum, bu nasıl oldu diye soracak olursanız... birgün okulda arkadaş grubumuzla her zaman olduğu gibi oturuyorduk, gem basketbol oynuyordu ve yorulup terlediği için yanımıza geldi. ona havlu uzattığımda bana hafifçe sırıtıp elimden havluyu aldı ve daha sonra yanıma oturdu. çok yorulmuş olsa gerek kafasını omzuma koymuştu, terlemiş olduğundan kötü kokması gerekti ama ben hayatımda hiç bu kadar güzel kokan birşey görmemiştim. nefesini boynumda hissettiğimde yüzümün kızarmaya başladığını hissedebiliyordum. durduk yere niye böyle oldu diye düşünüyordum ki biraz uzağımızdan p'phuwin'in bizi izlediğini fark ettim, tam gözlerimin içine bakıyordu. gem uyandıktan sonra p'phuwin onunla yemek almaya yürümemi istemişti, hava çok sıcaktı ve terliyorduk ve bir anda p'phuwin "fot gem'den hoşlanıyor musun?" diye sormuştu. panikleyip kafamı p'phuwin'e doğru çevirmiştim, yüzüme bakıyordu ve "fot! bana anlatabilirsin, biliyorsun değil mi?" diyerek beni dürtmüştü. kafamı tekrar yola çevirip "bilmiyorum pi!" deyivermiştim. çünkü bilmiyordum, durduk yere niye öyle hissettim bilmiyordum. çok saçmaydı gem benim en yakın arkadaşlarımdandı, ona karşı böyle hissetmem doğru muydu? üstüne üstlük gem'in sevgilisi vardı, ondan karşılık bekleyemezdim. *ahhh niye böyle oldu ki şimdi?* p'phuwin yüzüme bakıyordu "bir an önce ona karşı ne hissettiğini öğrenmen lazım penguencik!" evet p'phuwin her zaman bir penguen kadar tatlı olduğumu ve davranışlarımın penguenlere benzediğini söyler ondan bana penguencik yada pengucuk diye lakaplar takar, açıkçası çok hoşuma gidiyor. markete varmıştık, 6 paket yemek alıp okula dönüyorduk, okulda yemek vardı ama p'phuwin ve p'joong dışardan yemeyi sevdiği için bazı öğlenleri dışarıdan yerdik. dönüş yolu pek konuşmayarak okula varmıştık, okula vardığımızda p'pond'u iki kızın arasında otururken görmüştük. p'phuwin'in elinden düşen yemek paketleriyle irkilerek kafamı ona doğru çevirmeye çalışmıştım, kafamı daha ona doğru çeviremeden arkasını dönüp kaçmıştı. *durduk yere noldu ki şimdi?* diye düşünerek yerden yemek paketlerini aldım. masada oturan p'dunk'ın yanına gitmeye başlamıştım, vardığımda yemekleri masaya koyup, "pi, sanırsam p'phuwin'e birşey oldu! siz yemeye başlayın ben hemen bakıp geliyorum!" dediğimde p'dunk kolumu tutup "fotfot noldu?" diye sormuştu. "bilmiyorum pi! marketten okula geldiğimizde p'pond'u kızlarla gördük, bir anda yemek paketlerini yere bırakıp arkasını dönüp gitti? anlam veremedim pi!" p'dunk anlamış bir ifadeyle bana bakıyordu ki "nong siz yemeye başlayın phu'ya ben bakarım!" deyivermişti. "ama pi!" dediğimde p'dunk "itiraz yok nong pi'ni dinle!" deyip arkasını dönüp gitmişti bile. ne olduğuna anlam vermeye çalışıyordum ki, gem ve p'joong yanıma doğru gelip masaya oturmuşlardı. p'joong daldığımı hissetmiş olsa gerek "nongnong sevgilim nerde!" diye sormuştu, irkilip "pi geldiniz mi? p'phuwin ile tuvalete kadar gittiler gelirler şimdi!" demiştim, gem yüzüme doğru bakıp "ben bugün yemeğimi mook ile yiyeceğim! size afiyet olsun!" deyip gitmişti. açıkçası biraz kıskanmıştım, mook'un yerinde olabilmeyi dilemiştim...
p'joong ve ben yemeğimizi sessiz sessiz yiyorduk ki p'pond gelmişti, "hoo! afiyet olsun beyler! geriye kalanlar nerde?" diye soruvermişti. yüzüne bakıp "p'phuwin ve p'dunk tuvalete gitmişti, gem'de sevgilisiyle yiyecekmiş" dediğimde p'joong "fot, phu ve dunk gideli baya oldu ama gelmediler! ben gidip bir bakacağım" demişti. p'joong kızmış mıydı? birşey olduğunu anlamış olsa gerekti.p'joong yemeğini yarım bırakıp gittiğinde kendimi kötü hissetmeye başlamıştım, herşey benim yüzünden oldu düşüncelerine kapılarak kulaklıklarımı kulağıma takmıştım. p'pond'a tek kelime etmeden masadan kalktım ve yürümeye başladım, okulun etrafında tur atmak kafamı birazda olsun dağıtır diye düşünerek gezinmeye başlamıştım. uzaktan bir kız ve erkeğin okulun arkasında öpüştüğünü görünce duraklayıp en yakın duvarın arkasına saklanmıştım. uzaktaydılar ondan yüzlerini göremiyordum, kızın elleri çocuğun boynundaydı ve çocuğun ellerinde kızın belini kavrıyordu. bir anlığına gem'le öpüşme fikri aklımdan geçmişti, öyle bişeyin olması imkansızdı, gem gay değildi ve sevgilisi vardı. çocuk yavaşça kızın boynuna doğru iniyordu, gözlerimi açmış onları izliyordum ki çocuğun gem'e benzediğini fark ettim. o olabilir miydi? mook'la okulun arkasında mı sevişiyorlardı? bu çok canımı yakmıştı, onlara doğru daha çok yaklaştığımda gem ve mook olduğuna emin olmuştum. o an göz yaşlarımı tutamadığımı hissedip arkama bakmadan koşmaya başladım. koşarken önümü göremiyordum çünkü göz yaşlarım görmemi engelliyordu ve bir anda birine çarparak yere düşmüştüm. "fot?" adımı söylediğini duyunca kim olduğunu görebilmek içimin göz yaşlarımı silmeye çalışıyordum "niye ağlıyorsun bişey mi oldu?" demişti. göz yaşlarımı tam olarak sildiğimde önüme bakmıştım, bana çarpanın p'phuwin olduğunu gördüğümde anlamamış gözlerle bana bakıyordu ama ona baktığımda bir ortak yanımız olduğunu görmüştüm o da ağlıyordu...
waaaaa!! yeni bir ficle sizlerleyimm wuhuu😫😫💗💗🤟🤟🥳🥳 bugün yarışım olduğu için kayseriye gidiyorum, vakit buldukça bölümü yazmaya çalışacağım!! umarım beğenirsiniz😫😫yorumlarınızı bekliyorum🌟🌟🌟