arkadaşlar bölümü çok geç attığım için özür dilerim, yarışım vardı benim için zorlu bir süreçti açıkçası ama yine buradayım zorttirik hikayemle sizlerleyim😫😫🤟🤟🥳🥳🥳
p'phuwin'in yüzüne bakıyordum, gözleri ağlamaktan kızarmıştı ve o da bana bakıyordu. yavaşça ayağa kalktım ve p'phuwinde benden sonra zorlanarakta olsa ayağa kalkmayı başarmıştı. elimi yanağına doğru koydum ve yavaşça hareket ettirerek kızarmış gözlerini okşuyordum, "pi asıl sana nolmuş böyle? bana doğruyu söyle lütfen biri sana bir şey mi dedi?biliyorsun ne zaman istersen benimle konuşabilirsin! ben senin için hep buradayım..." bir anlığına olsa da kendi problemimi unutmuştum ve p'phuwin'in problemine odaklanmıştım. gözlerinin dolduğunu gördüğümde pi çoktan beni kendine doğru çekip bana sarılmıştı bile. hıçkırarak ağlıyordu, elimden hiç birşey gelmediği için kendimden nefret ediyordum. sadece kendini güvende hissetmesi için bende ona karşılık vererek sımsıkı sarılıyordum. p'phuwin hıçkırıklarının arasında konuşmayı denediğinde ağzından çıkan kelimeler bunlar olmuştu "fot, ben- ben..." ağlama şiddeti artmıştı, kendini zorlamasını istemiyordum ve ona güvende olduğunu hissettirmek için saçlarını okşayarak "geçti pi ben artık yanındayım kimsenin seni üzmesine izin vermeyeceğim" demiştim. p'phuwin bana sarılarak ağlıyordu ve bir anda sırtımda başka bir el hissettiğimde irkilerek kafamı arkama çevirmeye çalışmıştım, kafamı tam olarak arkama çeviremesemde gem olduğunu görmüştüm...
gem şaşırmış bir ifadeyle bana bakarken p'phuwin kafasını gömüp ağladığı boynumdan kaldırdı ve ağlamaktan şişmiş kırmızı gözleriyle gem'e bakmıştı ama gem bana kilitlenmiş bir şekilde bakıyordu. gem ağzını aralayıp konuşmuştu "siz burda napıyorsunuz?" *ay ağlıyoruz gem katılmak ister misin?* demek isterdim ama dememiştim tabi ki "p'phuwin iyi hissetmiyor gem, gidebilir misin? ve lütfen bundan kimseye bahsetme özellikle p'pond, p'phuwin için ne kadar endişelendiğini biliyorsun!" diyebilmiştim. bana sinir olmuş gibi bir bakış attığında yanlış birşey mi dedim acaba diye düşünmeye başlamıştım bu sıradada p'phuwin göz yaşlarını silip konuşmuştu "fot daha iyiyim bizde gem'le gidelim!" kuşkuya düşmüştüm gem burda diye yalan mı söylüyordu acaba? pek umursamadan anladığıma dair kafamı sallamıştım. yürürken p'phuwin'in somurttuğunu görmüştüm ve hemen elini tuttum, gem arkamızdan geliyordu ve bir anda duraklamıştı, arkamı dönüp ona baktığımda bana anlamamış üzgün gözlerle baktığını fark ettiğimde "gem birşey mi oldu? bizimle gelmiyor musun?" diyebilmiştim. yüzüme bakmaya devam ettiğinde p'phuwin'de ona seslenerek "gem! yorgunum gelmiyorsan gelme biz gidiyoruz!" demişti ve beni çekerek yürümeye devam etmiştik. gem'i orda bırakmaya gönlüm el vermemişti ama gem'i bıraktığımız yerin çok az mesefa ilerisinde p'dunk ve p'joong'u görmüştük, kahve içip konuşuyorlardı. bize baktıklarında p'phuwin "oii bize yok mu? çok alındık şuan hatta bakın ben ağlıyorum gözlerim şişti ağlamaktan!" demişti ama açıkçası benim çok umrumda değildi aklım gem'de kalmıştı niye öyle bir tepki vermişti ki? yanlış bir şey mi demiştim acaba? bu düşünceler aklımı doldururken p'phuwin'in kulağıma doğru fısıldadığını hissetmiştim "aklın onda kaldı değil mi? neden halen burdasın ki? yanına git fot!" demişti. cidden mi pi? yanına gitmeli miyim? aslına bakarsak çok istiyordum ama ne diyecektim ki? aslında doğruydu neden burdaydım ki arkadaşı olarak kötü hissettiği anında yanında olmam lazımdı. ayağa kalkarak "o zaman ben gittim pi" diyerek yürümeye başlamıştım...
gem'i bıraktığımız yere baktığımda onu görememiştim ve bu beni üzmüştü, etrafıma bakındığımda onu ağaçların arasında görmüştüm. yanına doğru yürümeye başladığımda sigara içtiğini fark etmiştim , içmesini sevmezdim aslına bakarsak o da sevmezdi. demesine göre kafasına bişey takıldığında ya da ikilemde kaldığında içerdi. yanına vardığımda bana bakıyordu, göz temasını kesmeden parmaklarının arasındaki sigarayı pembe dudaklarına götürdü ve o pis dumanı içine çekip üfledi. yanına geçip durduğumda "gem içmenden hoşlanmadığımı biliyorsun!" deyivermiştim ama aklına takılan şeyi sormaktan korkuyordum "burdan git ve beni yalnız bırak!" deyen gem'in yüzüne bakıyordum, yüzü gitmemi ister gibi bakmıyordu aksine onunla kalmamı söylüyordu. "emin misin?" dediğimde sigara dumanını üfleyerek bana bakıyordu "git dersen gideceğim gem ve bu konuda ciddiyim, bir dahada gözüne gözükmeyeceğim" aslına bakarsak git derse gidebileceğimi düşünmüyordum ama bir yandanda bana değer veriyor mu vermiyor mu öğrenmek istiyordum. yavaşça sigarasını son bir kez içine çekip söndürmüştü ve yüzüme bakıyordu "o zaman git fot bir daha gözüme gözükme! aklımı karıştırıyorsun!" hayatımda hiç bu kadar incindiğimi hatırlamıyordum bana o soğuk ama bir o kadarda üzgün gözlerle bakıyordu, canım çok yanmıştı. dolmuş olan gözlerimle gözlerini buldum "senin için değerim yokmuş demek ki gem, açıkça belirtip yalan söylemediğin teşekkür ederim..." ağzımdan çıkan bu kelimeler karşısında arkamı dönüp kaçmıştım ama kendime bir söz vermiştim ağlamayacaktım. en azından bana değer vermeyen biri için kendimi üzmeyecektim, evet ben ona kendimden daha çok değer veriyor olabilirdim ama ben onun için hiç bir şeydim...
gerçekten çok özür dilerim bölümü geç attığım için umarım yeni bölümü beğenirsiniz!! aslında aklıma böyle bir fic yazmak nerden geldi bilmiyorum ama fici beğenmediyseniz yorumlarda belirtin olur mu😫😫😫🥳🥳🥳🥳🥳