Η Μαργετα καθόταν στο χώρο του επισκεπτηριου της φυλακής. Είχε πάει άλλες τρεις φορές, μια για την Ελπίδα, μια για τον Ιάσωνα και μια για τον Στέφανο. Τώρα και την Αλεξάνδρα. Όσο περίμενε να φέρουν την νύφη της αναρωτιόταν πως έφτασαν τα πράγματα σε αυτό το σημείο. Δεν ήθελε να προκαλέσει κακό σε κανέναν. Την ευτυχία του γιου της ήθελε μόνο και γι αυτό καταδίκασε σε δυστυχία την Αλεξάνδρα, στην ίδια δυστυχία που είχαν καταδικάσει την ίδια πριν 40 χρόνια. Τελικά είχαν πολλά περισσότερα κοινά απ ότι πιστεύε, σκέφτηκε γελώντας ειρωνικά.
Εκείνη την ώρα μπήκε μέσα η Αλεξάνδρα φανερά καταπονημενη, με τα ξανθά μαλλιά της αχτενιστα, χτυπημένη στα χείλια. Μόλις είδε την Μαργετα σαστισε και κατέβασε το κεφάλι ντροπιασμενη. Όσες μέρες ήταν εκεί μέσα είχε χρόνο να σκεφτεί και τα δικά της λάθη. Και δεν ήταν λίγα. Είχε φερθεί απαίσια σε όσους ήταν γύρω της και γιατί; Για χάρη του Μάρκου. Όσο τον αγαπούσε τόσο ένιωθε να τον μισεί. Γιατί εξαιτίας του έχασε τα παιδιά της.
Η Αλεξάνδρα κάθισε στο τραπέζι απέναντι απ την Μαργετα που την κοιτούσε με ένα βλέμμα παγωμένο. Δεν σήκωσε το βλέμμα να την κοιτάξει αλλά κατάφερε να πει "Δεν περίμενα να σε βρω εδώ".
-"Ήθελα πολύ να έρθω. Σου έφερα κάποια ρούχα και κουβέρτες και κάποια προσωπικά σου αντικείμενα. Θα τα χρειαστείς όσο είσαι εδώ. Πως είσαι; Σε χτύπησαν; " είπε η Μαργετα και της χαμογέλασε κάπως δειλα.
Η Αλεξάνδρα σήκωσε το κεφάλι και τη κοίταξε με τα μάτια δακρυσμένα. Δεν περίμενε τέτοια καλοσύνη απ την πεθερά της. Περίμενε ότι θα ζητούσε εκδίκηση και την ισόβια καταδίκη της. Και δεν θα την κατηγορούσε. Παραλίγο να σκοτώσει τον γιο της. Τι άνθρωπος είχε γίνει; Όχι άνθρωπος. Τέρας.
-"Καλά είμαι. Προσπαθώ δηλαδή. Ναι μια συγκρατουμενη με χτύπησε. Γιατί με έβρισε. Δεν άντεξα. Θύμωσα και..."
-"Αχ αυτό το στόμα σου! Δεν μπορείς να το κρατήσεις για μια φορά κλειστό; Σε παίρνει πιστεύεις εδώ μέσα να είσαι ειρωνική και θυμωμένη; Θα σε φάνε αυτές!" Είπε θυμωμένη η Μαργετα.
-"Τι έγινε; ξαφνικά νοιάζεσαι για μένα; Μην ανησυχείς, μπορώ να τα βγάλω πέρα μόνη μου." Η Αλεξάνδρα συνειδητοποίησε ότι όντως ήταν ειρωνική και εριστικη. Και τώρα χωρίς λόγο. Η Μαργετα πήγε εκεί να την δει, να της φέρει κάποια πράγματα και εκείνη της επιτέθηκε ξανά. Όταν μάλιστα είχε πυροβολήσει τον γιο της.