Lydie se probudila druhý den . Dnes měli s rodiči jít na Příčnou. ,,Kdy vyrazíme?",zeptala se u snídaně. ,,Těším se moc na ty věci." ,,Půjdeme po obědě,"řekla maminka s úsměvem. V duchu doufala, že tam potká i Teddyho s rodiči. Říkal jí přece, že taky půjdou. Maminka se usmála a řekla:,,Jsi už velká, moje holčičko." I obě babičky se usmála. Zvlášť babička Cissy. Ta si vždycky ještě přála dceru. Jednou jí vyprávěla jak se maminku svoji neteř snažila najít, když babička Bella byla v Azkabanu a maminka byla daleko v Bulharsku v sirotčinci. Odtamtud jí vytáhla nakonec teta Annie. Vlastně díky ní maminka nebyla jako děda Tom. Maminka jí vyprávěla jak byl na všechno sám v mudlovském sirotčinci. Lydií ho bylo trochu líto. ,,A budu mít taky záložní hůlku?",zeptala se. ,,Teď už to není třeba,"pravila jí maminka. Věděla, že maminka měla a doteď má záložní hůlku. Hůlku co patřila strýci Červíčkovi. S tím se tolik rodiče nebavili. Věděla, že má syna Felixe. Je starý jako James a Celestina. Felixe měla ale ráda, Petera moc ne, ikdyž se spravil kvůli Harrymu, Siriusovi a Remusovi. Sirius byl též k němu odtažity. Prý zabil matčina otčíma Rudolphuse. Maminka jí říkala o tom incidentu, co se odehrál zde u nich doma. Jak během války chytili Harryho, Rona a Hermionu, jak je zachránila. S nimi i tetu Lenku, jejich spolužáka Deana, hůlkaře Ollivandera, skřeta Griphoka a tetu Emily. Jak Annie odzbrojila Červíčka a dala jí jí před válkou, kdyby jí ztratila. Prý záložní, ikdyz dovedla bezhulkovou magii. Říkala jí jak ale Červíček přivedl dědu Toma zpět k životu a zradil Harryho rodiče, své přátele kvůli zbabělosti a do toho ještě zabil Cedrica otce Lizzie. A Sirius byl kvůli němu v Azkabanu. To jí ale říkala:,,To ale měl svůj díl viny Sirius ." ,,Měl se tenkrát zajímat víc o Harryho a zachránit ho před zneuživanim od těch bastardů odporných mudlů a ne honit Červíčka." ,,Já být na jeho místě kdyby se něco s ním a Annie tenkrát kvůli otci stalo, zajímám se především o dvojčata a ne o pomstu." Podle ní měla rozhodně pravdu. Po obědě jak jí bylo slíbeno vyrazili. Přemistili se před Děravý kotel. Šli teda ona, rodiče a bráchové. Rodiče s bráchy šli ke Gringottovým. Lydií dali peníze ať si jde k Ollivanderovi, že se sejdou tam. Vešla dovnitř. ,,A slečna Malfoyová,"objevil se starý pán. (Ano, po porážce Voldemorta se z Potter manoru vrátil do svého obchodu na Příčnou). ,,Do Bradavic,"usmál se. Dívka kývla. ,,Tak jdeme na to,"řekl. Nakonec se trefila na třetí hůlku a to bylo tisové dřevo a žině z jednorožce. Poté zaplatila a rozloučila se. ,,Tak mám,"řekla rodičům, když vyšla. ,,Koupili jsme ti knížky,"řekla maminka. Otec je měl zmenšený v kapse. ,,Můžu si tam pak ještě zajít?",zeptala se. Maminka jí dala peníze a rekla:,,Klidně, ale budeš hodná " ,,Budu,"slíbila. U Malkinové potkali i Teddyho. ,,Teddy bála jsem se, že tě nepotkam,"usmála se. ,,Taky,"řekl jí. ,,Nakonec ale přece jen. A tak si celou dobu povídali. Když měli oba habity tak se jí zeptal:,,Půjdeš se mnou do obchodu ke stryčkům Fredovi a Georgovi. ,,Šla bych." ,,Mami, Tati můžu?",zeptala se. ,,Klidně, ale napřed si vyber mazlíčka a tak můžeš." Šli teda do zveřince. Dívka řekla:,,Tohohle výrečka." Tak vzali vyrečka a koupili mu i pamlsky. Zaplatili a táta se jí zeptal:,,Jak ho pojmenuješ?" ,,Azur,"pravila. Poté mohla za Teddym do krámu dvojčat Weasleyových. Rodiče jí řekli, že oni koupi přísady do lektvarů v lékárně. V krámu se potkala i s tetou Hermionou a Rose. ,,Kde je Chris?",zeptala se. ,,Spí nahoře,"pravila hnědovláska. Ano, Fremiona se nastěhovali, kde bydlel Fred s Georgem po studiu. George a Angelina si vybudovali byt vedle. ,,Lydie,"objaly jí Bonnie a Vicky. ,,Damy pro vás něco speciálního,"řekl George a ukázal jim nápoj lásky. ,,Omrkneme něco jiného,"řekla blondýnka a vzala holky. Nenáviděla nápoj lásky jako její maminka. Uvědomila si, že ona měla pravdu s dědou Tomem starším. Že babička Meropa za to mohla. Ona ho skoro rok krmila lektvary a když otěhotněla dělala si naděje, že se do ní skutečně zamiluje. Nakonec jí zaujal mizící prášek, který si koupila. Byli zde I Sirnie. Lydie se i s nimi pozdravila a Sirius jí řekl,když si povídali:,,Udělej hlavně plno žertíků a dodržuj jméno Poberta." ,,Neposlouchej ho,"řekla jí se smíchem Lydie. ,,Nevím jestli by se to mamince líbilo, stačilo mě jak Jake pomaloval vloni narůžovo paní Norrisovou. Lydie se musela zasmát. Jake to zaslechl. Povídali si s Teddym. ,,Ale slušelo jí to mami,"řekl. ,,A Teddy ty taky udělej plno žertíků,"řekl Sirius modrovlasému čhlapci. ,,Máte to v krvi." ,,Ty svoje strýce Freda a George a ty Lydi máš v krvi já a tvoje maminka." Annie ho plácla přes rameno. Sirius křikl: ,,Au nemlať mě." ,,Souhlasím se Siriusem,"řekl Fred. ,,Ještě ty se přidej,"řekla Annie. ,,Ty jim vůbec nic neříkej Frede,"řekla Hermiona. ,,My to jdeme ještě omrknout,"řekla Lydie a vzala holky dal. Teddy na ni mrkl. Ona se usmála. Doma vše řekla rodičům, babičkám a dědovi. ,,Doufám, že Siriuse nebudeš poslouchat,"řekla jí maminka. ,,Já ani nemám nápad, co za žert,"řekla. ,,Nechceme, aby tě vyloučili,"řekl táta. ,,Ale dalo se to od Siriuse čekat,"řekla maminka. ,,To dalo,"dala jí za pravdu babička Cissy. ,,Musím souhlasit,"řekla babička Bella. ,,Mě taky zbývá souhlasit,"řekl děda Lucius. Dívka se musela zasmát. Měla ale Siriuse ráda i Freda a George. Bez nich by nebyla sranda.
ČTEŠ
Harlee Raddleyová 4-Next generation
FanfictionJe patnáct let klid od Voldemortova pádu. Zde je příběh jak Harlee a další žijí po jeho pádu. Je to pokračování příběhu Harlee Raddleyová 3. Harlee se jinak stala poté, co si se všemi dodělala sedmý ročník lékokouzelnice. Draco taky. Narodili se jim...