Vánoce

12 2 2
                                    

Z pohledu Harlee:
Ráno jsem se probudila. Všude kolem panství byl sníh. Za rok o Vánocích se všechno změní. Já se budu radovat ze svého prvního vnoučete díky své drahé dceři. Provdám i dceru. Paní Weasleyová.
Strýc se na to moc netváři, ale nekomentoval to nějak.
Šla jsem dolů a luskla prsty. ,,Tilly,"zavolala sem. ,,Co může Tilly udělat pro paní Harlee?",zeptala se skřítka.
,,Připrav pro všechny snídani,"zavelela jsem. Jsem ráda i za děti. V nemocnici bych jinak měla službu. Budou tady i Dora, Charlie a Andromeda.
Jsem rada za skvělou rodinu. Zvlášť když se teta Cissy a teta Andromeda usmířili. Chci hlavně I udělat hezké Vánoce pro Lydií
     ~
,,Ahoj mami,"pozdravila mě Lydie. ,,Vidím, že jdi pořád ranní ptáče,"usmála jsem se. Já si povzdechla, že moje holčička se brzy stane matkou a vdá se. Je mi třicet devět a už budu babičkou.
Sedli jsme si poté co byli zde všichni ke stolům.
Lydie nám i ukázala obrázky z ultrazvuku.
,,Hlavně doufám, že je v pořádku Lily,"řekl Scorpius. ,,Nechci, aby si nesla následky od té krávy Parkinsonové."
,,Neboj,"uklidňoval ho Draco. ,,To bude dobrý." ,,Poppy jí přece z toho dostala."
Po snídani jsme si rozdali dárky.
Nechala jsem Ellie, aby rozdávala. Za chvíli mělo plno z nás hodně dárků.
Ellie jich měla opravdu hodně. Jsem jenom rada, že se jí Vánoce s námi libí. Byla doopravdy dost potěšená.
     ~
Děcka šli poté ven se vydovádět se sněhovou bitvou a odpoledne jsme hráli plno a hodně her.
Zvlášť naše blonďatá svěřených měla radost. Za což jsem doopravdy rada.
,,Děcka svačina!,"volala teta Cissy.
Všichni hned letěli.
,,Elli počkej zabiješ se!,"zadržel jí Scorpius, protože letěla jak splašená.

Harlee Raddleyová 4-Next generationKde žijí příběhy. Začni objevovat