Lydiín 5. Ročník začátek

13 2 0
                                    

Posuneme se kousek dál do budoucnosti. Teddy, Lydie a Melanie jsou v 5. ročníku. Teddy a Lydie jsou spolu, kdy můžou a jsou si každým rokem víc bližší. Bude to otázka tohoto ročníku zda se mezi těma dvěma něco stane. Jestli to bude víc než přátelství. Jinak ty roky Zmijozel vyhrál školní i famprfálový pohár. Lydie a Melanie se staly ve druhém ročníku střelkyně ve famprfálovém týmu. Holkám stále přátelství vydrželo. Zdá se jinak, že je Lydie stále čím dál víc zamilovaná každým rokem. Lizzie dokončila poslední ročník a stala se bystrozorkou

Tak zde je začátek Lydiina pátého ročníku:
,,Vstáváme,"cloumala Melanie s kamarádkou. ,,Ještě ne,"mumlala Lydie. ,,Vstávej ať nemusím použít Augumenti,"řekla kamarádka. ,,Přece neuděláš Teddymu ostudu,"řekla kamarádce. Lydie se hned probral. ,,Takhle se na tebe teda musí,"zasmála se Melanie. ,,Ale to ne,"řekla blondýnka. ,,Ale jo,"nedala se hnědovláska. ,,Vidím to každý rok,"dodala. Lydie to už nekomentovala a šla se umýt a oblíct. ,,Jdeme?",zeptala se potom. ,,Jo,"řekla její kamarádka. Cestou pravila:,,Je mi jasný, že letos se dáte dohromady s Teddym,"řekla jí cestou. ,,To je blbost,"řekla Lydie. Pohlédla po cestě k mrzimorskému stopu, kde Teddy na ni mrkl. Blondýnka mu zamávala. ,,Je jasný, že to letos přijde,"šeptla Nicol. ,,Konečně to někdo uznává,"pravila Melanie. ,,Ale nechte toho,"řekla Lydie. ,,A co ty s Jacobem?",zeptala se. ,,Jen přátelský vztah,"řekla Melanie. Křiklan jim rozdal rozvrhy. ,,Co je první?",zeptala se Lydie. ,,Přeměňování a s těmi tupci z Nebelvíru,"řekla otráveně Kate.
Večer:
,,Teddy,"oslovila Lydie svého blízkého kamaráda. ,,Je hezké tě zase vidět,"řekl. Šli opět do kuchyně a tam si dali jablečný koláč s mlékem. ,,Jsem ráda za Bylinkářství s vámi,"řekla Lydie. ,,To Přeměňování s těmi Nebelvíry bylo hrozný." ,,Zase provokovali?",zeptal se naštvaně. ,,Jo,"pravila jsem. ,,Smith řekl, že jsem děvka." ,,Že jsem se bavila ve vlaku s Jakem ve vlaku." ,,Že chodím s vámi oběma s tebou a s ním." ,,Jestli to ještě řekne jednu mu vrazim,"pravil. ,,Nechci, aby si měl problémy,"řekla Lydie. ,,A už se mě opět zastala Melanie." Teddy pravil:,,Jsi člověk, na kterém mi záleží nejvíc." Lydie se musela usmát.

Harlee Raddleyová 4-Next generationKde žijí příběhy. Začni objevovat