Lydie se druhý den vzbudila a holky ještě spaly. Řekla si, že se obleče a kdyžtak je vzbudí potom. Když vyšla z koupelny tak Kate a Nicol už byly vzhůru. Jen Melanie stala spala. ,,Mel vstávat,"lomcovala s dívkou. ,,Ještě ne,"mumlala. ,,Nemůžeme pozdě přijít na vyučování,"řekla. ,,Ještě chvíli,"mumlala. ,,Vstávej nebo použiji Augumenti." ,,S hnedovlaskou to ani nehnulo. Tak Lydie zvedla svojí tisovou hůlku a řekla:,,Augumenti." Hnědovlásku pochrstala voda. ,,Ty jsi pako,"řekla jí. ,,No jinak bys nevstala,"řekla. ,,Promiň, ale jinak to nešlo." Poté se zeptala:,,Jdeme na snídani?" ,,Jo,"řekla Melanie. Sedly si k jejich stolu a Křiklan jim dal rozvrhy. ,,První máme bylinkáŕstvi s Mrzimorem,"řekla Nicol. Lydie se rozzářila a pohlédla k ním. Teddy jí zamával. ,,Copak těšíš se na Weasleyho?",ptala se Kate. ,,S Teddym jsme jen přátelé,"pravila Lydie. ,,Nechodíme spolu." ,,Co není, může být,"usmála se na ni Melanie.
Bylinkářství:
Lydie a její kamarádky došli do skleníku, Teddy a jeho dva kamarádi už tam byli. Lydie se radostně usmála. Šla naproti něj. Napravo byli mrzimorští a nalevo zmijozelští. Po hodině s Nevillem, která jí moc bavila uslyšela:,,Lydie." Melanie pravila:,,Nebudeme rušit.",,Co se stalo?",zeptala se svého kamaráda. ,,Jen že je dobře, že jsme se viděli,"řekl. ,,Bylinkářství bude pro mě nejlepší,"řekla blondýnka. Po lektvarech které měli s nebelvírskými nějaký kluk, který šel kolem nich řekl:,,Vidíte to je vnučka Vy-víte-koho a dcera těch smrtijedů." Lydie na ně vražedně pohlédla. Nesnášela, když se někdo takhle nevážel do jejich rodičů. Už chtěla něco zakřičet, ale Melanie k němu rychlým krokem šla a střelila mu facku. ,,A co si vůbec ty Smithe?!",štěkla po něm. ,,Já zase slyšela,tvůj pápínek utekl z bitvy o Bradavice!" ,,Pokud to nevíš Lydiiny rodiče byli na světlé straně!" ,,Ano, měli sice vypálené znamení, ale museli si ho nechat dát pod nátlakem kvůli blízkým!" ,,No jasně zmijozelští,"odfrkl si blonďák. Melanie štěkla:,,No a vy nebelvírští!" ,,A jestli chceš říct, že samí špatní tak drž hubu než ti vrázím z druhé strany!" ,,A z vaší koleje byl jeden nebelvírský smrtijed tupče pokud to nevíš!" Poté šla zpět ke kamarádkám a šly. ,,Já bych si poradila,"řekla Lydie. ,,Poradila bych si, když se mi naváží do rodičů." ,,Od toho je přátelství,"řekla Melanie. ,,Ukázala jsem, že opravdoví přátelé drží při sobě." Při těchto slovech se Lydie musela usmát. ,,Chtěla jsem ještě říct, že tam chodil chlap, co schvaloval zneužívání dětí, ale rozmyslela jsem si to,"dodala hnědovláska.
Lydie se byla odpoledne projít. ,,Ahoj,"objevil se náhle Teddy. ,,Ahoj,"řekla. ,,Já jsem se lekla,"řekla. ,,Co se stalo mezi tebou, tvými kamarádkami a Smithem?",ptal se. Lydie všechno řekla. Teddy zrudl vzteky a řekl:,,Kdybych to slyšel vrazil bych mu i z obou stran." ,,Jestli to řekne ještě jednou dopadne hůř než od té tvojí kamarádky." ,,Dovedu si poradit,"pravila Lydie. Teddy pravil:,,Nesnesu, když se do tebe a tvé rodiny někdo naváží." Lydie se musela usmát.
ČTEŠ
Harlee Raddleyová 4-Next generation
FanfictionJe patnáct let klid od Voldemortova pádu. Zde je příběh jak Harlee a další žijí po jeho pádu. Je to pokračování příběhu Harlee Raddleyová 3. Harlee se jinak stala poté, co si se všemi dodělala sedmý ročník lékokouzelnice. Draco taky. Narodili se jim...