3.1. 2011:
Dnes se Lydie vracela po Vánocích do Bradavic. Těšila se až zase uvidí své přátelé a řekne Teddymu jakou má radost z dárku od něj. ,,Tak ahojte babičky dědo,"objala své prarodiče. ,,Opatruj se zlatíčko,"řekla babička Cissy. ,,Uvidíme se o letních prázdninách,"objala jí babička Bella. ,,A hlavně se nepouštěj do průšvihu s Jakem Blackem,"řekl zase děda Lucius. Lydie se zasmála a řekla:,,Klid dědo to nehrozí,"poté šli s rodiči před panství a přemístili se na nádraží, prošli sloupem. Lydie už zahlédla Teddyho. Z dálky se na něj usmála. On na ni mrkl. I po Božím hodu si prohlížela to fotoalbum, když po obědě odpočívala u sebe. ,,Tak se těším až se uvidíme o letních prázdninách,"řekla maminka. ,,Hlavně ať nedostávame na vás žádné stížnosti." ,,Těším se taky o letních prázdninách,"řekl táta a oba jí s maminkou objali. Ona je taky objala. ,,Ségra opatruj se,"řekl Scorpius a objal jí taky. ,,Bude se mi stýskat." Lydie se usmála a řekla:,,Neboj brácha to uteče." Pak objala i Oriona. Poté šla najít kupé, kde už seděl Teddy. ,,Ahoj,"objala svého blízkého kamaráda. ,,Tak jaký si měla Vánoce?",ptal se jí. Lydie se začervenala a řekla:,,Nejlepší." ,,A děkuji za dárek, mám z něj vážně radost." Blondýnka byla červená jak pivoňka. Teddy se usmál a řekl:,,Nemáš zač." ,,Já taky děkuji za dárek." Lydie dala Teddymu fotku, kde jsou oni dva z jeho jedenáctych narozenin. ,,Tady jste,"přišla do kupé hnědovláska. ,,Říkala jsem si, kde jste se ztratili." ,,Ahoj Melanie,"usmála se Lydie a pevně kamarádku objala. ,,Vidím, že máte uvítací moment,"usmála se kulišácky hnědovláska.,, Promiňte jestli ruším,"dodala. ,,Nerušíš,"zasmála se Lydie. Melanie se opět kulišácky usmála. ,,Jaké byly u tebe Vánoce?",zeptala se Lydie. ,,Skvělé,"řekla Melanie. ,,A u vás?",zeptala se. Lydie se začervenala a řekla:,,Nejlepší a nádherné." Teddy pravil:,,Skvělé." Poté dorazili i Jacob, Nicol a Kate. Všichni si povídali o tom, co o Vánocích prožili. Když došli ke kočárům jeli samozřejmě spolu. Došli do Velké síně, kde ředitelka řekla proslov. Lydie se než šly s holkama do sklepení rozloučila s Teddym. Nicol a Kate se vítali s Valerii. Melanie se mezitím řekla Lydii:,,Tak povídej." ,,Co?",zeptala se Lydie. ,,No ty, Teddy a Vánoce." ,,Dostala si něco od něj z čeho máš radost." Lydie věděla, že kamarádku neoblafne tak jí ukázala fotoalbum. ,,Moc pěkný,"řekla Melanie s úsměvem. ,,Je vidět, že už jsi trochu v tom." ,,Ale to je blbost,"řekla Lydie. ,,Mám z toho radost jako z každého dárku." ,,Uvidíme,"řekla hnědovláska.
ČTEŠ
Harlee Raddleyová 4-Next generation
Fiksi PenggemarJe patnáct let klid od Voldemortova pádu. Zde je příběh jak Harlee a další žijí po jeho pádu. Je to pokračování příběhu Harlee Raddleyová 3. Harlee se jinak stala poté, co si se všemi dodělala sedmý ročník lékokouzelnice. Draco taky. Narodili se jim...