Vánoce

13 2 0
                                    

Lydie jela jakovždy na Vánoce domu za rodinou. I Melanie i Teddy se kterým teď s Lydií byli šťastně zamilovaní. I Jacob. ,,Tak co těšíte se?",ptala se Melanie. ,,Já těším,"řekla Lydie. ,,Nevím co ty." ,,Já rozhodně,"řekla hnědovláska. ,,A taky k vám na ten ples." Teddy i Melanie rozhodně šli. ,,Těším se,"řekl Teddy. ,,Určitě to budete mít prima,"řekla Nicol. Když byli na nádraží tak se rozloučili. ,,Ahoj rodino,"řekla Lydie a celá zářila. ,,Ty celá zaříš,"řekla jí maminka. ,,Pravda a víc než předchozí roky,"dal za pravdu otec. Lydie oba objala. ,,Ségra co já a Scorpius?",ptal se Orion. ,,Bráškové nezapomněla jsem,"zachychotala se blondýnka. ,,Jsem rád, že jsi tady,"řekl Scorpius, když i je objala. ,,A co bude s vámi až bude ten ples?",ptala se brášků. ,,Budeme s Potterovými,"řekl Scorpius. ,,Teda strýček Harry s tetou Ginny přijdou taky." ,,My budeme s jejich dětmi a dědou Montym,"řekl Scorpius. Blondýnka poznala jeho červenou tvář. Na všech společných oslavách poznala jak kouká na Lily. Měla jakoby předtuchy, že se její brácha dá s Lily dohromady. ,,Brácha ty jsi zamilovaný,"řekla mu. ,,A ty taky ségra,"řekl. ,,To je poznat." Scorpius měl mít na Štědrý den deváté narozeniny. ,,Pravda, bráško,"zašeptala mu. ,,Ale zatím ticho." Nechtěla říkat zatím, že chodí s Teddym Weasleym synem a vnukem krvezrádců. Teddy jí říkal, že když si jeho babička Andromeda vzala jeho dědu Teda tak se s ní její babičky Cissy a Bella už neviděly. Maminka jí ale řekla, že jim navrhla jí na ten ples pozvat, brala to naději, že by se mohly usmířit. Řekla si, že dřív nebo později jim to řekne, ale chtěla se na to připravit. Přivítala se se všemi ostatními a to dědou a babičky a šla si všechno vybalit. Musela si vytáhnout to svoje album s Teddym. ,,Ségra,"klepal na ni Scorpius. ,,No co je?",zeptala se ho. ,,A so koho jsi zamilovaná?",ptal se sestry. ,,Když ti to řekne neřekneš to nikomu?",zeptala se. ,,Neřeknu,"pravil. ,,Teddyho Weasleyho,"pravila s úsměvem. ,,Toho s modrými vlasy?",ptal se. ,,Ano,"řekla. ,,Bráško ty jsi nějak zvědavý,"řekla a začela ho lechtat. On se chychotat. ,,Vždyť už ho znáš,"řekla mu předtím. ,,Jen jsem si nemohl vzpomenout."

25.12. 2014:
Blondýnka vstala. Všichni už byli v obyváku. ,,To je tak vynikající,"řekla, když jim skřítka Denny dala upečenou vánočku. ,,Co si tak potichu Scorpe?",ptala se maminka prvního syna. ,,Ale těším se na zítřek,"řekl. ,,Až půjdeme s Orem k Potterovým. ,,Až si to s nimi užijeme." ,,To jsme rádi,"usmála se černovlasá čarodějka. ,,Tak jdeme na dárky?",zeptal se otec. ,,Jo,"řekl Orion radostně. ,,Tak můžu začít?",zeptal se. Hrozně byl zase nadšený, že bude rozdávat. ,,Můžeš,"řekla maminka. Chlapec začel. Každý měl za chvíli hromádku u sebe. Lydie dostala od mamky modré šaty na ten ples, od taťky modrý  náramek, od babičky Cissy šedé slavnostní šaty, od dědy Luciuse modrou korunku do vlasů, od babičky Belly modré lodičky, od Scorpiuse novou násadu na koště, od Siriuse čertíka v krabičce, od Annie voňavou svíčku,od Montyho fotku z jejich oslavy jejich patnáctých narozenin, od Harryho červenou košili, od Ginny knížku o účesech, od Melanie zlaté náušnice, od Remuse čokoládu, od Frances stříbrný náramek, od Lizzie mýdlo, od Hermiony knížku ,,Na větrné hůrce",od Freda žertovnou figurku, od Rose kosmetickou sadu, od Jamese nový famprfálový dres, od Albuse řetízek ve tvaru srdce, od Dory sandálky na podpatku, od Charlieho džíny, od Rona čokoládové žabky,od paní Weasleyové  svetr, od Susan sandály, od Lindsey knížku Strastiplné peníze paní Darcyové, od Daphne sprchový gel, od Thea zelený šátek, od Abigail černou blůzu, od Bonnie černý skřipeček do vlasů, od Vicky červený nákrčník, od Celestiny čokoládu, od Jaka letní šaty s květinami, od Val letní puntíkované tričko, od Kate fotoalbum tohoto celého roku, od Nicol černou sukni a nakonec otevřela ten od Teddyho a to byl prsten s modrým kamínkem. Blondýnka si ho hned nasadila na prst. Byl tak krásný. Scopius se na ni spiklenecky ušklíbl. Poté vzala bráchy ven a měli svoji sněhovou bitvu. Po chvilce slyšeli volat babičku Cissy:,,Kdo si dá oblíbený medovník?" Dva chlapci letěly jak splašení. Když jim Detty dala tak Orion to začel hltat. ,,Kousej to pomalu,"musela mu říct maminka. Poté hráli různé hry. Blondynce se usinalo nádherně.  Přijdou i Annie a Sirius s dvojčaty, tak malá Cass bude taky u Potterových. Jinak měli přijít i manželé Cartrovi Elliot a Olivie z jednotky zvláštních obětí pro kouzelnické děti, kde nahlásili případ, když byl Harry týraný, protože seznam zdravotních problémů byl tak dlouhý a vážný. Šéf bystrozorů se souhlasem Montyho to tam nahlásil. Ti to s radostí přijali a zůstali s Potterovými v kontaktu.

Harlee Raddleyová 4-Next generationKde žijí příběhy. Začni objevovat