1.7. 1998:
Theo seděl u Tří košťat. Popíjeli whisky. Všichni mu říkali ať se mírní, ale pořád svou sestru viděl. Viděl jí pořád ležet tam s tou bledou tváři. Myslel si, že ho nikdo nechápe. ,,Callie,"řekl. A Daphne se taky trápila ztrátou sestry. Za ty dva měsíce se vůbec nevzpamatoval. Ale nebylo to ono. ,,Callie,"řekl opět. Jako dvojčata se měli k sobě víc než jiní sourozenci. ,,Chci další,"volal k Deanovi, co zde nakonec skončil. ,,Callie,"řekl potřetí. Nechtěl o ní mluvit, ale v opilosti její jméno řekl. Měl by teď být se svou neteři Lizzie, ale nedokázal. Ta byla z toho jejího románu s Diggorym. ,,Už ti nedám Notte,"řekl Dean, co byl zde na brigádě ,,Už je to snad pátý." ,,Ale já chci!",křičel. ,,Ne, Notte!",řekl rázně Nebelvír. ,,Ale chci!",křičel. ,,Callie by si nepřála, abys takto chlastal!" To bylo na Thea moc a začel se s Nebelvírem přát. Uchopily ho nakonec ruce nějaké čarodějky. ,,Vyvedu ho,"řekla.Ráno:
Vzbudil se celý vyčerpaný vedle černovlasé čarodějky. Poznal matku své kamarádky Harlee. Bellatrix Lestrengeovou. ,,Co tady dělám?",zeptal se nahlas až ji vzbudil. ,,Taky dobré ráno,"řekla. ,,Kde to jsem?" ,,Na Malfoy manoru,"řekla mu. ,,Proč jste mě vzala sem?",ptal se. ,,Byl jsi úplně sjetý,"řekla mu. ,,A vy jste tam taky byla?" ,,Jo,"řekla. ,,Pamatuješ si vůbec něco?",zeptala se. ,,Jo,"řekl Theo. ,,Ale nechci Vám to říkat." ,,Přivedu ti někoho komu to snad řekneš,"řekla nakonec černovlasá čarodějka. Odběhla a za chvíli přivedla mladší čarodějku, která se jí podobala. ,,Theo,"oslovila ho. ,,Co se vůbec stalo, že i matka ti musela pomáhat?" Její kamarád řekl:,,Musel jsem zase na whisky." ,,Nikdo neví, co to je." ,,Pořád to vidím." ,,Jak nás jedna věc rozdělila a pak ta zatracená válka jí stala život." Harlee Thea objala a řekla:,,Vím, jak ti je." ,,Taky mě a Callie jedna blbá věc odcizila, šlo všechno z kopce a nakonec válka." ,,Nevíš!",křikl její kamarád. ,,Ty s Dracem čekáš novou rodinu!" ,,Já ji zkrátka pořád vidím, když zavřu oči!" ,,Zdá se mi o ní!" ,,Jak jí bezvládnou tvůj přítel Sirius zvedá do náruče!" ,,Pro tebe byla Callie jen kamarádka!" ,,Pro mě dvojče!" ,,Nejsi jediný, kdo někoho ve válce ztratil,"řekla mu co nejklidněji Harlee. ,,Já třeba jsem ztratila svého strýce uprostřed ní." ,,A Daphne taky svojí sestru." ,,A Draco už jí sem volal." ,,Proč?",zeptal se. ,,Vynadá mi." ,,Pochopí tě,"řekla černovláska. ,,Ale nebude skákat radostí." ,,Na to se připrav." ,,A co se v tom baru stalo?" ,,No, chtěl jsem dalšího panáka, jenže Thomas řekl, že už mi nedá." Náhle vešel Draco a řekl:,,Vědu ti někoho." Za ním vešla Daphne a byla celá v šoku. ,,Theodore,"oslovila ho. ,,Proč ses tak sjel proboha?" ,,Co myslíš Daph?",zeptal se jí. ,,Zkrátka jsem musel opět na whisky." ,,Thomas mi nechtěl nalít, proto jsem ho uhodil a musela mě pomáhat matka Harlee." Ta byla celá rozčílená a řekla:,,Všichni tě chápou." ,,Já taky ztratila sestru a trhá mi ti srdce." ,,Taky jsem se za ty dva měsíce ještě nevzpamatovala, ale nechlastám kvůli tomu." ,,Byla to válka.",,Nechci, aby každý o ní mluvil,"řekl Theo. ,,Snažím se zapomenout,ale nemůžu." ,,Když usínám vidím jí." ,,Ona byla moje dvojče,"zdůraznil. ,,Chápeš to?",zeptal se. ,,Chápu,"řekla blondýnka. ,,Ale už neblbni." ,,Potřebuje tě i tvoje neteř, ikdyž se o ní stará Diggory musíme mu s Lizzie pomáhat." ,,Jsi přece její strýc." ,,On na to nemůže být úplně sám." ,,Každý druhý někoho ve válce ztratil,"dodala a pomohla mu vstát.
ČTEŠ
Harlee Raddleyová 4-Next generation
FanficJe patnáct let klid od Voldemortova pádu. Zde je příběh jak Harlee a další žijí po jeho pádu. Je to pokračování příběhu Harlee Raddleyová 3. Harlee se jinak stala poté, co si se všemi dodělala sedmý ročník lékokouzelnice. Draco taky. Narodili se jim...