1.11. 2019:
,,Co se stalo naší holčičce?",přiběhli na ošetřovnu rozčílení Potterovi. Ginny celá brečela. Harry jí musel uklidňovat. Na ošetřovně druhý den seděli stejní, co dívenku přivedli. Harry taky měl v očích slzy. Též měl, co dělat, aby zachoval klid. ,,Pane Pottere, mrzí mě to,"řekl smutně Scorpius. ,,Je to vína Parkinsonové, víte." ,,Co víme?",zeptala se s brekem Ginny. ,,Právě táta vám to psal,"řekla se slzy Alice shroumacená do náruče Albuse. ,,Albus a tady Malfoy,"ukázal James na Scorpiuse. ,,Říkali, že na ni Parkinsonová řekla, že s ní nechce kvůli ní Malfoy chodit a Lily a ta čůza začely po sobě metat kletby a na Lily vyslala Sectumsempra a ona se nestihla vyhnout." Ginny zavzlykala. ,,Ztratila hodně krve,"řekl Scorpius se slzy. ,,Malem umřela,"vzlykal dal. ,,Nebreč brácha,"řekl mu konejšivě Orion, ale taky měl v sobě slzy. ,,Neumřela." ,,Ale mohla!",vzlykl Scorpius. ,,Mohla zemřít." Harry sklonil hlavu a pevně objal Ginny. Doteď litoval, že to tenkrát na tátu Malfoyových použil. ,,Můžete být rád Pottere,"objevil se Snape opět v portrétu. ,,Děkujeme profesore,"řekl se slzy Harry. ,,Nebýt vás dcera nám umře." ,,Neděkujte Pottere,"pronesl bez emocí. Pohlédl poté na doteď spící Lily. ,,Vypadá jako ona,"řekl už trochu s emocemi. ,,O to bych se trápil, kdyby předčasně odešla." ,,Vážíme si vás pane profesore,"řekla Ginny a měla stále oči od slzy. ,,I všeho co jste pro nás udělal, díky vám žije i Harry, nejen díky Harlee, ale díky vám." ,,Nepotřebuji děkovat paní Potterová,"řekl a odešel. ,,Měl jsi pravdu tati,"řekl Albus. ,,Byl nejstatečnější člověk." Harry kývl a vyskočilo mu pár slzy. Občas měl i noční můry z toho jak ho tam museli nechat v té kaluži krve, když ho pokousala a usmrtila Nagini. Ginny ho konejšivě objala. Slyšela ho často křičet: ,,Mami." ,,Tati." ,,Evie." ,,Nottová." a další. Ale nejčastěji křičel jméno Cedrica. I po těch letech. Tahle vzpomínka se mu nejvíc utkvěla v hlavě. Návrat lorda Voldemorta. Kdy se nečekaně s Harlee a Cedricem přenesli na hřbitov a Cedrica to stalo život. To si hodně vyčítal do teď i Harlee se to vyčítala máma Malfoyových. Ta to i měla horší, když lord Voldemort byl její otec.
ČTEŠ
Harlee Raddleyová 4-Next generation
FanfictionJe patnáct let klid od Voldemortova pádu. Zde je příběh jak Harlee a další žijí po jeho pádu. Je to pokračování příběhu Harlee Raddleyová 3. Harlee se jinak stala poté, co si se všemi dodělala sedmý ročník lékokouzelnice. Draco taky. Narodili se jim...