O tři roky později-Bradavický expres

14 2 0
                                    

Posuneme se do budoucnosti. Lydie úspěšně udělala NKÚ a v sedmém ročníku OVCE a stala se lekokouzelnici. Teddy se stal bystrozorem a oba si rok po škole koupili útulný dům v Godrikově dole. Melanie se dala dohromady s Jacobem a mají dům skoro v sousedství. Její rodina to též vzala. Teď dám část kde nastupuje do Bradavic Lily,Orion, Jason a další v jejich věku:

,,Tak děcka opatrujte se,"řekla Harlee. Potkali se i s Hinny, Chardorou a Sirnie a dalšími. Jake se jinak dal dohromady s Vicky a Bonnie s Elliotem synem Elliota a Olivie, který byl v jejich ročníku. ,,Hlavně žádné průšvihy ať nemáme žádné stížnosti." ,,Neboj mami,"řekl Orion. ,,Věříme ti bráško,"řekla Lydie a pohladila ho. Šla s Teddym samozřejmě bratry doprovodit. ,,Vím ségra,"řekl Orion. ,,V které koleji asi budu mami?",zeptala se Lily Ginny. Scorpius řekl:,,Samozřejmě Nebelvír, ikdyž Albus je výjimka,"řekl Scorpius. Poté si všichni děcka nasedli a mávali všem. ,,Kam si sedneme Lily?",zeptala se Alice Longbottomová. ,,Nevím, všude to vypadá plné." ,,Pojďte za nimi holky,"volal na ně Scorpius. Seděl s nimi i Orion s Jasonem  ,,Děkujeme,"řekla s úsměvem Lily. ,,Ale jestli vám tady vidíme odejdeme,"řekla pak. ,,Ne,"zarazil je Scorpius. ,,Zůstaňte,"a spiklenecky mrkl na Lily. ,,Ve které koleji budete vy Ore a Jasone?",zeptala se. ,,Zmijozel,"řekli oba naráz. Orion s Jasonem byli jako bratři něco jako Scorbus. ,,Neboj,"uklidňoval dívku. ,,Ať se dostaneš kdekoliv všichni budou na tebe pyšní." Lily byl vždycky Scorpius sympatický. ,,Přesně,"pravil Orion. ,,Hoši,"řekla Lily. ,,Vy jste nejlepší hned po mých bratrech." A tak si celou cestu než si koupili sladkostí povídali. Lily cítila úlevu. Když před dvěma roky James řekl, že viděl Teddyho se muckat s Lydii byla ráda. ,,To by bylo báječný, kdyby se vzali,"řekla. ,,To už by Lydie patřila do rodiny i její bratři." Tím myslela hlavně Scorpiuse. James už jinak byl s ostatními Poberty a to Cass mladší sestrou dvojčat Blackových, Celestinou, Fredem mladším, Felixem,  a Chrisem. Přišla k ním do kupé i Vixie mladší sestra Teddyho. Ta taky jela do Bradavic poprvé. Abigail byla s kamarádky že Zmijozelu.  Jinak Monty cítil, že už není při síle a stáří ho námaha. Sourozenci Potterovi se dost balí. I Malfoyovi, protože Monty byl i pro ně děda i Blackovi.

Harlee Raddleyová 4-Next generationKde žijí příběhy. Začni objevovat