🌻 (FİNAL)

306 33 163
                                    

Balo günü ♡

Kapımın önünde Chris'i bekliyordum. Nerede kaldı? Yetişemeyeceğiz!

Bu sırada Chris'in arabası tam önümde durdu. Hemen ön koltuğa bindim.

Ben koltuğa biner binmez yanağımdan öptü ve konuştu.

"Geciktiğim için özür dilerim sevgilim. Toplantı bir türlü bitmedi."

"Önemli değil."

Balonun olacağı yere sürdü arabayı. Yolda bugün neler yaptığını anlatıyordu. Bense hepsi hakkında yorum yapıyordum.

Mekana vardığımızda arabadan indik. Ayağa kalktığında resmen olduğum yerde kaldım. Bugün o... Çok farklı görünüyordu. Evet her gün olduğu gibi bugün de üzerinde takım elbisesi vardı ama saçına ve kıyafetine ayrı bir özen göstermişti. Fazla yakışıklı görünüyordu.

Ancak bir tık geç kaldığımız için onu iltifat yağmuruna tutma vaktim yoktu.

Kapının önünde kolunu bana uzattı.

"Hazır mısın?"

Gülümsedim ve koluna girdim.

"Evet."

O da gülümsedi ve kol kola balo salonundan içeri girdik. İnsanların yüzü anında bize döndü. Herkes şaşkınlık içinde bize bakıyordu. Yürüdük ve Hyunjoon'un olduğu masaya ilerledik.

İnsanların söylenmelerini çok net duyabiliyorduk.

"Bu Christopher Bang mi, yoksa bana mı öyle geliyor? Umarım bana öyle geliyordur!"

"CEO Christopher Bang balomuzda!"

"Skandalda ki kız Kim Minah mıymış!?"

Etraf çok güzel süslenmişti. Her yer çok güzel görünüyordu. Pembe ve beyaz tüller ile masalar ve sandalyeler süslenmişti. Okulumuzun öğrenci klüpleri süslü pankartlarla bize veda ediyordu.

"Çok iyi bir ikili olmuşsunuz."

Hyunjoon'a gülümsedim.

"Teşekkürler Hyunjoon. Seolah nerede? Seninle gelmeyecek miydi?"

"Öyleydi ama menajeri buna karşı çıktı. Az önce fotoğraf attı. Ağlayarak senaryoya çalışıyor. Birazdan kaçacağım ben de buradan. Yanına gideceğim."

"İyi yapıyorsun. Menajeri fazla sert biri olmalı." Dedim.

"O kadar değil. Onu Seolah çileden çıkarıyor. Onu sürekli kandırdığı ve sözünü dinlemediğinden bu aralar Seolah'ı gözünün önünde tutuyor."

Hepimiz Chris'e güldük. Seolah cidden birazcık öyleydi.

Birkaç dakika sonra Stephen Sanchez-Until I Found You çalmaya başlayınca tüm çiftler el ele piste yürüdü.

"Romantik müzik çalmaya başladığına göre ben kaçar. İyi eğlenceler!" Hyunjoon hızlı adımlarla salonu terk etti.

Ardından Chris bana dönüp elini uzattı.

"Dans edelim mi?"

"Olur."

Uzattığı elini tuttum ve biz de dans pistine ilerledik.

O ellerini belime koydu. Ben de ellerimi boynuna sardım. Müziğin ritmine ayak uyduruyorduk.

Chris yüzüme yoğun bir duyguyla bakıyordu. Daha sonra dudaklarını araladı.

"Bu gece çok güzel görünüyorsun."

"Sana ne demeli? Sen de aşırı yakışıklı olmuşsun. Cidden sevgilim misin?"

KAVALYEM OLUR MUSUN? | CHRISTOPHER BANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin