31💫

33 2 8
                                    

Rano obudziłam się wtulona w Jeongin'a jak już trochę się rozbudziłam dostrzegłam że oboje jesteśmy nadzy momentalnie przypomniałam sobie co się stało do czego doszło

- myszko czemu nie śpisz - spytał zaspanym głosem
- przebudziłam się tylko - stwierdziałam
- chodź jeszcze spać - powiedział - głowa mi pęka jeszcze z godzinkę pośpijmy - dodał
- mhm - mruknęłam i dalej położyliśmy się spać. Niestety, ja nie miałam ochoty spać. Wyczekałam momentu kiedy to chłopak uśnie całkowicie. 

Łatwo wyślizgnęłam się z jego obięć. Zarzuciłam na siebie szlafrok i skierowałam się do łazienki gdzie wykonałam poranną rutynę.  Następnie przebrałam się w to:

  Następnie przebrałam się w to:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(ofc bez butów)

Zrobiłam delikatny makijaż i jak najciszej wyszłam z pokoju idąc do kuchni. Zaczęłam robić słynne amerykańskie naleśniki. Tak zwane pancakes. Gdy ciasto było gotowe pomału wylewałam ciasto na patelnie. Kiedy były już gotowe przełożyłam je na talerz i wycięłam kształt serduszka. Polałam je czekoladą, ozdabiając owocami. 

Z lodówki wyjęłam sok pomarańczowy i nalałam go do szklanki. Wszystko ustawiłam na drewnianej tacce, sięgnęłam z szafki sztućce również je tam kładąc. Zaniosłam to do pokoju. I.N dalej spał. Nie chciałam mu przerywać snu, po za tym. Ma sen twardy jak kamień. 

Tackę zostawiłam na stoliku obok łóżka. Ostrożnie pocałowałam chłopaka w czoło. Z swojej komody sięgłam po telefon. Było coś koło 13.00. Postanowiłam, że napiszę do dziewczyn. Jednak żadna z nich nie odpisała, pewnie dalej spały z swoimi partnerami. Z nudów włączyłam netflixa puszczając XO, Kitty. I tak to wyglądało póki Jeongin się nie obudził.

Skip time dwa tygodnie----

Dobry tydzień źle się czuję. Ciągłe bóle głowy, wymioty, czy też bóle nóg. Nie wiem czym jest to spowodowane, ale mam już jedną myśl.

-I jak?-usłyszałam głos Agi po drugiej stronie drzwi.
-Czekam, jesteście niecierpliwe. Pytacie o to co chwilę.-
-Nie wiem jak Aga, ale ja liczę na przynajmniej jedno normalne dziecko gdzie będę ciocią. Przecież to ich dziecko ma takie geny po nich.- Aga pewnie ją teraz uderzyła ręką w ramie. -AU!- wiedziałam.
-Dobra, mam. -powiedziałam opuszczając łazienkę razem z testem ciążowym. -Pozytywny...
-Chyba zemdleje...-głos zabrała druga najstarsza.
-To raczej HeeJin powinna zemdleć, nie Ty. -skomentowała Daria biorąc ją pod ramie.-Pomóż mi ją zanieść na kanapę. -wspólnie przenieśliśmy Agnieszkę na kanapę. Dosiadłam się do niej, a Daria poszła po wodę dla niej. Jednak przyszła z dwoma szklankami. Jedną dała mi, a drugą dziewczynie. 
-Będziesz mamą Heejin, ale paczcie. We trzy jesteśmy w ciąży.-chyba już lepiej się czuje.
-Ciekawe jak Jeongin na to zareaguje. Nie planowaliśmy na ten moment dzieci, ale myślę, że będzie szczęśliwy.
-Jak nie będzie to sobie z nim pogadamy. -powiedziały równocześnie. To dopiero synchronizacja. Dziewczyny zostały ze mną do końca. A raczej do momentu kiedy dałam Jeongin'owi test.

-Będziesz ojcem kolego. -
-HeeJin?...- w tym momencie chłopak poleciał na podłogę. 
-Co Wy tak mdlejecie?!- wspólnymi siłami zabraliśmy go z ziemi i ułożyliśmy na kanapę. 
-Lejemy go wodą czy stukamy w twarz? -pochyliłam się nad chłopakiem i ostrożnie zaczęłam go klepać w twarz aż wrócił do żywych.
-HeeJin? Śniło mi się, że byłaś w ciąży. -
-Innie, to nie był sen.-znowu odleciał.
-Jinnie, musimy już znikać. Jeśli się nie obudzi dzwoń po pogotowie. -skomentowała Aga i dziewczyny opuściły mieszkanie.
-Ugh...Co ja z Tobą mam Jeongin? Aby tak od razu mdleć? -zaśmiałam się pod nosem całując go w czoło.

Skip Time 3 lata---

A więc tak. Urodziłam. Dziewczynkę. W naszej rodzinie są dwie dziewczynki i jeden chłopczyk. Moja córka ma na imię Sora, synek Agi to Asher, a za to córeczka Darii ma na imię Mina. Jeśli chodzi o Jeongin'a dalej rozwija swoją karierę muzyczną. Stray Kids przedłużyli kontrakt o 5 lat. 

Dość często nam pomagają, podobnie jak Enhypen. Wszyscy są dumnymi wujkami. Heesu, dalej jest w związku z Gyu. Czekam tylko na to aż chłopak jej się oświadczy. Fani jeszcze nie mają pojęcia, że Beomgyu z TXT ma dziewczynę. 

Fani Stray Kids pozytywnie, a nawet bardzo pozytywnie zareagowali na wiadomość o mojej ciąży. Kiedy byłam w 8 miesiącu ciąży dispatch zrobił mi kilka zdjęć kolejno zamieszczając je w sieci. 

Czuję się bardzo szczęśliwa mając tak dużą i wspaniałą rodzinę. Nie wiem co bym bez nich zrobiła. Fakt, czasami wpadają na dziwne pomysły, ale za to ich kocham. Przy nich nie muszę niczego się wstydzić.

Kiedy Jeongin wyjeżdża w trasy dzwonimy do siebie oraz piszemy. Sora nie ma jeszcze takiego pojęcia, że jej tata musi pilnie gdzieś jechać, ale bardzo za nim tęskni. Gdy mąż wraca zawsze coś jej przywozi. Mi również. Kocham go i córeczkę najmocniej na świecie, niczego bym nie zmieniła. Jest idealnie tak jak jest.

------------------------------------------------------------

doszliśmy do końca książki

dziękuję za każdy głos i komentarz pod każdym działem

chcę bardzo bardzo podziękować jivxsoo za pomoc w ostatnich działach widać inny styl ale ja nie byłam w stanie skończyć

beomvxyu też chcę podziękować bez twojej motywacji też by się nie obyło

kocham was obie za takie wsparcie

już z tąd chce serdecznie zaprosić do wyczekiwania kolejnych książek na moim profilu

🎉 Zakończyłeś czytanie Old friendship doesn't rust < Yang JeongIn > [zakończone] 🎉
Old friendship doesn't rust &lt; Yang JeongIn &gt; [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz