"Ešte zapneme" povie mi slúžka a zapne moje šaty. Moje svadobné šaty.
Pozerám sa do zrkadla a nespoznávam sa. Mám na sebe síce nadherne dlhé biele šaty, vlasy v krásnom dolnom drdole ktorý je krásne doplnený bielymi a zlatými doplnkami k nemu je pripnutý záves jemnej bielej látky.
Výrazne jemne očné tiene, výrazná kontúra, tmavý ružový odtieň ružu.
Dnes je deň mojej svadby.
Dcéra slávneho šéfa New yourku sa žení. S mužom o ktorom skoro nič nevie.
Keď som bola mala dúfala som po svadbe ako v popoluške, moj otec mi vždy hovoril ako sa na ňu podobám. Hnedé oči, blond dlhé rovné vlasy.
Bola som otcova princezná, nehovorím že sa to zmenilo. No na prvé miesto ide vždy jeho biznis. Presne o tom je aj táto svadba je to len biznis.
Leonardo Landon.
Viem o ňom len toľko čo sa hovorí. Biznis muž so Španelskej mafie ktorému zomrela jeho milovaná manželka a ide sa ženiť po druhý krát.
Ako mám stráviť zvyšok svojho života s mužom ktorého ani nepoznám?
Ktorý ešte stále miluje svoju mŕtvu manželku?
"Už je čas" ozve sa slúžka po chvíľke. Jemne kývnem hlavou.
Už je čas.
V celej sále sa ozve pre mňa už známa hudba. Svadobná hudba.
Za chvíľu sa mám stať novým šéfom New yourku.
Nikdy by som si nepomyslel že sa budem ženiť dvakrát za život a že druhý krát to bude len kôli biznisu.
No predsa tu teraz stojím a čakám na ženu ktorá o pár minút ma byť mojou manželkou.
Pomali do miestnosti uvidím prichádzať siluetu ženy v svadobných šatách. Bude to irónia ak poviem že som ju ešte nevidel a toto je prvý krát?
V svojej ruke drží kvety a na tvári má pre mňa už známy predstieraný úsmev. Po svojej ruke ma svojho otca, šéfa New yourku.
Je krásna, nádherná to vidí každý kdo sa na ňu pozrie. Svadobné šaty jej robia krásnu siluetu postavy. Jej vlasy sú v dolnom drdole čo odhaľuje jej krasny dekolt, ktorý by jej veľa žien závidelo.
Pomali pristúpi ku mne, jej otec jej niečo šepne a potom ju pusti.
V celej sále je ticho
Stojíme naproti sebe. Keď oddávajúci začne hovoriť.
"Aria Vitiello beriete si tuto Leonarda Landona a budete ho milovať a chrániť až kým nezomriete?" Spýta sa.
Pozerá sa všade len nie na mňa keď odpovie.
"Ano"
"Leonardo Landon beriete si tuto Ariu Vitiello a budete ju milovať a chrániť až kým nezomriete?" Spýta sa tentokrát.
A teraz sa poprvy krát za túto chvíľu na mňa Aria pozrie, jej hnedé oči sa do mňa zabodávajú.
"Ano" poviem bez emócií klamstvo ktoré viem že nikdy nebude pravda.
„Môžete pobozkať nevestu"
V miestnosti sa ozve jasanie a tlieskanie ľudí.
Jemne jej zoberiem tvár do svojích rúk a pobozkam ju.
V tom bozku necítim nič. Je tak prázdny ako moje srdce.
YOU ARE READING
Bound by duty
Romance"Ak mi práve teraz nepovieš že ku mne aspoň niečo cítiš, odídem a už ma nikdy neuvidíš" poviem pevným rozhodným hlasom. Keď po dlhšej dobe nič nepovie len kývnem jemne hlavou a otočím sa k odchodu, keď stojím už pri dverách započujem dve slova ktoré...