„Milujem sa pozerat do tvojich oči, je to ta najkrajšia hlboká modra akú som videl" usmejem sa na Giu, moju budúcu manželku som si o tom istý
Gia sa zasmeje jej líca naberú farbu jemnej ružovej „Leo, nútiš ma cítiť pocity, ktoré neviem vyjadriť"
„Stačí mi vedieť že ma miluješ Gia, že so mnou chces stráviť celý život" jej tvar jemne zosmutne po mojich slovách.
„Leo, prosím mame cely život ešte pred sebou uvidíme kam nás prinesie, ale ano Leo milujem ťa" usmejem sa na ňu. „To mi zatiaľ stačí Gia Landon"
„Leo! Prestaň! Čo keď sa všetko zmení a ty zmeníš svoj pohľad na mna? Na našu lásku?" Povie mi Gia seriózne. „To sa nikdy nestane, si jediná v mojom srdci, moje srdce patrí tebe a tak to aj ostane. Sľubujem ti to" poviem jej a venujem jej jemný bozk na pery
Myslela som si že s Leonardom máme šancu na lásku. Že za ňu budem bojovať.
Potom ako sa mam zachovať, keď zo sna hovorí meno inej ženy? V našej spálni, v našej posteli. A on hovorí meno svojej bývalej manželky. Sníva o nej? Chce aby sa vrátil čas a on bol zase s ňou?
Myšlienky mi vŕtajú hlavou.
***************************
V kuchyni sedím za pultom aj so silnou čiernou kávou, ktorú teraz potrebujem keďže som sa po jeho vete „Gia milujem ťa" zo spania nevedela naďalej kľudne spať. Ako by som mohla keď ma zase sklamal? Keď mi všetky možné myšlienky vŕtali hlavou? Myslela som si že mame šancu.No asi som bola až moc zúfalá a naivná.
Som zahrabana do mojich myšlienok, ked si všimnem pohyby vedľa mňa. Leonardo už vstal a sadol si oproti mne s kavou v ruke.
Zožieraju ma vlastné myšlienky a ticho v tejto miestnosti už neviem vydržať.
„Povedal si jej meno, pritom čo si bol v posteli so mnou so svojou manželkou ktoru si pobozkal pod hviezdami na balkóne, ktorá si naivne myslela že dostala šancu so svojim manželom vybudovať nejaký vzťah, len na to aby bola sklamaná ked v posteli započuje manžela povedať meno inej ženy ako je ona" vyhrknem naňho.
Keď nič nepovie a len na mna pozerá začnem hovoriť zase „stále a stále ti dávam nové a nové šance na naše manželstvo a ty jedine čo robíš tak je že ma vždy sklameš, koľko šancí som ti za posledné mesiace dala? Viac než spočítam na dvoch rukách a ty? Ty ma stále len sklameš a sklameš a ja už nevladzem Leonardo, som vyčerpaná s teba a s toho ti dávať stále nové šance ked ma vždy len sklameš. Prečo to robíš Leonardo?!"
Po chvíľke ticha odpovie „pretože ma necháš to robiť" pozerám naňho s prekvapením a zranením v očiach. Žiadne "prepač" žiadne "Aria už budem lepší" nie. Jedine čo mi povedal tak je že je to moja vina že ho nechávam mi ubližovať.
Ma pravdu.
S týmto je koniec, síce musíme byt spolu aspoň rok na to aby toto manželstvo mohlo skončiť, no moje šance, city, pochopenie k mu odišli skôr ako vôbec sa dostali hlbšie, a som za to rada.
Prikyvnem naňho jemne hlavou a odídem z kuchyne.
Chces to takto Leonardo? Dobre sme zase len cudzí ľudia, ktory žijú v jednom dome.
Čo povedať? Hmm ja viem velmy dlhá pauza a úprimne ani som nečakala že tento pribeh niekedy dokončím ale vidíte zase sme tu a ja dúfam že sa vam nový diel páči<33
YOU ARE READING
Bound by duty
Romance"Ak mi práve teraz nepovieš že ku mne aspoň niečo cítiš, odídem a už ma nikdy neuvidíš" poviem pevným rozhodným hlasom. Keď po dlhšej dobe nič nepovie len kývnem jemne hlavou a otočím sa k odchodu, keď stojím už pri dverách započujem dve slova ktoré...