three,

104 13 15
                                    

Günümüz, 27 Haziran 2023

Jisung izlediği o haber videosundan sonra kalbinin sıkıştığını hissetti. Bunu Minho'ya sormalı mıydı, yoksa onu daha fazla üzmeden sormamalı mıydı?

Jisung Minho'yu gerçekten çok seviyordu. Bu yüzden onu daha fazla üzmemeyi seçti ve telefonunu kapatıp uyudu.

Ertesi sabah Felix Minho'yu aradı.

"Minho hyung?"

"Efendim Felix?"

"Gelsene seninle şehir dışında bir yere gidip kahvaltı yapalım. Eski günleri özledim."

"Tamamda nereye gideceğiz?"

"Incheon olabilir, orada çok güzel bir yer biliyorum."

"İyide orası uzak değil midir? Taksiyle gitsek çok pahalı tutar."

"Arabam var."

"Araba mı? Ne ara araba aldın?"

"3 yıl önce. Aralıkta almıştım."

"Tamam hadi al beni ben hazırlanıp çıkayım dışarı."

"Tamam hyung. Kendine iyi bakk!"

Minho üstünü giydi ve dışarı çıkıp Felix'i beklemeye başladı. Daha sonra karşıdan grlen arabaya bindi.

"Hazır mısın hyung?"

"Evet evet hazırım."

Felix arabayı sürerken yarım saat sonra sağında dağ olan, solunda ise uçurum olan bir yola girdi.

Felix arabanın gazına daha sert basmaya başladı ve uçurumun hemen yanında durdu.

Arabadan indi ve Minho'nun kapısını açtı. Daha sonra uçurumun yanına yapılan korkuluklara dayandı.

Minho'nun gözleri dolmaya başladı bu sefer. Araba beyazdı. Felix? Onlara çarpan kişi miydi?

"F-Felix..?"

"Ne kadar güzel bir görüntü değil mi? Uçurumları hep çok sevmişimdir. Ama bu biraz taşlı ve dibi görünüyor. Pek hoşlanmadım. Peki ya sen Minho?" Felix arkasını döndü ve Minho'nun gözlerine bakarak, "Sevdiğim adamın öldüğü yere gelmek hoşuna gitti mi?"

aster, hyunho ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin