"Minnie!"
"Efendim Jisung?"
"Bugün kafeye gidip cheesecake yiyelim mi? Evde çok sıkıldım."
"Gitmem gereken bir yer var. Sonra gideriz."
"Bende gelsem?"
"Hayır. Evde durmayı beceremez misin bir gün daha?"
Jisung'un mutsuzluğu yüzüne yansıdı ve "Peki" dedikten sonra odasına gitti.
Minho'nun ona neden böyle davrandığını bilmiyordu. Ona hep soğuk davranırdı. Arkadaş olduğu zaman kendisine iyi davranırdı. Aynı zamanda kendisine başkası gibi davranmazdı.
2 yıl boyunca böyle olduğu için alışmıştı artık, sonuçta artık değiştiremezdi. Minho düzenli olarak her ay aynı gün bir yere giderdi. Nereye gittiğini hiç söylemezdi ve Jisung'u hep geçiştirirdi.
Jisung Minho'nun en son kendini ne zaman öptüğünü bile hatırlamıyordu. Bazen onu aldattığını düşünsede ihtimal vermiyordu, veremiyordu.
Kafasını dağıtmak için Felix'in yanına gitmeye karar verdi ve üstünü giyip onun evine doğru yola çıktı.
Jisung Felix'in evine geldiğinde kapıyı çaldı ve Felix uykulu bir yüz ifadesiyle kapıyı açtı ve Jisung'u görünce gülümsedi.
"Hoşgeldin gel içeri geç ayakta durma."
"Senide uykundan uyandırdım sanırım özür dilerim."
"Hiç önemli değil özür dilemene gerek yok, iyiki geldin çok sıkılıyordum bende."
Jisung ayakkabılarını çıkarıp içeri geçti. Felix arkasından kapıyı kapattı ve mutfağa gitti.
"Gelsene Lixie neden gittin mutfağa?"
"Kahve yapacaktım, ister misin? İstersen başka bir şeyde yapabilirim."
"Banada kahve yaparsan çok sevinirim."
"Tamam hemen yapıp getiriyorum."
Jisung bazen Felix'in nasıl her zaman neşeli ve bıcır bıcır olduğunu merak ediyordu. Hiç ağladığını görmemişti.
Felix elinde iki kahveyle oturma odasına geldi ve elindekileri sehpaya bıraktıktan sonra Jisung'un yanına oturdu.
"Ee sen neden geldin buraya mavi sincap?"
"Kafamı dağıtmak istedim biraz. Abin her zamanki gibi beni geçiştirdi."
"Ne istemiştin ki?"
"Kafeye gidip cheesecake yiyelim mi demiştim."
"Kalk hadi gidiyoruz."
"Nereye?"
"Kafeye gidip cheesecake yiyelim demedin mi? Gidelim işte. Ben ısmarlıyorum."
"Yaa! Teşekkür ederim Lixie!"
Jisung Felix'e kocaman bir sarılma verdi ve Felix üstünü değiştirdikten sonra kafeye gittiler.
"Affedersiniz! Biz 2 cheesecake alabilir miyiz?"
"Tabii ki efendim, içecek bir şey ister misiniz?
"Ben çay alabilirim, Jisung sen?"
"Bende çay alayım."
"Tamam efendim getiriyoruz."
Dedikten sonra garson mutfağa geri dönmüştü.
"Canını sıkan ne Hanji?"
"Sence beni aldatıyor olabilir mi?"
"Sanmıyorum, Abim asla birini aldatmaz beni bile eski sevgilimin aldattığını duyunca onu saatlerce dövmüştü. Sana ilgi göstermiyor mu artık?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aster, hyunho ✔︎
Fanfic[angst.] minho, sevgilisi jisung'a başka biri gibi davranır, daha sonra jisung sevgilisinin ona hyunjin denen yabancı gibi davrandığını ve onun öldüğünü keşfeder. [hyunho, minsung, hyunlix, hyunin, chanmin.]