ten,

58 7 4
                                    

Hyunjin gözyaşlarına hakim olamadı. ambulansı aradı. 10 dakika olmuştu ama yoklardı. Hyunjin üstünü ve ayakkabılarını çıkarıp denize atladı.

Denizin içinde gözlerini açtığı için gözleri yanıyordu. Umrunda değildi. Deniz düşündüğü kadar derin değildi, ama altı kum değil taştı. Hyunjin, Minho'yu bulmuştu. Gözünün altı çizilmişti ve kanıyordu. Yukarı çıktı ve kıyıya getirdi. Hyunjin, Minho'nun soğuk bedenine sarılarak ağladı.

O sırada ambulans geldi ve müdahale ettiler. Yeterli ekipman olmadığı için ve ameliyat gerektiği için aceleyle Minho'yu ambulansa bindirdiler ve hastaneye gittiler. Minho'yu ameliyathaneye aldıklarında Hyunjin ağlamaya devam etti.

5 saat sonra Chan Hyunjin'in yanına geldi ve onu ağlarken gördüğünde endişelendi.

"Hyunjin? Ne oldu neden ağlıyorsun?"

Hyunjin Chan'a baktı ve ona sarılıp ağlamaya devam etti. Hyunjin Chan'a neden burada olduğunu anlattığı zaman Chan'ın da gözleri doldu ve oda sessizce ağlamaya başladı. Minho, Chan'ın lise arkadaşıydı.

Doktor ise ameliyathaneden çıktığında mutlu gözükmüyordu.

Hyunjin ve Chan doktora doğru baktı ve iyi haber beklediler.

"Atladığında kolu ve bacağını çarpmış. İç kanama oluşmuş ve aynı zamanda damarlarla beraber sinirlerde yırtılmış. Buraya geldiğinde yaşıyordu ancak damarların yırtıldığını gördüğümüzde.. Üzgünüz, ama hastayı kurtaramadık."

Hyunjin ve Chan tekrar göz yaşlarına boğuldular.

Minho'nun vücudu sedyedeyken Hyunjin onu gördü ve yanına koştu.

"Sevgilim lütfen geri dön!"

Sedye ilerlerken yere düştü.

aster, hyunho ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin