"Uyuşturucu kullanıp kullanmaması umrumda değil anladın mı? Jeongin çok iyi birisi ve onu çok seviyorum!"
"Hyunjin odana git!"
"Chan sen benim babam değilsin annem değilsin bana böyle davranamazsın!"
"Hyunjin odana dedim! Hemen."
Minho burada durmaması gerektiğini düşündü ve Seungmin'in kulağına odasına gideceğini söyleyip yukarı çıktı.
Hyunjin'in ardından Chan'da yukarı çıktı ve odaya girip kapıyı kapattı.
"Hyunjin bak, bunu seninle kaç kere konuştuk.. Jeongin seni kötü etkiliyor. Ayrıca onu sevdiğini söylüyorsun. Üstelik masada Minho'da vardı. Ya o anlamda anladıysa abiciğim? İçten içe çok üzülmüştür."
"O anlamdaysa ne yapacaksın hyung? Engel olmaya mı çalışacaksın sanki?"
"Hyunjin o anlamda değil değil mi?"
Hyunjin sessiz kaldığında Chan anlamıştı. Ama yinede emin olmak istiyordu.
"Hyunjin bir soru sordum."
"Hyung lütfen odamdan çıkar mısın?"
Chan sinirine hakim olamadı. Hyunjin gerçekten bir uyuşturucu bağımlısına aşık olmuştu.
"Hyunjin sana inanamıyorum gerçekten! O herife aşık olmuşsun!"
"O herif dediğin bana iyi geliyor!"
"Siktiğimin ilaçları sana iyi geliyor Hyunjin! O değil! Her oraya gittiğinde Seungmin odanda ilaç ambalajı görüyor!"
"Umrumda değil!"
"Hyunjin eski halini hatırla lütfen! Eskiden böyle değildin!"
"Hatırlamak istemiyorum! Ben böyle mutluyum ve sen benim mutlu olmamı engelliyorsun! Bırak nasıl mutluysam öyle kalayım!"
"Madem öyle Hyunjin,"
Chan Hyunjin'in telefonunu alıp cebine koydu. Hyunjin kendini çok kötü hissediyordu.
"Sana 1 ay telefon yasağı veriyorum. Ayrıca 1 ay boyunca biriyle buluşmanda yasak! Nereye gidiyorsan Seungmin ve benim haberim olacak anladın mı?"
"Çık odamdan!"
Hyunjin bunu ağlayarak söylediğinde Chan'ın içi kötü olmuştu. Her şeyi onun iyiliği içindi ama o kazadan sonra Hyunjin eskisi gibi değildi.
Chan odadan çıkıp kapıyı kapattı. Seungmin'in yanına geçti. Derin nefes aldığında bir gariplik hissetti.
"Minnie, Minho nerde?"
"Odasına çıkmıştı. Kendisinin burada durmaması gerektiğini düşündü."
"Siktir."
Chan iki oda arasına ses yalıtımının çok kötü olduğunu hatırladı. Minho her şeyi duymuştu.
"Chan ne oldu?"
"Minho, her şeyi duydu sanırım. Ben onun yanına gidip geliyorum."
Chan tekrar yukarı çıkıp Minho'nun odadının kapısına yaklaştı. İç çekti ve kapıya tıklattı.
"Kim o?"
"Bang Chan. Gelebilir miyim?"
"Gelebilirsin."
Chan kapıyı açtı ve odaya girdi. Minho ruhsuz gibi bakıyordu. Chan kapıyı kapatıp Minho'nun yanına oturdu.
"İyi misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aster, hyunho ✔︎
Фанфик[angst.] minho, sevgilisi jisung'a başka biri gibi davranır, daha sonra jisung sevgilisinin ona hyunjin denen yabancı gibi davrandığını ve onun öldüğünü keşfeder. [hyunho, minsung, hyunlix, hyunin, chanmin.]