Olayın üstünden 4 ay geçmişti. Chan kendisini eve kapatmıştı ve yaptıklarından dolayı Seungmin'le boşanmıştı.
Jisung ise Felix'in ölümüne dayanamamıştı ve kafa dağıtmak için yurt dışına gitmişti. Seungmin'le ise barışmamışlardı ve küs kalmışlardı.
Sadece onların bilmediği şey olan, Lee kardeşlerinin yaşıyor olmasıydı.
-
Minho ve Changbin iş birliği yapmış ve Minho'ya sahte bir ölüm düzenlemişlerdi. Felix ise yüksekten düşmesine rağmen kurtulmuştu.
Minho Hyunjin'in ölüm haberini Felix'ten aldığında gülümsemişti.
"Onu seviyorsun sanıyordum Hyung?"
"Annemizin katilinin oğlunu neden seveyim ki Yongbok?"
"Ne? Annemizin katili Hyunjin'in ailesinden miydi yani!?"
"Evet, Hyunjin'in babasıydı."
"Ona aşıksın sanmıştım."
"Aşık olmuştum zaten. Ama intikam için 15 yıl yaşamıştım. Sırf ona aşığım diye onu öldürmeyeceğim mi sandın?"
"Ama o seni seviyordu.."
"Kimin umrunda? Onun babası yüzünden annem öldü!"
"Ama onun bir suçu yoktu-"
"Babası, oğlunun ölümüne dayanamadı ve canına kıydı, Felix."
"Neden Hyunjin peki? Direk babasınıda öldürebilirdin!"
"O zaman adım katile çıkardı. Adama acı çektirmek istedim."
"Bang Chan'ı öldürseydin o zaman!"
"Sana ne oluyor Yongbok?"
"Çünkü Hyunjin'i seviyordum!"
"Hmhm at yalanı sikeyim inananı."
"Neden peki? Bana söyleseydin beraber yapardık!"
"Bana engel olurdun."
Sarışın olan yere çöktü ve ağlamaya başladı. Mor saçlı olan ise yanına çöktü ve kardeşine sarıldı.
"Hiç mi vicdan azabı çekmedin..? Onun canının yanması hoşuma mı gitti.."
"Umurumda değil. Evet onu seviyordum, ama seviyordum olarak kaldı. Ayrıca o herifin kendi canına kıyması çok daha iyiydi."
"Hyunjin'i özleyeceğim."
Minho'nun kalbi buz tutmuştu. Artık hiçbir şey canını yakamazdı.
-
Hyunjin'e aşıktı, hala çok seviyordu ama isteyerek değildi. Onu ilk gördüğünden beri intikam ateşi damarlarından geçiyordu. Onlar sevgili olduktan 2 ay sonra duygular beslemeye başlamıştı.
Onun öldüğünü sandığı 5 yıl boyunca her gün oraya gitmesinin sebebi ise onu sevmesi, ama babasının ölmemesiydi. Mezarlığa gittiğinde annesininde mezarına gidiyordu.)
Minho babasını hiç sevmemişti. Babası onu döver, bağırır, çağırırdı. Bunu Felix'e yapmaya kalktığını görünce ise ona karşı çıkıp yüzüne yumruk atmıştı. O gün ise evden kovulmuştu.
-
15 yılın sonunda ise Minho intikamını almış, Felix ise acısından mahvolmuştu.
SON
★
Biraz taklaya gelmiş olabilirsiniz ama hikayeyi böyle bağlamak istedim. Birde her şey yarım kalmıştı onları yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aster, hyunho ✔︎
Fanfiction[angst.] minho, sevgilisi jisung'a başka biri gibi davranır, daha sonra jisung sevgilisinin ona hyunjin denen yabancı gibi davrandığını ve onun öldüğünü keşfeder. [hyunho, minsung, hyunlix, hyunin, chanmin.]