"Pardon, üzgünüm sizi tanıyamadım. Kimsiniz acaba?"
Minho gördüklerine inanamadı, hatta şizofren olduğunu düşündü. Hyunjin, karşısında duruyordu. Yaşıyordu. Sesi, siyah uzun saçları, gözünün altındaki beni, her şeyiyle kanlı canlı karşısında duruyordu.
"Hyunjin benim? Minho."
"Özür dilerim, geçirdiğim kazadan sonra hafıza kaybı yaşadım. Kazadan sonraki 5 ayı ve kazadan önceki 6 yılı hatırlamıyorum."
"Nasıl olur? Hyunjin sen.."
Minho'nun gözlerinden yaşlar akmaya başladığında Hyunjin anlam veremedi. Onu nereden tanıyordu?
Minho elinin tersiyle göz yaşlarını sildi ve kendine gelmeye çalıştı. Hala elleri titriyordu.
"Sakıncası yoksa birkaç soru sorsam?"
"Hayır sorun değil, çok özel olmadığı sürece cevaplayabilirim."
"Kaza geçirdim demiştin.. 27 Aralık 2018'de mi oldu bu kaza?"
"Evet ama siz nereden biliyorsunuz?"
"Sonra açıklayacağım ama lütfen cevap ver olur mu?
"Ben size sormak istiyorum. Beni nereden tanıyorsunuz ve neden buradasınız?"
"Hyunjin o kazada.. Abin, Christopher'la görüşebilir miyim lütfen?"
"Tamam alın numarası burada."
Minho Bang Chan'ı arayıp bilgi alacaktı. O kesinlikle Hyunjin'di.
"Alo? Chan hyung?"
"Minho? Ne oldu?"
Minho bahçeye çıktı ve derin nefes aldı. Her şey çok karmaşıktı onun için.
"Hyung Hyunjin.. O yaşıyordu ve siz bana söylemediniz mi?"
"Minho Hyunjin'in yaşadığını nereden biliyorsun sen?"
Chan gergin sesiyle soruya soruyla karşılık verdiğinde Minho'nun duyguları birbirine karışmıştı. Söylemediklerine sinirlenirken, Hyunjin'in yaşadığına mutluydu ama onu 5 yıl sonra görmesi ve Hyunjin'in onu tanımıyor olması onu üzüntüden mahvediyordu.
"Bugün bizim hep geldiğimiz ağaç evine geldim. Oradaydı. Beni hatırlamıyor bile!"
"Minho sakin olur musun lütfen?"
"Nasıl sakin olmamı bekliyorsun?! Hyunjin 5 yıldır yaşıyordu ve benim haberim yoktu bile!"
"Minho bak acını anlıyorum ama-"
"Anlayamazsın hyung! Ya bana açıklarsınız yada ben polise giderim. Anladın mı beni?"
"Minho bak Hyunjin'i morga götürmediler. Doktorların olduğu bir odadaydı. Ameliyata aldılar ve ameliyatta Hyunjin hafızasını kaybetti kazadan önceki 6 yılı sonraki 5 ayı hatırlamıyor."
"Bana neden o zaman siktiğimin doktorları orada tüm çabalarımıza rağmen onu kaybettik dediler?!"
"Bende bilmiyorum Minho! Hyunjin'i bende o gün öldü sanıyordum! Doktorlar bana 1 ay sonra söyledikler ve neden öyle dediklerini inan bende bilmiyorum!"
"Hyung Hyunjin beni hatırlamıyor. Ona kendimi nasıl hatırlatacağım?"
"Ben göndermiştim o ağaç eve Hyunjin'i. Belki seni hatırlar diye. Sizi hatırlasın istiyorum."
"Ne yapmamı önerirsin peki?"
"Eski fotoğraflarınızı göster ona. Yada anılarınızı anlat. Ama kendini tanıt ve ona bunu söyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aster, hyunho ✔︎
Fiksi Penggemar[angst.] minho, sevgilisi jisung'a başka biri gibi davranır, daha sonra jisung sevgilisinin ona hyunjin denen yabancı gibi davrandığını ve onun öldüğünü keşfeder. [hyunho, minsung, hyunlix, hyunin, chanmin.]