18. Bölüm

411 53 10
                                    

17

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

17. Bölümü okuduğunuzdan emin olunuz 👀👀

Mis insectos

Finale neredeyse 4 ya da 5 bölüm kaldı. Çünkü acıya dayanmak zor olur.

En kısa sürede 19. Bölümde görüşürüz.

İyi okumalar. (Yazım yanlışı varsa özür dilerim)









"Hayır Jeongin! Korkuyorum." Havuzun ortasında bana atla diye bağıran erkek arkadaşımı... Erkek arkadaşım.

Jeongin dalarak yanıma gelmişti. Sudan çıktığında kolunu mermere yasladı, "Canım gelsene."

"Korkuyorum. Beni tutacak mısın?" Ayaklarımı hafifçe yere vurduğumda Jeongin geriye doğru yüzdü.

"Hadi in seni tutacağım."

Tut beni, bir daha bırakma demek istedim.

Sudan korkardım her zaman. Yavaşça oturup ayaklarımı suya soktuğumda üşüdüm, "Çok soğuk!"

"Hayır, suya girdiğinde ısınırsın." Jeongin dizlerimi tuttuğunda korkuyla konuştum, "çekme tamam mı?"

"Tamam. Acele etme." Jeongin dizlerimin üzerini öptüğünde saçlarını tutup okşamıştım.Hızlıydı her şey. Kendimi suya bıraktığımda Jeongin belimden yakalayarak ona sarılmama izin vermişti.

"Bak bir şey olmadı." Jeongin Kulağıma fısıldadığında daha da sıkı dolamıştım kollarımı boynuna.

"Yüz hadi." Gözlerim kapalı konuşurken Jeongin beni havuzun ortasına kadar götürsüğünü anlamıştım. Geri çekilmişti, "Aç gözlerini."

Gözlerimi açtığımda etrafımda yüzerek elimden tutmuştu, "ayakların yere değiyor. Hem yanında ben varım."

"Biliyorum. Korkuyorum ama..." Elini sıkarken gülmüştü, "Sorun değil. Nefesini düzenleyelim mi?"

Önüme gelip durdu, "Birlikte kafamızı suya sokalım. Hem suya alışırsın." Onun dediğini algılayamıyor gibiydim, "Hyunie beni duyuyor musun?"

Başımı salladığımda geriye saydı.

3, 2 ve 1... aynı anda suya daldığımızda beni kendisine çekerek sarılmıştı. Panik olmayı beklerken rahatlamıştım neredeyse. Bir anda beni suyun üzerine çıkardığında gözlerimi açıp derin bir nefes almıştım.

Soğuktu ve titriyordum.

"Ah, sen cidden üşüyorsun. Bebeğim gel." İkimiz havuzun köşesine doğru yüzmüştük.

"Daha önce yüzmedin mi?" Dedi. Hiç tatile gitmemiştim ki.

"Sudan korkuyorum Jeongin nasıl yüzebilirim?" Neredeyse ağlayacaktım. Yanağıma kondurduğu öpücükle utanırken konuştum, "Kimse bana yüzmeyi öğretmedi."

simple man ☆ hyunin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin