20. Bölüm

448 50 23
                                    

Mis insectos 😢3 bine yakın kelime ile geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mis insectos 😢
3 bine yakın kelime ile geldim. Umarım sıkılmazsınız.

Siz nasılsınız? Yemeğinizi yiyin sağlıklı kalın. Dışarı çıkarken serin tutacak şeyler giyinin. Çünkü hava, hava değil ateş denizi.

O zamannn Yazım yanlışım varsa özür dilerim

Yorum istiyorum ben yine. Mesela geçen gün yorum yapmasaydınız bu kadar hevesle yazmazdım. 🩷

Hatırlatma : hwiyoung Hyunjin ile Minho'nun babası. Soohe ise Minho'nun annesi.

☆☆☆☆




Bilinmeyen bir tarih:

Kucağında oturan genci sıkı sıkıya sarıyordu Jeongin. Sarı saçlarının alnında bıraktığı gölgeyle birlikte Hyunjin'in esmere yakın tenini okşuyor arada sırada öpüyordu, "Hayır...öpme. Jeongin." Hyunjin huysuzca kıpırdandığında ikiside gülmüştü.

Evet.

Ona ilk duygularını açtığı yerdelerdi. Çatı katında. Hyunjin yine kumaş şortunu ve okul üniformasının gömleğini giymişti. Jeongin ise popüler genç gibi bir görüntü sunuyordu yanında. Hyunjin kucağında oturduğu gence sarılıp konuştu, "Üzgün hissetmeme izin vermiyorsun."

Bedenine yayılan sıcaklıkla iyi hissetmişti. Sarılmak insanı gençleştiriyordu. Gençleşen bedenimiz değildi. Acılı hisler çocuklaşarak masumlaşıyordu. Hyunjin de masum bir çocuk gibiydi.

"Biliyorum... o yüzden kucağıma aldım seni." Jeongin göğsüne yaslı olan Hyunjin'in saçlarının arasına küçük bir öpücük kondurmuştu, "Ama... Bu bazı şeyleri söylemediğin için ben daha çok kırılıyorum."

"Neyi söylememişim güzelim?" Jeongin merakla kucağında küçülen bedeni sıkmıştı. Daha fazla sevip okşamak istiyordu.

"Babamı nereden tanıyorsun da minho ile kardeş olduğumu anladın?" Hyunjin gözlerini kırpıştırıp baktığında dudakları titremişti.

"Uhm, Babanı bir gün annemin çalıştığı şirketinden çıkarken görmüştüm. Biliyorsun büyük bir yer. Sonra Minho'nun arabasına binip ona baba diye seslendiğini duydum." Jeongin durakladı, "Minho'ya seni sormak için yetişmeye çalıştım ancak yetişemedim. Güvenliğe sordum, 'Nereye gittiler?' Diye."

"Sonra?" Dedi Hyunjin.

"Bana Bay Hwang ile gittiğini söylediler." Dedi fısıldayarak.

"Ama nereden çıkardın ki? Buralarda herkes Hwang olabiliyor çünkü."

"Bilmiyorum. Sonrasında yaşanan olaylara baktığımda senin Minho'ya bakışların bir şeyleri anlatır gibiydi. Jisung ile senin eskiden sevgili olduğunu geldiğim ilk gün Haru'dan öğrenmiştim." Jeongin hızla konuşmuştu.

simple man ☆ hyunin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin