Bölüm 3

7K 365 45
                                    


Helüü hepinize
Ay bugün olaylar olaylar
Neysem. Başlayalım hadi

Ezlem Meyra'dan devam


Sabah uyandığımda Demir yanımda yoktu, aşağıdadır diyerek boş verdim.

Banyoya girip elimi yüzümü yıkayıp, kremlerimi sürdüm. Ehe çok bakım ürünlerini kullanırım ve makyaj yapmayı da severimm

Ama makyaj ve üstümü giymeden önce aşağıya indim. Demir kahvaltı hazırlıyor du. Hemen kahve makinesine kahve ve süt koyup bekledim, kahvaltı yapmayı sevmem daha doğrusu eskiden üvey anne bozuntusu sabahları az yemek verirdi, sonrada Azer babanın yanında kaldığım süreçte hiç yemezdim, ne kadar bu durumdan şikayetçi olsada.

Kahve hazır olduğunda kahvemi alıp masaya oturdum.

" Güzelim biliyorum ama bir iki lokma yesen." Demir'in söylediği ile başımı olumsuz anlamda salladım.

" Ah, Demir sürekli aynı şeyi yapıyorsun ama biliyorsun ki iki lokma yesem bile hemen kusarım." Dediğim ile Demir başını salladı ve yanıma oturdu.

"Madem sen yemiyorsun ben de yemem o zaman."

" Ne! Hayır tabii ki, hem o kadar hazırlamışsın ." Dediğim Demir'i etkilememiş olacak ki bana dönüp

" Bugün benim işim yok, senin varmı "

" Evet. Bugün Kandemir Hastanesi'ne başvuru yapacağım. Aslında müdürü ile dün konuştum, yani sadece imza falan atacağım." Dediğim ile başını salladı ve tekrar konuştu

" Tamam bugün abi-kardeş günü yapalım o zaman." Demir'in söylediği aklıma yattı. Zaten işim yok, hem sıkılmam da

" Olur, şimdi benim hazırlanmam gerek." Ben ayağa kalktığımda Demir'de ayağa kalktı.

" Ben de seninle geleceğim, hatta abi-kardeş kombini yapalım."

Demir'in dediğine güldüm çünkü asıl sebebi abi-kardeş kombini değil, asıl sebebi hastanedeki çalışanların bana yaklaşmaması için di.

" Peki, " ben odama geldiğimde yanımda Demir'de vardı.

•••

Biraz uğraştıktan sonra kombin seçebilmiştik. Aslında ben hemen kombin oluştururum ama Demir sağolsun, yok bu çok kısa, yok bunun rengini beğenmedim, yok bu ten rengime uymadı gibi gibi bir çok bahane üretmişti etek giymemem için ama ben en sonunda dayanamayıp patladım ve etek giydim.

Demir'de siyah takım giymişti.


( Beğenmezseniz başka bir şey düşünün giydiği)

Yanıma yedek çanta aldım içinde bir kaç kıyafet vardı. sürekli aynı kıyafetlerle kalmayı sevmem bu yüzden yedek kıyafet yanıma almıştım.

( Yedek kıyafet için çanta. Beğenmezseniz başka bir şey düşünün:)

Dışarı çıktığımda yanımda Demir'de vardı. Direk arabaya yönelip sürücü koltuğun yanında ki koltuğa oturdum. Araba sürmeyi sevmezdim ama araba yolculuklarına bayılırım.

Demir'de yerini aldığında arabayı sürmeye başladı.

•••

 Ezlem Meyra || gerçek ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin