Uzuuun bir ara oldu
Neyse başlayalımIyi okumalar
YAZARDAN
" Ele avuca sığmaz bir deli gönlüm, " Mahira tekrar yüzünü buluşturdu. Artık buruşturmaktan tahriş olacaktı yüzü.
Ezlem sarhoş olmuş ve bağırarak şarkı söylüyordu, Mahira ise Ezlem'in içmesine izin verdiği için kendine kızıyordu
" Otur şuraya! Yeter ya. Sessiz dur burada da sana kahve yapayım! " Mahira'nın bağırması ile sarhoş Ezlem, dediğini yapıp koltuğa oturdu.
Sarhoşta olsa canı önemliydi değil mi?
Mahira kahve için mutfağa gittiğinde, Ezlem'in aklına gelmemesi gereken şeyler geliyordu. Ayağı kalktı ve telefonunu aramaya başladı.
Birkaç kez düşme tehlikesi sonunda telefonunu buldu, kayıtlı kişilere göz gezdirip sonunda aradığı kişiyi buldu.
Azer Bülbülü aranıyor
" Güzelim? Bu saatte neden aradın? Birşey mi oldu yoksa! " Azer'in endişeli sesi ile büyük bir kahkaha attı Ezlem. Ona birşey olmamıştı ki. Ama birazdan Mahira tarafından olacak gibiydi.
" Azeerr neredesin sen! Aradım yoktun." Ezlem'in sarhoş olduğunu, kelimeleri yutarak konuşmasından anlamıştı Azer. Ezlem neden sarhoştu? Mahira yanında değil miydi?
" Ezlem! Sarhoş musun sen! Mahira nerede? " Sakin tutmaya çalışıyordu kendini ancak kanı kaynıyordu neredeyse! Çok sinirlenmişti. Mahira her zaman dikkatli davranırdı, neden böyle olmuştu şimdi?
Gider gitmez, yine başlarına birşeyler açmıştı kızlar. Onları yanlız bırakmamalıydı.
" Mahiraa mıı, bilmeemm. Her yer dönüyor Azeerr! Neden yedi tane elim varr? " Ezlem, Azer ile konuşurken odaya Mahira girmişti.
" Ne yap-" aniden kahveyi masaya bırakarak telefonu eline aldı Mahira. Umarım Azer'i aramamıştır diyerek telefona baktığında, gördüğü isim ile içinden sövdü Ezlem'e. Şimdi ne diyecekti?
Mahira'da biliyordu, Ezlem'in sarhoş olmaması gerektiğini .Ancak durduramamıştı Ezlem'i.
" Mahira? Ezlem neden sarhoş? Bunun için, beni oraya getirtmeyecek düzgün bir bahanen olduğunu düşünüyorum. Hım?" Azer'in buraya gelmemesi gerekiyordu. Ne güzel rahatlardı!
" Hiç buraya gelmene gerek yok Azer. Herşey kontrolüm altında. Ezlem'in aklı başına gelene kadar yanından ayrılmayacağım. "
" Peki. Birşey olursa ara. " Mahira'ya gözü kapalı güveniyordu Azer. Bu hayatta kardeşini emanet edebileceği sayılı kişilerdendi Mahira.
Aslında Mahira'yı da kardeşi gibi görür. Ancak ona ne zaman abi gibi davransa Mahira sinirleniyordu.
Nedenini bilmiyordu ancak geçmişi yüzünden olduğunu düşünüyordu." Seni de ölüler listesine ekleyeceğim Ezlem! Azer'i neden aradın! " Ölüler listesi Mahira'nın öldürdüğü kişilerin listesi.
Sinirle masanın üzerine bıraktığı kahveyi aldı. Ezlem'in yanına oturduğunda, kaçmaya çalışıyordu Ezlem. Ölmek için çok gençti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezlem Meyra || gerçek ailem
RandomEzlem Meyra Özdağ ünlü bir genel cerrahi doktor, Özdağ'ların Xanımağa'sı. Kimseyi sevmez ama sürekli gülen yüzlü, güçlü bir kadın ... Mahira Ezel diğer adıyla Rojda Ozil, sırf kız olarak doğduğu için hiç sevilmeyen annesinin gözünde katil Rojda... R...