Bölüm 1

15.7K 549 233
                                    


Medya: Ezlem Meyra Arhan   ( Alexa Demie )


Arhan ailesinden

Arhan ailesi mutlu bir güne başlamışlardı ama bu mutlulukları Eray Bey'in telefonu çalana kadardı. Eray bey kayıtlı olmayan numaraya kaşları çatık bir şekilde bakıp açtı.

"Merhaba, Eray Arhan ile mi görüşüyorum?" Yabancı aksanlı bir adamın sesi kulağına ileşmişti.

"Buyrun benim, bir sorun mu var?"

" Hayır efendim, ben *** hastanesinden arıyorum. Dün arşivi incelerken 03.09.1997 yılında doğan iki kız çocuğun karıştırıldığını düşünüyoruz, bu yüzden yarın saat 14.00 da hastaneye gelmeniz gerekiyor." Eray Bey duydukları ile sinirlenmişti. Bu saçmalıkta neyin nesiydi? Yıllar sonra mı öğreniyorlar?

"Ne saçmalıyorsun sen! Ne karışması?! " Eray Bey'in sert ve sinirli sesi ile adam korkmuştu. Bu kadar sert beklemiyordu.

"Ben de bilmiyorum. Hastanede yeni işe başladım, gerçeği öğrenmek istiyorsanız dediğim saatte yarın hastaneye gelin lütfen." Deyip telefonu kapattı adam.

Eray Bey duydukları ile yüzü kıpkırmızı olmuştu. Eray Bey'in oğulları hemen babalarının yanına gitmişti

"Ne oldu Eray, ne karışması ne oluyor Allah aşkına." Çiğdem Hanım'ın sesi ile Eray Bey karısına baktı.

... Saatler sonra ...

Kendine gelen Eray Bey ile herkes Eray Bey'e merakla bakıyordu,

" Az önce beni hastaneden aradılar ve hastanede Elif'in doğduğu gün bir terslik olmuş bu yüzden bebeklerin karışma ihtimali olduğunu söylediler." Eray Bey'in direk söylemesi ile herkes donmuştu adeta.

Çiğdem Hanım düşündü ne demek karışmış, ne yani yanında ki kız ,onun kızı değilse kızı neredeydi? Ne yapıyor daha doğrusu yaşıyor muydu?..

... Bur gün önce İngiltere ...

Ezlem Meyra Özdağ'dan

Çıktığım ameliyatın başarılı geçmesi ile derin bi nefes aldım. Şuan odam da üstümü değiştiriyorum, tam tamına 14 saattir ameliyattaydım ve bu baya yorucu olmuştu.

 Şuan odam da üstümü değiştiriyorum, tam tamına 14 saattir ameliyattaydım ve bu baya yorucu olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Giydiği, takılar dahil.)

Bugün Türkiye'ye dönüyorum hatta şimdi siyah bot ayakkabımı giyip arabama bindim.

💕💕

Şuan Türkiye'ye varmış Mardin'de bir otelde kalıyorum ama yarın sabah işim olmadığı için ev bakacağım ve Türkiye'nin en iyi Kandemir Hastanesi'ne başvuru yapacağım, zaten benden iyi doktor mu bulacaklar?

 Ezlem Meyra || gerçek ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin