Uzun bir aradan sonra MerhabaOy ve yorumları bekliyorumm
Hadi başlayalım!
Aşiret toplantısından 3 saat önce
Welat Berxiwan, arkadaşı Azer ve Ezlem'i kendi konağına çağırmıştı. Kız kardeşini kurtarmak istiyordu bu yüzden arkadaşına ihtiyacı vardı.
Ezlem ve Azer, odada Welat'ın konuşmasını bekliyorlardı. Ne konuşacağı hakkında bir fikirleri yoktu. Ancak pek iyi konuşma olmayacağı belliydi.
"Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Ama sana ihtiyacım var Azer." Welat'ın dediği ile Azer daha da merak etmişti
"Tabi ki sen benim kardeşimsin, senin için herşeyi yaparım." Azer'in dediği ile Welat biraz rahatlamıştı ama içinde hâlâ endişe vardı.
"Bak biliyorsun, kız kardeşim Bercem görücü usulü Bawer iti ile evlendi. Şimdi de sırf kardeşimin çocuğu olmuyor diye kuma getirmek istiyor. Ama ben onların boşanması için herşeyi yapacağım "
Welat'ın dediği ile Azer şaşırmıştı. Nasıl boşanacaklardı ki, bu topraklarda böyle birşey imkansız gibi bir şeydir
" Kardeşim iyi hoş diyorsun ama nasıl boşanacaklar " Azer'in dediği ile Welat Berxiwan bir ses kaydı açtı. Ses kaydında, Bercem mehir olarak talak hakkı istediğini konuşuyordu.
" Tamam o zaman. Bu iş daha kolay oldu hem Mahira Avukat işinde çok iyidir" Ezlem'in ortaya atılarak söylediği ile Welat acı bir tebessüm etti
" kolay değil. Işte en zor kısmı burada, bercem boşanırsa ölüm kararı çıkar. Ama bizim bir şekilde bu kararı engellememiz lazım"
Welat'ın dediği ile Azer başını salladı. Bu toprakları biliyordu, uzun yıllar boyunca burada yaşamıştı.
" benim aslında bir planım var." Welat'ın tedirgince Azer'e bakarak söylediği ile Azer birşeyler olduğu anlamıştı .
" e anlatsana oğlum. Meraktan çatlatacak mısın" Azer'in dediği ile Welat dayanamayıp konuştu
" şimdi bunlar boşandıktan hemen sonra bercem ile biri evlenecek ama anlaşmalı, 3 ay boyunca evlilik devam edecek sonra ise ben Bercem'i ülke dışına kaçıracağım. ama herkes Bercem'i ölü bilecek "
Welat'ın dediğini hiç birşey anlamayan Ezlem konuştu.
Oysa Azer herşeyi anlamıştı, evleneceği kişinin kendisi olduğunu da" Keşfedilmemiş ülke! Doğru düzgün anlatsana, hiç bir şey anlamadım ya"
Ezlem, welat'a keşfedilmemiş ülke derdi çünkü Welat'ın anlamı ülke demek
" neyini anlamadın. Bercem sahte bir evlilik yapacak ve bu evlilik 3 ay sürecek. 3 ay sonra Bercem'in kaldığı yerde büyük bir yangın çıkacak ve herkes Bercem'i ölü bilecek, ama bercem aslında yurt dışında olacak"
Welat'ın dediği ile anlayan Ezlem başını salladı.
" ve benim bu hayatta gözüm kapalı güvendiğim tek kişi sensin Azer. Bende senin kardeşim ile sahte evlilik yapmanı istiyorum" welat'ın dediği ile Azer bir hısım ayağı kalktı.
" ne saçmalıyorsun sen, " Azer'in dediği ile Welat başını salladı
" biliyorum saçmalıyorum ama kız kardeşimi emanet edeceğim kimse yok! "
"Olmaz öyle şey! Başka bir şey düşün!!" Azer artık bağırıyordu, Welat'ta aynı şekilde bağırıyordu
" Yok!! Düşünmedim mi sanıyorsun, bu plana imkan vermeyerek bir sürü şey düşündüm ama yok!! Hiçbiri olmuyor! Bende istemiyorum, kardeşimi böyle şeylere alet etmek ama yok!! Bana yardım et lütfen. Eğer senin kardeşinde bu durumda olsa ben hiç düşünmeden yardım ederdim. Ben bu hayatta gözüm kapalı sadece sana güvenirken, kız kardeşimi başka birine emanet edemem "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezlem Meyra || gerçek ailem
РазноеEzlem Meyra Özdağ ünlü bir genel cerrahi doktor, Özdağ'ların Xanımağa'sı. Kimseyi sevmez ama sürekli gülen yüzlü, güçlü bir kadın ... Mahira Ezel diğer adıyla Rojda Ozil, sırf kız olarak doğduğu için hiç sevilmeyen annesinin gözünde katil Rojda... R...