Merhaba
Mahira'nın geçmişini merak edenler var bende bu yüzden mahira'nın geçmişini yazıyorum ama bı yndan da şimdiki Zamanı okumak isteyenler var bu yüzden ikisini de bir arada yazdım .Bölümün başları üzücü olacak o yüzden şarkı önermeyeceğim çünkü üzücü şarkılar ile aram iyi değil sjsjsjjfirrj
Sonradan olaylar başlıyor ama ben yine şarkı önermeyeceğim sjsjsjjfirrj
Ama bölümün yarısında dinlediğim şarkılar
Imagine dragons,JID - enemy
Gangster paradise
Iyi okumalar
Mahira ( Rojda Ozil) 18 yaşında
22 Ağustos...
Bugün doğum günüm ama yine kimsenin umurunda değilim.
Acı ama gerçek bu kimse beni sevmiyor. Buna küçük yaşımdan beri alıştım ama yine de insanın öz ailesi onu sevmemesi çok kötü ve acı verici.
Her neyse bugün kimse mutluluğumu bozamaz çünkü bugün sevdiğim adam ile kaçacağız. Belki bu yanlış ama ne kadar dayanabilirim bundan emin değilim.
Evet ilk başta buna karşı çıktım çünkü eğer kaçarken yakalanırsak ya sevdiğim Adam ölür ya da sevdiğim adamın kız kardeşi berdel ile üvey kardeşim Ahmet ile evlenmek zorunda kalır.
Ahmet ile aramızda sadece 5 ay var. Çünkü pislik babam annem bana hamileyken aldatmış nedeni ise kız olmam .
Ahmet annesi aynı zamanda benim üvey annem gibi gaddar ve acımasız biri bu yüzden Papatya'nın, Ahmet ile evlenmesini istemiyorum.
Ama Kerem bizi bulamayacaklarını ve Papatya'nın, Ahmet ile evlenmek zorunda kalmayacağını söyledi bu yüzden içim rahat .
Evet sevdiğim adam Kerem Kandemir.
Onunla ilk kez 3 yıl önce düğünde karşılaştım. Ve o günden beri aklımdan çıkmıyordu o zamanlar 15 yaşındaydım ve bazen kendimi ergen biri olduğum için takıntı haline getirdiğimi düşündüm ama
16 yaşıma geldiğimde hâlâ aklımdaydı. Sonra ise tesadüfen karşılaştık ve artık gizli gizli buluşmaya başladık. Meğer o da beni düğünde görüp beğenmiş ama kim olduğumu bilmediği için bulamamış.
Kapının hızla açılması ile gelen kişiye baktım Serhad Ozil. Kendisi öz ama asla babalık yapmayan babam olur.
Beni kolumdan sürükleyerek bodrum kata götürdü ve dövmeye başladı. Işte böyle ne zaman canı sıkılsa ya da bir şeye sinirlense gelip beni döverek hıncını çıkarır.
Ulan bugün benim doğum günüm be. Ya bari bugün yapma diyemedim çünkü eğer konuşursam daha çok döverdi.
Ben Rojda Ozil, kız olarak doğduğum için benden nefret ediyorlar, hayır hayır kız olduğum için değil ilk çocuk olarak kız doğduğum için nefret ediyorlar.
Yoksa neden Havin'i sevsinler de beni sevmesinler .
Ben Rojda Ozil, kız olarak doğduğum için annemin üzerine kuma getirmelerini sağladım.
Ben Rojda Ozil, ana rahimdeyken ikizimi nefessiz bırakarak öldüren kızım
Ben Rojda Ozil, sırf babaannem Rojda'nın şarkılarını seviyor diye adımı Rojda koydular. Aslında sesimde çok güzel hatta bazen babaanneme şarkı söylerim.
Galiba en büyük şansım babaannem çünkü babaannem de benim gibi ilk çocuk ve bu yüzden o da ailesinden çekmiş hatta dedem ile birbirlerini hiç sevmemişler. Bu yüzden babaannem beni çok sever ve günün çoğu benim ona şarkı söylemem ile geçerdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezlem Meyra || gerçek ailem
DiversosEzlem Meyra Özdağ ünlü bir genel cerrahi doktor, Özdağ'ların Xanımağa'sı. Kimseyi sevmez ama sürekli gülen yüzlü, güçlü bir kadın ... Mahira Ezel diğer adıyla Rojda Ozil, sırf kız olarak doğduğu için hiç sevilmeyen annesinin gözünde katil Rojda... R...