Helüü yeni bölüme hoş geldinizz
Ezlem Meyra'dan devam...
"Selam, cici ailem."
Ses sahibinin alayla konuşması ile herkes oraya bakarken ben sesin nereden tanıdık geldiğini hatırlamaya çalışı-Lan! Bu Demir Adam'ın sesi değil mi ?
Doğru.
Ben şaşkınca arkama döndüğümde gördüğüm sima ile yine haklı çıktım.
"Demir Adam!" Diye bağırdım.
"Kız kardeşim." Diye sırıtan Demir'e başımı 'sen olmamışsın' der gibi iki yana sallayıp ona sarıldım.
"Mert oğlum, sen nasıl geldin?" Diyen Çiğdem Hanım'a göz devirdim. Gerizekalı mı? Yoksa bilerek mi yapıyor acaba?
"Kapıdan girdi işte." Bu dediğime bazıları göz devirirken, Demir sadece benim duyabileceğim şekilde kıkırda -
LAN bı dakika. Çiğdem Hanım neden Mert dedi? Reis şüphelendi.
Gerizekalı. Adamın ikinci adı Mert olduğu için olabilir mi?
Olabilir. Ama nereden tanıyor ki? Umarım düşündüğüm şey değildir.
"Lan! Ne oluyor burada ne Mert'i ve onu nereden tanıyorsunuz siz?!"
Diye bağırdım da, sinirlerim bozulmuştu. Ne oluyor bu aşağılık yerde!
"Sakin ol güzelim. Herşeyi anlatacağım."
Demir'in dediği ile derin bir nefes aldım.
Sakin olmalısın Meyra. Herkes gözlerine bakıyor, duygularını kontrol etmelisin.
Tamam, sakinim. Allah'ın belası gözler!
"Tamam. Şimdi burada, hemen anlatın herşeyi." Dediğimde başını salladı. Knk ben konuşmanı istiyorum, başını sallamanı değil.
"Güzelim biliyorsun, uzun yıllardır tek başıma yaşıyorum, gerçek ailem Arhan ailesi ve aynı zamanda seninde biyolojik ailen." Demir'in dediği ile şokla diğerlerine baktım.
Ne yani Mert diye bahsettikleri kişi benim 6 yıldır tanıdığım Demir mi?
Benimle Taaşuk-ı Talat ve Fitnat mı geçiyorlar?
Galiba evet.
Ben hala şaşkınca onlara bakarken sabah konuşan çocuk, yani galiba adı Caner olmalı.
"Bu kızın neden sürekli göz rengi değişiyor." Dediğinde çocuğa baktım. Genetik diyemeyeceğim çünkü bende taşıyorum o geni ama bunların hepsi gerizekalı mı? Çocuk hemen yanıma gelip koluma sarılarak.
"Yoksa özel gücün falan mı var?" Sırıtarak ve eğlenerek söylediğine anlamazcasına bakarken tekrar konuştu.
"Yani, normalde gri gözlerin, şaşırınca mavi, sinirlenince yeşil oldu. - diğerlerine baktı - siz zaten istemiyorsunuz değil mi o zaman benim ablam olsana." Caner'in dediği ile şaşkınca baktım.
"Bak yine mavi oldu gözlerin, çok tatlısın ya." Kendimi toparlayıp tam birşey söyleyecekken biri beni çekti. Demir Adam.
"Lan! Hayırdır onlara soruyorsun ama onun tek abisi benim bir kere ." Demir'in sert konuşması ile kaşlarımı çattım ama yinede gülümsedim. Salak falan ama seviyorum bu çocuğu ya.
Hemen yelkenleri suya indirme salak.
Doğru. Demir Adam'ın kolunun altından çıkıp, konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezlem Meyra || gerçek ailem
CasualeEzlem Meyra Özdağ ünlü bir genel cerrahi doktor, Özdağ'ların Xanımağa'sı. Kimseyi sevmez ama sürekli gülen yüzlü, güçlü bir kadın ... Mahira Ezel diğer adıyla Rojda Ozil, sırf kız olarak doğduğu için hiç sevilmeyen annesinin gözünde katil Rojda... R...