berbat bir hafta sonu yaşatmaya

104 14 0
                                    

Ben tüm 10. sınıfları en az bir kez de olsun görmüşümdür. Fakat Selin' i daha önce görmediğimden emindim. Düşüncelerimi içimde tutmadım ve sordum.

"Geçen sene bizim okulda değildin galiba." dediğimde şaşkınca "Bunuda nereden çıkardın?" dedi.

"Geçen sene eğer bizim okulda olsaydın seni mutlaka görürdüm. Geçen sene hem spor kulübünde hemde kütüphane kulübündeydim. Okulda edebiyat dersi zorunulu olarak kütüphanede yapılıyor. Bizim okulda olsaydın seni kesin görürdüm." dediğimde bizimkiler kendi arasında gülüşürken Selin bana

"Ben sayısalcıyım. Görmemen normal."

"9. Sınıfta edebiyat dersi almak zorunlu. Neden saklıyorsun ki? Söyle gitsin. Okula yeni mi geldin?" dediğimde Selen duruma el attı.

"Selin kabul et yakalandın. Dedim sana Tomris' den kaçmaz diye."
Dediğinde Akasya ve Büge tekrar güldü.

"Tomris' den ne uçan, ne de kaçan kurtulur." diyen Akasya ile bende güldüm.

"Sadece dikkatliyim diyelim." dediğimde hep bir ağızdan "kesin." dediler.

"Boşverin şimdi bunu ya Leyla abla tatlı olarak tart yaptı gidip yemeği yiyelim sonrada tartı yiyelim." diyen Selinle ne kadar çok acıktığımı fark ettim.

**********

Bol dedikodulu bir akşam yemeğinin ardından ne kadar çok şey kaçırdığımı fark ettim. Anne ve baba beni hiç arkadaşlarımda yatıya göndermezlerdi. Okul gezileri dışında evden gizli kaçışlarım dışında hiç çıkmadığımı fark edince biraz durgunlaştım.

Televizyonun olduğu odada otururken kafamdaki düşüncelerle başımı geriye yasladım.

"Tomris uykun mu geldi ne?" dediğinde yalan söyledim.

"Yemekte ayran içtim ya üstüme bir uyku çöktü." dediğinde Selinde omzuma yaslanıp "benimde biraz uykum var gibi ya." dedi.

"O zaman Tomris bize kahve yapsın." dedi Büge.

Geçen yaz tatili gizlice yemek kursuna gitmiş bir barista sertifikası almıştım. Akasya ve Büge ile orda karşılaşmıştık.

"Ne alaka anlamadım ben." dedi Selin.

"Yaz tatilinde biz Akasya ile yemek kursuna gittik. Tomris de barista kursundaydı."

"Hem barista hemde barmenlik kursuydu." dedim.

"18 yaş altısın ama." dedi Selen.

"Hanım abla vardı orda. Benide çok sever. Ailene bir kağıt imzalatırsan seni kursa alırım dedi." yalan para karşılığı benim adıma bir başkası kayıt yaptırmıştı.

"Diğer tarafta bar tezgahı var. Alkolsüz içeceklerle bize bir kokteyl hazırlada içelim. Olur mu?" dedi Selin.

Büge sırıtarak "Evde biz bizeyiz. Bir çılgınlık yapalım mı?" dediğinde hepimiz ne ima ettiğini anlamıştık.

Ben daha önce içki içmiştim. Hafif bir kokteyldi ve az içersen gayet iyi bir deneyim oluyordu. Tabi bu deneyşm olurken etrafımda su içer gibi içenler için aynısını söyleyemem.

"Ya aslında merak etmiyor değilim." dedi Akasya.

Hepsi bana dönünce Selen "ne diyorsun Tomris." dedi.

"Saçmalamayın. Yemek yerken baktım buradaki içkiler hiçte hafif değil. Birinize bir şey olur bir daha aileleriniz başkasının evinde yatıya kalmanıza izin vermez." dediğimde yüzleri düştü.

"O zaman ekşi shot cezalı masa oyunu. 10 el oynayalım. Her elin sonunda kaybeden bir ekşi shot atar. Oyun sonunda en çok kaybenden üç tane atar. Ne diyorsunuz?" diyen Selen' e cevap Büge' den geldi.

Ah! Benim yaralı kalbim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin