Azra, Deniz, Pamir ve Demir çalışma odasında toplanmışlardı. Çalışma odasının kapısı açıldı ve içeri Açelya girdi.
"Mert odasında, Duru da odasında, Tomris de uyuyor." diyerek Pamir' in yanına oturdu.
"Aferim güzelim. Babamla annem birazdan gelir. Sen gözünü üzerlerinden ayırma." dedi Demir.
"Biz sana daha sonra anlatırız. Sen Mert ve Duru' yu aşağıdaki odada oyala." dedi Azra ve Açelya oturduğu yerden kalkıp "o iş bende. Siz merak etmeyin." diyip çalışma odasından çıktı.
Açelya gittikten bir süre sonra Onur Bey çalışma odasına girip çalışma masasının sandalyesine oturdu. Diğerleri odadaki koltuk takımında otururken Azra odanın açık penceresinin önünde sigara içiyordu.
"Tomris' in hastane kaydı elime geçti. Dün hastanedeyken Kemal sağolsun hasta geçmişinin bir kopyasını verdi." Onur bey elinde getirdiği dosyayı Denize uzattı.
Ailenin doktoru oydu.
Deniz dosyayı aldı "annem nerde?" diye sordu.
"Annen bir çocuk psikoloğu arkadaşıyla konuşuyor. Yarın Duru ve Tomris' i seansa ne zaman alabilir diye."
"Daha önce bir çok kes yaralanma ile hastaneye giriş yapmış. Dört kez 2. derece yanık, üç kez derin cam kesiği, dünle beraber üç kez sinir krizi geçirdiği için hastaneye yatırılmış. Kısa süreli olarak psikolojik danışma almış ama bir, iki seanda fazla gitmemiş." dedi.
"Hakan ve Cavidan' ın şiddet uyguladığını kanıtlamaya yetmez bunlar baba." diyerek fikrini belirten Pamir ile Onur Bey "Çocuklarına iyi bakamadıklarınıda kanıtlamaz mı?" diye sordu.
"Tomris' in psikolojik sorunları olduğunu ve bunları kendine yaptığını söylerler. Hem dün Olanları göz önüne alırsak bunların hiç birini onların yaptığını kanıtlayamayız." dedi Pamir.
"Pamir haklı baba. Hem o ikisi yasal olarak Duru ve Tomris üzerindeki tğm haklarını geri almamak üzerine bize verdiler. O ikisi ile uğraşmak yerine bu 'yanlışlığın' kşm tarafından yapıldığını bulmalıyız." dedi Demir.
"O işle ben ilgileniyorum. Gerçi..." diyip sustu Azra olay çok derin ve bu konuyu Onur Bey, Beste Hanım ve Azra arasında sırdı.
"Gerçi?" dedi sorar şekilde Denşz dosyayı incelemeye devam ederken.
"Baba sen Tomris' in okuluyla konuştun mu?" diyerek konuyu değiştirdi Azra.
"Konuştum bir sorun yok. Ara tatil bitince tekrar kontrole gidicez. Doktor tamam derse rapor alınmaz, dinlenmeli derse özel hoca çağrırıcam. Kızın hayatına pat diye girdik. Derslerin etkilemeyelim en azından." dedi.
Onur Bey Demir' e dönüp "Bu sabahki toplatıya girdin değilmi Demir?" dedi.
"Merak etme baba Akif Bey anlaşmayı imzaladı. Araziyi bize sattı. Haziran ayında Temeller atılaca-" sözünü kesen Açelya' nın bir anda odaya dalmasıydı.
Nefes nefese kalmıştı. "Baba. Baba Tomris." dedi ve derin derin nefesler aldı.
Onur Bey oturduğu yerden fırlayıp "Ne oldu kızım söylesene!" dedi.
"Odasında yok. Gitmiş. Sitenin güvenliğine sordum. Kısa saçlı bir kız omzunda çantasıyla gitti dedi."
"Telefonunu almış mı?"
"Evet."
Azra telefonunu çıkartıp bir uygulama açtı. "Sorun yok telefonunun konumu bir kütüphaneyi gösteriyor." dediğinde Onur Bey derin bir nefes verdi.
Geri oturdu ve "Azra rica ediyorum yanına git. Bize karşı hala çok temkinli." dedi.
"Tamam. Birazdan dönerim." diyerek odayı terk etti.
**********
Azra Onur Beye yalan söylemişti. Konumu bir barı gösteriyordu.
Lezbiyenlerin gittiği bir barı. Hızlı bir şekilde barın sokağına park edip indi. Azra telefonundan Tomris' in hâlâ barda olup olmadığından emin olmak için uygulamaya bakarken Tomris' i barın dışında bir yere giderken gördü.Peşinden gidip takip etti. Tomris bir kızla beraber kaldırıma oturmuş konuşuyorlardı. Kızın arkası dönüktü ve kim olduğu anlaşılmıyordu.
Tomris bir anda ayağa kalkınca konuştuğu kızda kalktı. Tomris konuşurken kız bir anda yakasından tutup onu öpüp geri çekildi.
Tomris olduğu yerde donup kalmıştı ve kızda arkasını dönüp giderken Azra gördüğü yüzle şok geçirdi.
Bu aile dostlarının iki kızının en büyük olanı yani Selen' di.
Selen uzaklaşınca Azra donup kalan Tomrisin yanına gidip kolunu tuttu.
"Arabaya bin gidiyoruz." dediğinde Tomris aptal aptal Azraya baktı ve kısa bir süre sonra sadece olumlu anlamda başını salladı.
Azra' yı takip edip arabaya bindiklerinde Azra babasına Tomris ile bir yere gittiklerini yazıp gönderdi.
Uzun süren bir araba yolculuğunun sonunda Azra arabayı bir göl kenarında durdurdu.
Bu soğuk havada arabayı ısıtmak için çalışan klima yüzünden mi, yoksa az önce yaşadığı şeyin verdiği duygudan mıdır bilinmez ama Tomris' i ateş basmıştı.
Üzerindeki siyah deri montu çıkarıp "Ne kadarını gördün?" diye sordu.
"Selen' inle kaldırıma oturuşunuzdan, seni öpüşüne kadar." dediğinde Tomris fena utanmıştı.
"Anlatmak ister misin?" diye soran Azra' ya cevap vermedi.
"Amcam gay evliliği yaptı. Halamda üç yıl önce gay evliliği yaptı. Teyzemin kızının geçen sene evlendiği kişi de bir kadın-"
"Beni buraya Selen çağırdı. Çıkma teklifi etti. Ben eşcinsel olduğumu sanmıyorum dediğimde de beni öptü." dedi bir çırpıda.
"İğrendin mi?" diye sordu Azra.
"Evet... Hayır. Bilmiyorum! Tamam mı?"
"Bu duyulursa... Onlar duymamalı. Kimseye söyleyemezsin!" diye hızlı hızlı konuşunca Azra Tomris' in yüzünü avuçlayıp "Sakin ol! Onlar kim, kim duymasın?"
"Hakkan ve Cavidan." dedi mırıldanarak.
"Onlar artık yok! Beni anladın mı? Şuan senin ne hissettiğin önemli eğer bu hoşuna gitmedi ise Selen' i yaptığı şey konusunda uyarırım ya da bu konuyu kendiniz çözmeye çalışırsınız. Seçimini yap." dedi Azra sert ve otoriter bir sesle.
Çok oy = çok bölüm
Çok yorum = daha çok bölüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah! Benim yaralı kalbim.
Teen Fiction"Hastanede bir karışıklık olmuş. Doğduğun gün ordaki bebeklerden sorumu bir hemşire sen ve bir başka bebeği yanlışlıkla karıştırmış. Hasta yatağında hastaneyi arayıp her şeyi itiraf etti." dediğinde dualarımın kabul olduğuna sevinemedim bile. Bir i...